klute pe 21 Februarie 2012 11:59
Cînd nu e insipid, e de-a dreptul grețos. Isus (cu un singur i) vînzînd mașini la mîna a doua. Gargară neoprotestantă. Imagine neclară, aproape blurată, despre care noi ar trebui să credem că a fost o opțiune sinonimă cu discreția, modestia, smerenia, pocăința. Pînă una-alta, judecînd după nota mare de pe IMDb, i-a servit unui semi-regizor să mascheze un semi-film plantat cu niște semi-actori.
0 2
MiereaNeagra pe 21 iunie 2018 21:54
Cand nu cunosti realitatea :) de ce sa nu fabulezi, nu? Acest film nu a fost facut de profesionisti. Imaginea "neclară, aproape blurată" cum o descrii tu :) nu are legatura cu " discreția, modestia, smerenia, pocăința". Au avut un buget de doar 20000 $. Au cumparat o camera video si cateva reflectoare de la Home Depot. La partea tehnica au lucrat cu voluntari care au construit din bucati un microfon, o platforma rulanta si o girafa pentru camera, iar rolurile au fost jucate de catre membrii Bisericii Baptiste Sherwood din Albany Georgia. A fost filmat in locurile detinute de catre membrii bisericii. Scoala biblica a oferit mesele, iar filmarea a durat mai putin de 30 de zile. Editarea DVD-ului (cu greselile inerente de tehnica ale unor amatori) a durat cam 2 luni. Initial a avut premiera in cinematograful din oras, unde cinematorgraful a fost de acord sa difuzeze filmul pentru o saptamana, dar datorita faptului ca s-au vandut toate biletele :) filmul s-a difuzat 6 saptamani. In foarte scurt timp au vandut peste 100000 de DVD-uri. In plus, in anul urmator au produs cel de al doilea film intitulat "Confruntarea cu Uriasii" Apoi cel de al treilea: "Incercarea focului". Dupa scenariului filmului a fost scoasa si o carte: "Volanta". Daca pe tine nu te-a schimbat acest film, asta este... Insa au fost multi oameni schimbati. Domnul lucreaza pentru a realiza imposibilul si pentru a schimba vieti. A Lui sa fie toata slava!
MrHolmes pe 05 Februarie 2013 15:08
Volantul
Povestea unui vanzator de masini a carui viata este schimbata odata ce lasa loc Domnului Isus in viata lui. Recomand!
1 0
MiereaNeagra pe 21 Iunie 2018 22:10
Flywheel (Volanta) - un film obligatoriu de vazut
Flywheel (Volanta) - un film despre schimbarea care se produce in vietile oamenilor cand acestia sunt dispusi sa si-o dedice lui Dumnezeu.

Acest film nu a fost facut de profesionisti. A fost dorinta unei comunitati. Au inteles impactul pe care-l poate avea un film. Si, deoarece bugetul bisericii nu putea sustine aceasta "aventura", s-au rugat pentru bani, iar in urma donatiilor au avut un buget de doar 20000 $. Au cumparat o camera video si cateva reflectoare de la Home Depot. La partea tehnica au lucrat cu voluntari care au construit din bucati un microfon, o platforma rulanta si o girafa pentru camera, iar rolurile au fost jucate de catre membrii Bisericii Baptiste Sherwood din Albany Georgia. A fost filmat in locurile detinute de catre membrii bisericii. Scoala biblica a oferit mesele, iar filmarea a durat mai putin de 30 de zile. Editarea DVD-ului (cu greselile inerente… citeşte

0 0