eduard_stratan pe 10 Martie 2024 12:26
Scarbavnicii de capitalisti cum incercau sa ne fure secretelel! Cand de fapt realitatea era exact pe dos: sistemul de operare Helios cu care functionau calculatoarele romanesti Felix se zvonea ca era furat de securitate din occident!
0 0
balta67verde pe 24 Octombrie 2016 17:41
Un film de spionaj pentru copii. Simpatic dar se putea mai bine. Stefan Mihailescu Braila este, ca de obicei, excelent. Filmul imi aminteste ca in copilarie aparuse o serie de carti micute si subtiri de aventuri, colectia "Clubul Temerarilor" in care au aparut 76 de numere. Cand eram copil le devoram, acum dupa vreo 40 de ani am incercat sa recitesc cateva si m-au plictisit, mi se pareau chiar naive. Asa si cu acest film. Mi-a placut mult, dar asta a fost acum vreo 40 de ani.
0 0
cosmin742000 pe 21 Iunie 2015 08:17
Un film de spionaj romanesc foarte bun......................................................
2 2
eduard_stratan pe 10 martie 2024 12:27
Cosmine,ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
sargetius pe 22 Februarie 2014 20:04
Probabil ca voua v-a placut "Action in North Atlantic" in care camarazii americani ii ajutau pe bravii tovarasi rusi sau "Rocketeer", unde bravii ingineri americani redescopereau inventia lui Justin Capra. filme cu adevarat vizionare. Pentru bugetul alocat in acele vremuri si mai ales pentru ideile promovate, filmul merita sa fie vizionat. Daca aveti alte gusturi, exista destule productii autohtone actuale despre homosexuali si tarfe, laudate la concursuri pentru drogati.
2 0
cezarika21 pe 24 Mai 2012 16:04
Propagandă puerilă
Pentru a convinge un inventator român să vândă secrete tehnice importante, o agenție de spionaj trimite în România doi agenți pentru a-i răpi fiica și a-l putea șantaja. Un băiat ce locuia la o cabană unde se afla o staţie meteorologică reuşeşte să dejoace planurile periculoşilor agenţi străini.

Filmul este realizat în scop propagandistic, vrând să arate valoarea tehnicii româneşti care este râvnită de capitaliştii cei ticăloşi, precum şi supremaţia serviciilor de informaţii româneşti şi chiar a oamenilor simpli şi vigilenţi asupra agenturilor străine. Făcând abstracţie de partea propagandistică, "Fiul munţilor" poate fi privit şi ca un film de aventuri, fiind prezentate peisaje superbe. Calitatea realizării artistice este însă jenantă: scenariul mediocru are un subiect pueril, interpretările sunt foarte proaste, iar regia… citeşte

6 2
FunnyX pe 4 septembrie 2012 23:27
Citindu-ti comentariul, mi-am zis sa vad filmul. Zis si facut. Cita naivitate! Dar a fost amuzant sa vad un film romanesc vechi, facut cu mijloacele acelor vremuri. Securitatea statului le-a venit de hac strainilor capitalisti cei rai! Nici ca se putea un alt final!
eduard_stratan pe 10 martie 2024 12:24
Multumim cezarika, comentariile tale ne-au scutit de vizionarea multor filme slabe!