lili22 pe 21 Septembrie 2019 15:53
Un film bun despre viata mizerabila si fara perspective dusa de o adolescenta la marginea unui oras.Respinsa de mama isi cauta refugiu in dans, bautura, sex la intamplare, hoinareli....
0 1
alin.cristian pe 22 Iulie 2013 13:25
Mi-a plăcut mult filmul, acum, retrospectiv și analizând mai lucid, poate exagerez, dar îmi voi păstra entuziasmul din acea seară în care l-am urmărit, de curând pe TVR 2. Prestația lui Katie Jarvis este de asemenea reușită.
0 1
BitterCandy pe 04 Februarie 2013 19:56
S-a spus cam tot ce era de spus... Un film dur, socant, un portret ingrozitor de realist si necrutator al destinelor multor copii din intreaga lume.....
1 1
Vegetarian pe 28 Ianuarie 2013 01:39
Este un film potrivit si pt lista : Case , apartamente - Probleme , solutii = un barbat casatorit care are o fetita de 5 ani !? , paznic !? la un depozit de materiale de constructii
... Mai departe este spoiler ! ! ( prezentarea deznodamantului sau detalii in plus fatza de cele din sinopsis , pt cei care au vazut filmu si vor sa isi reaminteasca doar anumite parti din el . )

6 7
CANTALUP pe 2 martie 2013 16:12
Intotdeauna a fost mai ieftin sa previ decat repari . Cine ajunge sa se vaite , sa fie nemultumit , inseamna ca sa zgarcit sau a gresit undeva . Desteptul învata din greselile altora , iar prostul nici macar din greselile lui . Inteleptul cedeaza . . Dintro carte ramai cu replici . Dintrun film ramai cu imagini .
iulia2013 pe 27 Ianuarie 2013 23:19
Astea sunt zdrentele din Romenia:))))bestial filmul
2 3
Iulidesprefilme pe 27 Ianuarie 2013 20:16
Filmul mi se pare reuşit, actorii îşi joacă bine rolurile, subiectul este de mare actualitate, povestea Miei este o felie de viaţă dură, dramatică, neiertătoare, ar trebui văzută, cunoscută de tinerii de azi, mesajul este atât pentru copii cât şi pentru părinţi...în fine, dă de gândit despre relaţiile din familiile dezorganizate, despre evoluţia tinerilor...
2 1
goldenleaves pe 10 Septembrie 2012 12:43
O oglinda a societatii noastre. Ce inseamna sa fii parinte si mai ales cine ar trebui sa fie? Ce repercursiuni au actiunile parintilor asupra vietii copiilor? Cat de influentat este destinul copilului de cel al mamei?
Filmul este real si prin asta tulburator. Scenele care m-au durut cel mai mult sunt cele cu fetita blonda, le privesti cu greu si parca ai vrea tu sa schimbi ceva

2 1
klute pe 15 August 2012 03:08
Cartierul nostru cel de toate zilele
Fish Tank (Acvariul), titlu-metaforă, semnifică slabele perspective de viitor, posibilitățile de mișcare extrem de limitate pe care le are cineva născut într-un cartier de blocuri mărginaș, sărac, violent și sordid, situat în imediata vecinătate a pustietății maidanelor, eventual într-o familie monoparentală, cu o mamă alcoolică și promiscuă. Ce-am văzut aici s-ar putea spune, fără exagerare, că e "maneaua" britanică, a cărei existență îmi fusese deja semnalată de excelentele filme ale lui Mike Leigh, doar că în Acvariul Andreei Arnold totul e, potrivit cu niște intenții artistice diferite de ale autorului lui Secrets & Lies, mult mai realist (poate ar trebui să zic naturalist) și, pe alocuri, șocant de... românesc. De unde se vede că "manelismul", chiar dacă arată și miroase diferit în funcție de loc și de timp, e un fenomen global - el este… citeşte
14 2
BitterCandy pe 4 februarie 2013 19:51
Frumos spus. Sunt intru totul de acord.
margott pe 19 Iulie 2011 17:18
Filmele bune nu sunt intotdeauna si cele mai apreciate. Din partea mea, nota maxima, si un punct in plus pentru Katie Jarvis, Michael Fassbender si pentru California Dreamin' a lui Bobby Wormack. Alte comentarii sunt de prisos pentru aceia care au vazut filmul, si cred ca cel mai bine poate fi descris prin motto-ul de pe afisul filmului : "Live, love and give as good as you get". Apropo, Katie Jarvis n-a mai jucat niciodata pana la acest film, a fost remarcata intr-o gara de unul din directorii de casting, care i-a oferit rolul Miei.
3 2
TheMainEvent pe 20 Martie 2011 10:31
Esenta acestui film se regaseste in replica Miei, atunci cand mama sa o intreaba ce se intampla cu ea si raspunde: "Tu esti ceea ce se intampla cu mine !"... Mia este o tanara adolescenta de 15 ani care locuieste impreuna cu mama si sora ei mai mica intr-un cartier margias al Londrei, nu-i place scoala dar adora cidrul si dansul pe care il practica intr-o imensa camera a unui castel parasit. Conflictul incepe atunci cand mama, pentru a-si regasi fericirea, isi aduce acasa noul iubit, Connor, un irlandez chipes care pare a fi una dintre singurele persoane din viata Miei cu care ea poate ajunge pe aceeasi lungime de unda. Atentia fetei creste mai ales atunci cand Connor o incurajeaza sa aplice pentru o selectie de dansatoare, spunandu-i ca : "Tu dansezi ca un negru..." , iar dupa o scurta pauza adauga: "si vreau sa spun ca, intr-un mod bun." Un alt om din viata Miei este un tanar mecanic… citeşte
6 5
LavyBogdy pe 22 Iunie 2010 22:13
O puternică reflecție a vieții mizerabile pe care copiii o duc din pricina părințiilor iresponsabili și plini de vicii(droguri,țigări,băutură,petreceri) și crescuți fără nicio educație.M-a impresionat caracterul puternic al fetei,care în unele situații e de apreciat. Filmul este bunicel iar actorii mi se par bine închegați în acțiune.
2 1