Iulidesprefilme pe 03 Octombrie 2021 13:34
Un film psihologic axat și pe traumele din copilărie...Emoționantă poveste...Russell Crowe a jucat admirabil...
1 0
borisvultur pe 20 Aprilie 2017 18:18
Pendulări
Sigur că povestea atrage, chiar dacă nu lipsesc clișeele și rezolvările superficiale. Scenariul și-a propus prea multe...ingrediente - accident, scriitură, avocați, epilepsie, amor, spaima de abandon, psihologie....Cu multe pendulări între Katie fetiță și Katie matură. Vreau doar să fiu critic după coordonate artistice. Poate să-ți placă amalgamul poveștii, dar ieșind din „transa „vizionării nu poți să nu observi fisurile, stereotipiile, expedierea unor situații.
0 0
emilian_emilian78 pe 19 Aprilie 2017 23:28
Din pacate asa se intampla in viata reala (uneori), multi copii sunt in situatia asta, nu comunicam, socializam (retele),dar cel mai grav e moartea unui parinte, oricecopil sufera de moartea parintilor. katie s-a lasat "vanduta" nu stie ce inseamna iubirea, si devine o t"@#$ si o betiva in adoloscenta renunta la tot, mai ales la carti. Dar ea vrea sa-i ajute pe ceilalti dar nu pe ea in sine, si trebuie sa ne gandim si la noi un pic. E clar ca e bolnava psihic din cauza trecutului, n-a avut o copilarie fericita.
0 0
sibinica pe 17 Aprilie 2017 11:55
Un film care te pune pe ganduri
Actiunea se desfasoara cu flash-back-uri în urma cu 25 de ani, cand un romancier laureat al premiului Pulitzer, celebru și văduv se luptă cu boli psihice si încearcă să creasca fiica lui de 5 ani si prezentul, cand fiica devine adulta.
Jake Davis (Russell Crowe) provoacă un accident de mașină in care fiica sa Katie scapa nevatamata, insa soția sa moare, iar Jake grav ranit iși revenine din impact cu leziuni severe la cap. Acestea cauzează ulterior convulsii repetate și episoade de epilepsie, care ii si adus sfarsitul dramatic.
25 de ani mai târziu, Katie (Amanda Seyfried ) , devine psiholog stagiar și asistent social, al carei prim caz dificil este o fetita orfana care nu mai vorbeste de un an, de cand i-a murit mama. Viață personală a lui Katie este un dezastru, cu episoade de consum de alcool si sex ocazional. Urmarile traumei pierderii timpurii a mamei,… citeşte

0 1
Kuhaylan pe 03 Decembrie 2016 19:52
WD 1
.........................................................
0 1
alexsony pe 28 August 2016 23:08
Am sperat sa fie bun filmul, am zis ca nu comentez nimic si poate se va mai intampla ceva care sa-l puna in miscare chiar daca trecuse deja o ora dar in final nu reuseste sa transmita ceva concret. Se face saltul intre Katie copil si ea matura, uneori prea brusc si nu neeaparat sa coreleze trecutul cu prezentul ci doar sa mai prezinte cateva intamplari. Nu inteleg ce a facut-o pe Katie sa-si piarda increderea in ea si sa ajunga asa, stiu ca moartea tatalui ei a facut-o sa renunte la a mai iubi dar din acelasi motiv tatal ei a si scris acea carte, ca s-o ajute sa treaca peste si sa-i arate iubirea lui, pe care se pare ca a inteles-o abia foarte tarziu, prea tarziu dupa mine. Filmul a fost bunicel dar mai trebuia aranjat si sa accentueze mai mult ceea ce trebuia.
0 1
Alezuza pe 24 Aprilie 2016 19:15
O poveste extraordinara!
Pur si simplu superb! Russell Crowe si Amanda Seyfried sunt doi actori extraordinari! Recomand din suflet!
2 2
andrei_oarga pe 24 Aprilie 2016 13:41
Nu e rau,dar nici bun.Russel Crowe a jucat bine,dar in rest,m-am plictisit,merge vazut o singura data!
1 2
luminitagram pe 24 Aprilie 2016 12:17
Un film cu suflet, pentru suflet. Capodopera! Scenariu bun, jocul actorilor impecabil, toate fac din acest film unul pe care-l recomand, din toata inima!
2 1
margott pe 09 Aprilie 2016 22:08
Cu o culoare de par diferita de cea cu care ne obisnuise si mai multe operatii estetice, mai sa n-o recunosc pe Jane Fonda. Dar nu despre ea voiam sa scriu, ci despre Fathers and Daughters, un film cu atat de multe clisee, incat stii dinainte ce, unde, cand si cum. Va sa zica, subiect expirat. In ceea ce privesc actorii - n-am vazut niciun actor care sa depuna un efort cat de mic in interpretare, mie mi s-au parut toti atat de falsi, de blazati, de plictisiti, parca si-au propus intentionat sa saboteze filmul. Poate doar negricioasa aia mica s-a straduit putin, dar e de inteles, e la inceputul carierei. Si Amanda Seyfried ? Sa fim seriosi, nu e actrita de drama, cu atat mai putin de drama cu subiect care ar trebui sa te atinga la corazon. Russell Crowe e in cadere libera, imbatranit, apatic. Dar in mai toate filmele are felul asta ursuz de a fi. Deci no surprise. Despre Diane Kruger am… citeşte
4 5
dido pe 10 aprilie 2016 21:05
Nu dam,apreciem!
andystarx pe 25 Ianuarie 2016 00:03
Nota 7/10
Filmul este bunicel,dar nu senzational ! AManda si Russel joaca impecabil,dar parca aveam alte asteptari de la regizorul care a creat Pursuit of Hapiness ! Oricum ,merita o vizionare,impact puternic pentru cei care iubesc filmele despre relatia familiala Totusi nu inteleg,de ce regizorul a croit povestea in asa fel ,in cat Katie se culca cu oricine apuca,tinand cont ,de ce educatie primise de la tatal sau !
6 5
emy_sinaia pe 24 Ianuarie 2016 23:49
Doamne ce film...
Nu stiu daca prin cuvinte se pot spune sau descrie prin ce stari trece Katie sa ajunga sa-si piarda tot ce are mai de pret pe lume - parintii ! Doar un parinte stie cate sacrificii trebuie sa faca pentru copilul lui si sa-l creasca fara sa-i lipseasca ceva iar Jake se straduieste sa lupte cu orice pret sa nu piarda ce are mai de pret pe lume - micuta Katie. Un film tulburator, dramatic, crud, spuneti-i cum vreti dar nu-l ratati.
2 1
Sorin87 pe 22 Ianuarie 2016 21:33
O drama reusita, imi place cum face conexiunea intre cele doua cadre, inainte si dupa moartea tatalui
2 5
mikella_sora_mititelu pe 20 Ianuarie 2016 06:34
o sa spun doar un film EXTRAORDINAR,care ajunge la suflet si ramane acolo.
8 3
anna_all pe 19 Ianuarie 2016 03:18
eu
un film care m-a tinut treaza la ora 3 dim,un film nemaipomenit cu interpretari extraordinare.merita vazut, va garantez ca n-o sa va para rau.cuvintele sunt de prisos.nota 10.
7 2
Sylvester77 pe 19 Ianuarie 2016 02:19
Sentimentul patern, nu logica sistemului !
Daca e sa privim filmul din perspectiva unei morale sanatoase, pelicula ar trebui considerata ca fiind cea mai reusita din 2015. Familia este pe primul loc, iar impotriva acestui adevar nu'i poate sta nici Statele Unite ale Banilor. Tot ce incearca ONG'urile, protectia copilului si sistemul acesta nesimtit, nu face decat sa distruga copiii si viitoarea lor tinerete aducandu'i la amnezie spirituala. Dragostea unui parinte poate insa vindeca si peste timp, prin amintire, decaderea copilului sau. Un film cutremurator de emotionant si un Russell Crowe minunat.
13 3
inexistentus pe 7 mai 2016 12:42
Doi aurolaci ti-au dat dislike.