0 0
Carcotas pe 13 Octombrie 2020 11:35
Coregrafie si filmare profesionista
Poveste subtire dar imaginea,dansul si coloana sonora fac toti banii. J.Beals si M.Nouri sunt simpatici.
0 0
blacksea_rider pe 19 Aprilie 2021 20:20
Bazat pe viața muncitoarei în construcții,devenita ulterior dansatoare,Maureen Marder.În 1982, Maureen Marder, pe a cărei viață se bazează filmul, a semnat un acord cu Paramount, scutind compania de orice pretenție financiara referitoare la povestea ei de viață. În schimb, ea a primit un cec de 2.300 de dolari. Filmul a avut ulterior încasari de peste 150 de milioane de dolari.Marine Jahan a fost dublura lui Jennifer Beals pentru scenele de dans. Jahan a fost ținuta ascunsa presei, pentru că realizatorii nu au vrut să distrugă iluzia. Saltul lui Alex prin aer în scena audiției a fost făcut de gimnasta Sharon Shapiro, iar break-dance-ul a fost făcut de dansatorul Crazy Legs. Jahan a apărut în videoclipul pentru „Maniac”.IMDB
1 0
DragonMaster pe 17 Februarie 2013 21:19
Nu intelegi?Cand renunti la visul tau,mori.
Este un film care a luat mai multe nominalizari si premii decat Dirty Dancing care are o nota mai mare decat acesta si este mult mai cunoscut iar parerea mea este ca Flashdance este mai bun cu ceva chiar daca are doar nota 5,8 fata de 6,5 nota filmului Dirty Dancing.Muzica este una foarte buna si aici a si luat un Oscar pentru cel mai bun cantec original.Acest film este mai bun si decat multe filme noi despre dans si are o poveste interesanta.Ofer nota 7 acestui film pe care il recomand celor care iubesc dansul si acest gen de filme.
4 0
blackpussycat pe 02 Aprilie 2011 20:24
bun