MariusCiprian87 pe 04 Iunie 2023 11:26
Filmul începe printr-un recital actoricesc marca Denzel Washington, susținut de una dintre preferatele mele Viola Davis, care îi "tine piept" cu brio în dialogul rapid si obositor pentru unii...scenariul ne oferă efectiv o piesa de teatru ecranizată în doar câteva locații, unde toate discuțiile unei familii aparent banale si pline de probleme personale, se învârt tot timpul în jurul unui gard ce trebuie construit, acesta devine o rădăcină a tuturor discuțiilor viitoare și a tot ce au în subconștientul lor de spus...Regia cu toate că nu strălucește prin ceea ce este "căutat" la un film astăzi, acțiune, violența, sex, comedie, vine cu un mare plus, acela al dialogurilor smart, rapide, ceea ce ne pune într-un fel sau altul mintea la contribuție și cu siguranță sunt atinse la scară largă multe dintre problemele multor familii din trecut si chiar din… citeşte
0 0
Salbaticul pe 03 Ianuarie 2023 17:30
La mulți ani! Foarte frumos "dansează" Denzel. Un review, 50 caractere, un review, 50 caractere, un review, 50 caractere și încă un review=7.
0 0
ioanaa_ioana pe 08 Septembrie 2022 18:29
Invadatorul american , nominalizeaza obedienta sclavului de alta data ( sarcasm).
Nu pot nota asa ceva.

0 0
LFa pe 18 Aprilie 2022 17:48
Este un film de nota 7~8,dp mine!
Actorii tin nota sus,dar scenariul artistic este subțirel! Regia este buna,... per total Filmul deschide larg ușa dezbaterilor pe subiectul etern al vietii de familie si scopurilor din viata fiecăruia!

0 0
Carcotas pe 29 Iulie 2020 18:13
Prmele 60 minute Denzel este de neoprit.Se agita si vorbeste la foc automat.Se joaca,improvizeaza si tot ce spune este coerent si inteligent.Daca sunteti vorbitor ocazional de engleza e bine sa trageti cu ochiul la traducere.Altfel veti pierde farmecul unui dialog informal,comic si realist.In ultima ora o lasa mai moale.Replici putine,limbaj nonverbal,timp de reflectie.Denzel ne ofera un recital actoricesc iar Viola il secondeaza cu brio.
1 0
Gheorghe1961 pe 10 Iulie 2020 23:59
Film de Oscar
Cinematografia americana este cea mai buna. Actori, tehnicieni, posibilitati de orice natura la un nivel maxim. Mijloace de orice fel, la dispozitia profesionistilor, pentru a realiza capodopere. Am scris acest mesaj dintr-un singur motiv. Pentru a transmite un mesaj pe care il cred de maxima (suprema) importanta. Cind ai actori precum Denzel sau Viola, tehnicieni ai filmului precum cei din "Fences" , singurul lucru de care ai nevoie pt a reusi o capodopera, este SCENARIUL. Un scenariu valoros, incarcat de mesaj, asigura singur o reusita de 90 % a oricarui film. Frumusetea filmului "Fences" este asigurata in mare parte de scenariu. O pagina emotionanta, reala de viata, echilibrata, care evita extremele ieftine, Sansa cinematografiei americane de a ramine in top position este scrierea a cit mai multe scenarii de mare valoare. Probabil, conform legilor economiei de piata, cu cit cererea… citeşte
0 0
superdepeche pe 10 Iulie 2020 21:53
M-A-G-N-I-FI-C
În primul rând nu sunt de acord cu cei care bagă la înaintare filmele de acțiune ,sau efecte speciale.Ce treabă are una cu alta? Și eu sunt fan al unor astfel de filme ,dar în primul rând sunt iubitor de filme,orice gen ar avea acestea.Gata!
Așa...filmul are parte interpretarea magistrală a lui Denzel și a Violei.Ambii câștigători de Oscar.
Epic momentul când Rose(Viola) află despre cealaltă femeie,cum cade și se ridică singură.
Știm povestea,doar că nu am înțeles de ce drama lor , a celor de culoare ,trebuie să fie ”mai dramatică ” decât a albilor

1 2
mihaelatb pe 01 Decembrie 2019 23:25
un film fara actiune, cu decoruri minime,si cu extrem de mult dialog. Uneori obositor si prea educativ. Un film despre viata in general si a negrilor in special. Despre cum inveti din greseli, despre cum inveti sa ierti, despre cum sa iei viata de la capat. Interpretarile sunt extraordinare: Mykelti Williamson, Viola Davis - care a si luat Oscar pentru interpretare si supertalentatul Denzel Washington.
0 1
silviu_stefan pe 17 Iulie 2018 23:07
superb!!!
wow, ce film !!!! absolut superb Denzel !!! intr-adevar nu este un film pentru oricine,asta e clar ! din partea mea 10 cu felicitari!
0 0
ancota pe 14 Ianuarie 2018 22:49
O lectie de viata
Acest film nu este un film. Este teatru. Teatru pur si simplu. O lectie de teatru si o lectie de viata in acelasi timp.
0 0
Mk-17 pe 30 Decembrie 2017 15:56
Film pentru adulți
Am urmărit filmul până la jumătate,apoi l-am închis.E un film de viață,și dacă ești tînăr nu cred că vei privi acest film cu empatie(interes).Eu unul nu l-am putut ”digera”.
0 0
lili22 pe 21 Septembrie 2017 15:14
Nu mi-a placut filmul, prea lung, cu un milion de replici destepte, prea multe ca sa fie plauzibile.
0 2
alali pe 25 Martie 2017 21:23
Grizonantul Denzel Washington, prea bland sa mai constituie o amenintare.
Foarte iubit in patria natala, intampinat in schimb de multe voci critice in Europa, iar situatia e oarecum de inteles. Probabil ca pentru critica si publicul american, filmul, cu ale sale strazi prafuite dar animate si pline de viata sau cu case natale situate in cartierele muncitoresti, trezeste amintiri de tot felul. Unele nostalgice si placute, altele dureroase si triste aidoma celor din film. Insa noi, europenii, ne putem dezice de acest tip emotional de analiza si cu luciditate, putem afirma ca Fences (2016) nu e unul dintre cele mai bune filme ce introspecteaza viata propriilor personaje intr-o America a anilor de mult apusi. Daca este sa compari la nivel de captare a tonurilor unei epoci, primul exemplu care imi vine in minte este Once Upon a Time in America (1984) si care chiar daca trateaza teme diferite si perioade diferite ale trecutului, (in partea sa finala chiar se apropie… citeşte
10 2
Sorin87 pe 21 Martie 2017 18:20
Nu credeam ca o sa fie asa bun filmul pana nu m-am uitat la tot nu doar trailerul, merita vazut
0 0
mihai_chindris pe 19 Martie 2017 18:20
. . .
Un film bun, cu un dialog care are o naturalete si flow rar intalnit. Departe de drama care face acest film, cuprinde si trairi psihologice intense ale personajelor care iau parte la actiune, iar asta il face sa capete noi dimensiuni. Il recomand.
0 0
Ghemot pe 13 Martie 2017 00:01
Un film de dramă bun. O poveste de viață cu toate „detaliile” ei.
1 1
sabinalin pe 12 Martie 2017 19:22
N-am vazut si nici n-am de gand sa vizionez pelicula care a primit recent Oscarul pentru cel mai bun film. Din cate am citit mediocrul “Moonlight” a triumfat in fata minunatului “La la land” din doua motive: in primul rand din cauza faptului ca afro-americanii au facut mare taraboi anul trecut pentru ca n-au fost bagati in seama la Oscar si in al doilea rand pentru ca povestile cu LGBT sunt la moda. Asta nu inseamna insa ca nu respect valorile adevarate iar una dintre ele este, fara putinta de tagada, marele actor american care este Denzel Washington. Dupa ce am vizionat “Fences”, o admirabila adaptare a unei piese de teatru care aminteste de reusitele literare ale lui Tenessee Williams, mi-a parut rau ca Denzel n-a primit Oscarul pe care poate l-ar fi meritat ex-aequo cu Casey Affleck, la randul lui formidabil in “Manchester by the sea”. In mod cert Academia a tinut cont… citeşte
2 1
andystarx pe 08 Martie 2017 23:06
Nota 7/10
Unul din filmele bune ale anului 2016.putin mai bun ca Manchester by the Sea,ca o mica comparatie,un film de familie,o lectie de viata ! Iar actrita principala ,si a meritat cu prisosinta ,oscarul !
1 1
andyy pe 06 Martie 2017 01:18
Exceptional film, cu o interpretare impecabila! Desi nu este un film dinamic, consistenta replicilor si subiectul il fac un film valoros. Merita vazut!
0 0
AndreBlack pe 03 Martie 2017 23:20
Fences
Foarte frumos filmul . Este simplu , natural si te tine in priza de la inceput pana la sfarsit . Denzel Washington si Viola Davis au facut o echipa minunata , prestatiile celor doi actori sunt de nota 10 . Ma bucur pentru Viola Davis ca a castigat Oscar-ul . Superb realizat ! Merita vazut , il recomand !
1 1
borisvultur pe 03 Martie 2017 22:05
Rolul gardului
Filmul se construiește gradat, lent, dar satisfacția vine după prima jumătate, când înțelegi adevăratul caracter uluitor al Rosei ( Viola Davis - Oscar recent) și când realizezi talentul elegant , filtrat al lui Denzel Washington. Gardul trebuia să unească familia și să nu permită intruziuni. Dar oare nu apare fetița,iar Troy rezistă în perimetrul conjugal?
1 0
xerses pe 28 Februarie 2017 17:31
Un film de impact... lectii despre educatie, acceptare, toleranta...magistral realizat prin regie si prim actori...
1 0
bogdz pe 17 Februarie 2017 16:55
9 cu felicitari !!!
In primul rand Fences nu e un film pentru oricine,in nici un caz pentru fanii efectelor speciale.Este vorba despre un tata a doi copii din relatii diferite ,cu un job modest,o sotie devotata,un frate handicapat si un prieten glumet si de toata isprava.Toate bune si frumoase ,dar Troy are o relatie dificila cu cei doi baieti ai lui,incercand din rasputeri sa-i faca sa nu urmeze acelasi drum in viata ca al lui.De aici intervin conflictele dintre membrii familiei,discutiile avand loc cu predominanta in mica curte a casei.Nu stiu de ce, dar la un moment dat filmul m-a dus cu gandul la Morometii.Filmul e delicios daca stii cum sa-l "gusti",Denzel e fenomenal ca de obicei iar Viola Davis are o prestatie de Oscar.
2 1
mikivladu pe 11 Februarie 2017 11:37
superb
Nu am cuvinte sa descriu cat de mult m-a incantat acest film. Sper sa ia premii la toate categoriile la care are nominalizari.
0 0
mihnea_aspru95 pe 22 februarie 2017 17:30
Cu siguranţă, va lua un premiu (pentru best supporting actress - Viola Davis), de celelalte sunt sceptic (dar mai are şanse la Best Actor - Denzel, doar atât). Prin urmare, sigur va lua unu' (din cele PATRU nominalizări) ;)
Mitza_MvP pe 02 Februarie 2017 00:58
Experienta si valoarea lui Denzel Washington si a Violei Davis a dat impresia ca pentru rolurile interpretate in acest film nu s-au intrebuintat foarte mult...repet...doar experienta si valoarea lor ca artisti a facut totul sa para asa usor,deoarece filmul atinge un subiect destul de delicat si dureros,si anume..parintii dominanti...mult prea dominanti....care in incercarea lor,chipurile..de a face oameni mai buni din copiii lor,ii acapareaza cu teorii de viata si de existenta si le taie visele si sperantele exact atunci cand continuarea acestora depinde exclusiv de ei...
Chestia cu "stai la mine in casa,faci ce zic eu"...are limitele ei...si nu e mult pana aceasta chestie se transforma in umilinta si bataie de joc....si filmul o demonstreaza...si viata a demonstrat-o de atatea ori....
Iar scena finala cand baiatul care luase deja o decizie,se lasa induiosat de cateva cuvinte… citeşte

2 1
margochirila24_69 pe 30 Ianuarie 2017 08:19
Nu e un film de box-office, e un film de arta! Am vazut la final ca scenariul este facut dupa o piesa de teatru si am inteles de ce se reduce totul la gospodaria lui Troy, de ce cadrele sunt atat de stranse. Jocul actorilor e spectaculos si captivant. Lipsa oricarei actiuni e compensata pe deplin de dialogul personajelor care iti solicita atentia la maxim.
9 1
zgubi pe 29 Ianuarie 2017 11:13
M-am uitat la acest film din inertie, intrucat e trecut pe lista nominalizarilor la Oscar.Am citit in prealabil cateva rewiuri si ma pregateam sa cad intr-o crunta melancolie.De obicei cand nu am dispozitia necesara , ocolesc filmele sumbre sau dramele prea sfasietoare, ca sa nu devin trista pentru o zi intreaga.Asa incat i-am dat drumul mai mult pentru cei doi grozavi actori din distributie, Viola Davis si Denzel Washington.Si surpriza ! Dupa 20 de minute eram de-a dreptul captivata de replicile amuzante si inteligente aruncate de Troy, personajul lui Washington.Carisma si naturaletea actorului m-au captivat pana la final.Drama incepe undeva pe la mijlocul actiunii si nu e atat de infioratoare precum imi imaginam.Cat despre Viola Davis, si-a interpretat rolul cu o gratie desavarsita si sper sa castige un Oscar anul acesta.
14 3
serban_ionescu pe 28 Ianuarie 2017 20:19
Film strict socio-psihologic, oarecum arid si nespectaculos dar cu interpretari actoricesti foarte valoroase.
Practic o piesa de teatru transpusa cinematografic, cu un subiect strict socio-psihologic ultrarealist si deci oarecum arid si absolut nespectaculos ca si actiune propriu-zisa, dar bine realizata regizoral-scenaristic. Punctul forte al acestui film, si cel aflat la un nivel foarte ridicat, il reprezinta in schimb interpretarile actoricesti exceptionale atat ale consacratului si foarte valorosului actor Denzel Washington, a carui interpretare a fost pe buna dreptate nominalizata pentru premiul Oscar pentru rolul principal masculin pe anul 2017, cat si ale foarte placutei surprize actoricesti numita Viola Davis, care pot spune fara teama de a gresi ca in special in ultima treime efectiva a filmului face o interpretare de-a dreptul superlativa, exceptionala, avand dupa parerea mea, poate chiar cele mai… citeşte
6 1
mihnea_aspru95 pe 29 ianuarie 2017 00:30
Well said!!! Mi-a placut Viola *dupa 73 de minute, chiar si-a dat in petic*. Foarte bine a jucat, se suparase nu gluma. Eu sunt sigur ca va lua Oscar-ul pentru Best Supporting Actress. Trebuie sa-l ia acuma, deoarece nu l-a luat in filmul "Culoarea sentimentelor" (atunci era nominalizata pt. actrita in rol principal).
mihnea_aspru95 pe 29 ianuarie 2017 19:51
Trebuie sa urmaresti lungmetrajul. Este o pelicula aproape exceptionala (intre 8 si 9, inca nu m-am decis, ar trebui s-o revad :)). Ultima data am vazut The Help in 2013 si daca-mi amintesc binisor, ne prezinta intr-un fel acea "duritate" verbala de rating PG-13, cam ca-n "Garduri". Cu siguranta ceva mai bun decat FENCES (din punctul meu de vedere, pentru ca si eu l-am notat cu sapte). Prin urmare, chiar merita. Salve !
Angie17252 pe 27 Ianuarie 2017 19:59
Un film care ar merita Oscarul !!!
...pentru regie, pentru jocul lui Denzel Washington, pentru rolul secundar al fratelui. M-a impresionat foarte mult problema existentiala pusa ...responsabilitatea tatalui, lectiile lui. Si Viola Davis merita premiu pentru jocul ei in rolul Rose.
8 5
Theodor2011 pe 26 Ianuarie 2017 05:29
Filmul Fences, este o drama realista care reuseste sa transmita privitorului tot felul de stari sufletesti si din punctul meu de vedere (ca admirator al acestui gen de filme) acest lucru este un mare plus pt film.
Am vazut destule filme pana in prezent, dar un film atat de realist ca Fences nu cred ca am vazut. Un film aparent ''plictisitor'' nerecomandat (dupa parerea mea) iubitorilor de filme cu actiune (filme de duzina) cu: Jason Statham, Jackie Chan si Steven Segal :) Un film: trist, emotionant, o lectie de viata, m-am abtinut sa nu plang (spre final) Hachi a Dog's Story ramane in continuare singurul film la care am plans vreodata. Un film ce prezinta viata unei familii (de culoare) modeste din SUA anilor '50 cu greutatile ei din traiul de zi cu zi.

Denzel Washington, a facut treaba buna atat ca producator cat si din postura de actor principal primind recent o… citeşte

21 7