Nu are nimic special acest film dar este mai bun ca filmele politiste americane.
0 1
blackmore pe 18 Noiembrie 2018 00:48
Un thriller politist norvegian la concurenta cu cele spaniole sau rusesti.Americanii nu au nicio treaba cu acest gen.
0 0
narcisson pe 12 Decembrie 2016 23:44
Sunt foarte impresionat de acest film, la o reactie la cald am pulsul crescut si ma gandesc numai la el. Prin urmare, mi-e greu atat sa incep, cat si sa scriu niste idei cat mai coerente pentru cei ce au sa vada filmul pe viitor.
Pentru mine este cu siguranta cel mai bun si cel mai intens film din serie. Dupa ce l-am vazut pe primul, am zis ca e cel mai bun, dupa ce l-am vazut pe al doilea am ramas cu primul, iar dupa ce l-am vazut pe ultimul, acesta mi-a ramas intiparit in minte.
In acest al treilea film al seriei si ultimul (pana acum, 2016), detectivii Assad si Carl Morck (foarte traumatizat dupa experienta din filmul trecut, al doilea), au de anchetat disparitia unor copii, foarte ciudat fiind faptul ca semnalul de alarma vine dintr-o scrisoare in sticla, trimisa pe mare. De aici vine si numele Flaskepost fra P (Scrisoare in sticla de la P).
Facand anumite… citeşte

1 0
sabinalin pe 26 August 2016 11:50
Al treilea film din seria care ii are drept eroi principali pe detectivul Carl Mork si pe musulmanul Assad e si cel mai putin captivant dintre cele de pana acum. Asta nu inseamna insa ca e si nereusit, dimpotriva, thrillerul e unul solid chiar daca intuiesti ce va fi inca din primele minute. Se incearca sa se mearga un pic si in profunzimi, sunt discutii despre credinta si rolul acesteia, e trauma psihologica menita sa justifice cat de cat actiunile killerului,intra in scena si un personaj feminin pe care e posibil sa il regasim in episoadele urmatoare, insa filmul nu reuseste sa fie mai mult decat un "policier" bine facut.
3 0
dido pe 28 Iulie 2016 21:49
Un thriller foarte bun!
Imi place tandemul Nikolaj Lie Kaas si Fares Fares,am mai vazut filme cu ei,foarte bune si nici acesta nu se dezminte.Aici ancheteaza o serie de disparitii de copii,nereclamate de nimeni...Crescut de o mama abuziva Johannes ajunge un adult psihopat,iar postura de preot al congregatiei Martorii lui Iehova ii permite sa intre in casele enoriasilor,sa le rapeasca copii drept pedeapsa ca nu au avut grija de ei...
4 2