cozmindinu95 pe 20 August 2011 16:56
Clar! Nu puteti aprecia arta.
Cei mai buni actori ai tari,stransi la un loc pentru a creea o adevarata capodopera cinematografica.
Inteleg faptul ca sunt oameni care nu au inteles acest film,dovada media notelor acordate.Nu e normal ca orcine sa poata acorda note filmelor,nu e normal ca orce incult care abia ce a sarit de la slabele cinematografi ( telenovele,comedii de inculti,etc) sa acorde note slabe filmelor pe care nu sunt in stare sa le inteleaga.E pacat ca acest film nu este apreciat asa cum trebuie.Salutari

0 3
omulrosu99 pe 06 August 2010 17:07
O alta capodopera a lui Pita
Am vazut filmul recent stiind toate review-urile negative. Am rams surprins cit de bun este filmul :). Cinematografia romaneasca este intr-adevar diferita de ca cu care sintem obisnuiti, dar este superba, de curind am vazut din nou toate filmele lui PIta si sint absolut superbe si foarte foarte romanesti.
Imi place foarte mult incoerenta lui, pentru ca viata asa cum este ea, este incoerenta, imi place ca asocierile lui de idei si evenimente sint foarte naturale si nu bazate pe vreo logica sau psihologie bine pusa la punct. Ca la psihanaliza Americana. :)
Si sint multe filme romanesti super super tari odata ce ne rupem de valorile inteligentei occidentale.
Imi place mult Pita.
Superb :)

Imi cer scuze, nu ma prea pricep sa vorbesc in public.
---

0 3
user-63b02ad8a0ee8 pe 26 Iulie 2023 12:32
Un film altcumva......diferit de jegosul main-stream....un film consistent....un film de autor.......un film auto-biografic....... Nerecomandat omului primitiv al zilelor noastre,cel care are în cap doar : telefoane scumpe , mașini bengoase ,țoale și ieșiri la terase ......
0 1
Deceoare pe 12 Iulie 2022 22:07
Un film se recunoaște cât este de bun, nu după notele primite de la publicul care a vizionat acel film(public care poate fi subiectiv sau partinic). Filmul poate fi apreciat de juriile de la festivalurile de film la care a participat. Care ar fi acestea și ce premii a luat și pentru ce? Acesta este probabil unul din scenariile respinse de cenzura comunistă înainte de 1989. Au știut ei de ce l-au respins. Cred totuși că este un film autobiografic despre viața și opera lui Dan Pița. Exact ca Sergiu Nicolaescu care a jucat cam toate rolurile(scenariile) în care s-a visat în viața lui. Niște narcisiști domnule, nu ai cu cine!
0 1
TAMARAINSA pe 23 Noiembrie 2005 14:43
Am vazut filmul la conf de presa.Propun sa fie o discutie dar cu elevii de liceu:pentru bacalaureat. Cu roman,fara roman!
La bacalaureat au picat 4mii si ceva de elevi pentru ca nu au ales bine romanul.
Asa ca la evaluare s-au ales cu note de doi chiar daca citisera un roman bine de tot;
Dar unii au spus ca nici daca ar veni scriitorul nu ar sti cum sa sa evalueze AZI.
Propun : scriitorul care a scris INTERACTIONAND cu echipa virtuala si regizorul care a fost preocupat de problemele tinerilor [PAS IN DOI]sa ajunga in INTERACTIUNE LA BAC PENTRU AUTOEVALUARE.
SEMEAZA: O MARIE DIN PAS IN DOI CU ALTA PALARIE

0 1
TAMARAINSA pe 30 august 2005 11:21
Am analizat filmul dupa niste grile de profesoara si doctorand etern la semiotica. Nu reuseste sa aduca o simetrie intre cele doua lumi. Dar asimetria este tocmai punctul de fuga in sesizarea PERSPECTIVEI intrarii in lumea virtuala a romanului nostru cel de toate zilele. Daca ma puteti urmari va propun un FESTIVAL PILOT LA ANICAMERA, in care sa se realizeze pe baza auditiei dupa un eseu, un EPISOD de telenovela.
VeniVidi pe 10 Octombrie 2023 22:24
Un artist de geniu, film în film, dragoste și moarte
Este un film mai special. Adresat mai ales celor din industria cinematografică. Pentru un spectator de rând este mai greu de urmărit slalomul printre secvențele reale prezente/trecute sau imaginare. Așa cum se spune și în acest film, „publicul care mănâncă semințe, așteaptă niște porcărele”. În timp ce regizorul și producătorul vor „să dea lovitura”. Având însă obiective mai mult sau mai puțin diferite. Producătorul Nene zice: „Tu faci artă eu fac bani”. El trebuie să supravegheze încadrarea în buget pentru că „sistemul sufocă creația”. Regizorul Thomas are problema filmării în studio sau în afară, alege actorii, recuzita, machiajul, supervizează imaginea, este îngrijorat cu privire la vreme. Este tipul de lider dictator: „În filmul ăsta idei am numai eu. Nu accept sugestii de la alții.” Thomas este inspirat când bea whisky și… citeşte
0 0
Bodi pe 30 August 2005 11:21
Aia care au votat,de ce au votat?
Sa-si spuna si parerea daca tot voteaza...inseamna ca stiu ceva despre film....e de dragoste ,de actiune ,politist??!
Votam doar asa de amorul artei?
Merita sa il vedem?...doua ,trei vorbe...ca asa e frumos.

0 0
wtv pe 04 Februarie 2006 15:34
Fara discutie, ca valoare, unul din primele 10 filme romanesti ...Interzis neavizatzilor,raminetzi pe Acasa .
1 3
Sebastian pe 27 Noiembrie 2005 02:57
E un film reusit, actori excelenti, scenariu decent, surprinde bine drama artistului. Din pacate pt audienta e un film cam greu, poate cel mai greu film romanesc pe care l-am vazut, sunt convins ca multi nu l-au inteles si l-au catalogat ca film de o stea.
1 3
Sylvester77 pe 11 octombrie 2019 11:08
Cand vom innebuni si noi ca voi vom intelege.
Mario pe 10 Ianuarie 2006 14:28
Film foarte slab. Se adauga la experientele mele cu filme romanesti din ultimul an (Second Hand, Magnatul). Doar prestatia domnului Condurache merita mentionata. E un actor adevarat. Pacat ca in Romania nu exista cineva capabil sa scrie un story consistent, cu finalitate, fara a aluneca in extreme criptate. Filmele de genul asta pot fi intelese doar de regizor, scenarist, 2 actori din toata distributia si vreo cativa insi care se cred specialisti. Nu cred ca se merita sa arunci 1 milion de dolari pt. satisfactia a 10-20 de oameni. Cinematografia romaneasca s-a indepartat de public si se indreapta catre cimitir. Exceptiile apar la 3-4 ani si dreg busuiocul.
1 1
bosmeg viorel pe 21 Noiembrie 2005 23:00
a-nvatat si Pita sa intre pe internet si s-a votat singur de 48 de ori>Dupa Second Hand la care s-a ris la premiera desi filmul se dorea o drama, e limpede ce fel de film e.Tot inainte baiete pe banii statului!
1 1
Sorin Rusu pe 28 Noiembrie 2005 09:03
Marea problema cu filmul asta de fapt este ca singurul lucru care se intelege foarte bine este ca nu prea e nimic de inteles. Scenariul e chiar de mina a doua, sare voios din banalitate in banalitate, iar asa-zisele simboluri nu sint decit niste situatii fortate, voit si intentionat transpuse in simbol, ceea ce goleste de fapt simbolul de continut, cam asta ar fi. A incropi un film din scene precum cea cu cele trei femei care scot organe din scriitorul aflat pe masa de operatie (vai, ce fumat!!! - ca sa ma exprim nefilologic), sau cu final ca cel de fata (s-a vazut de tspe mii de ori, nu aduce nimic nou, e atit de uzat acest procedeu, incit iti vine sa rizi, daca nu ti-ar veni de fapt sa plingi) sau multe alte aiureli cu pretentie de mare arta - imi pare rau, dar aici a ramas numai pretentia - nu arata decit ca ii ia pe spectatori de fraieri, iar asta e jignitor. ii mai dau o stea, dar… citeşte
1 0
Sorin Rusu pe 25 Noiembrie 2005 14:35
Am vazut filmul la avanpremiera, cind a fost prezentat la Alter-Native, festivalul de film. Ingrozitor! Filmul e o aiureala de la cap la coada, dar cu pretentii de film de arta. Ca produs artistic, filmul asta e mai degraba nociv prin lipsa de coerenta si prin colectia de platitudini, balalitati, teorii expirate, amestec de melodrama ieftina si scene disproportionate cu replici care suna parca mai artificial ca niciodata, cu personaje neconturate si fara substanta, cu o muzica obsesiva de care se uzeaza prea mult incit devine enervanta si care in final "beneficiaza" de trilurile Loredanei Groza, care de altfel se integreaza perfect in tot acest kitsch dezarmant (se integreaza de fapt perfect tocmai prin faptul ca e total pe linga film - paradoxal, nu?).
1 0
mihaela22 pe 10 Iunie 2006 22:26
E foarte prost. Pp ca doar un actor l-ar putea intelege,dc e ceva de intzeles, deoarece pt ceilalti sau pt oameni cu picioarele pe panant n-au cum sa inteleaga.
2 0
Sasha pe 05 Ianuarie 2006 15:31
O porcarie de film. Imi vreau banii de bilet inapoi. Nu are nici un story, totul se invarte fara sens in jurul halucinatiilor unui ins cu mari dereglari psihice. Oribila regie si o mare risipa de celuloid. Insa, magistral jocul lui Condurache, e intr-adevar un mare actor, fara nici un pic de over-acting.

Bafta

2 0
daria rosca pe 16 Decembrie 2005 14:02
Nu votez cu stelutze ca nu merita nici macar un sfert de stelutza. E un film ingrozitor. Din toate filmele dvs dle Pitza, care si asa erau proaste, asta frizeaza ridicolul. Oare chiar nu aveti nici un pic de imaginatie? Sau filmul asta o fi o bataie de joc fata de spectatori? Ar trebui sa faceti o fapta buna si sa restituiti banii celor care au cumparat bilete! Rusine!
2 0