SoniaMaier pe 16 Iulie 2016 15:43
Imi pare rau ca nu au continuat cu mai multe sezoane. Imi place mult serialul , este amuzant si interesant si Sarah Shahi e o actrita minunata :)
0 0
unlucky pe 09 Februarie 2016 12:53
Agreabil,actori bine așezați în partitura lor,care își fac treaba bine și joacă cu plăcere...Ca la mai toate serialele americane,scenariul-prin subiect,umor și dialog,este motorașul farmecului acestor pelicule atât de agreabile.Mare păcat că l-au închis așa de repede,ca multe altele...Dar,într-o lume atât de dură și agresivă ca-n showbusiness-ul american,și le știu ei mai bine pe ale lor...
0 0
xerses pe 25 Iulie 2011 13:54
Este un serial dinamic, in care lucrurile se intampla repede.Mi-a placut pentru ca e primul in care vad dezvoltat cu amanunte conceptul de mediator.
10 1
Robyz pe 21 Mai 2011 16:28
Un serial interesant si amuzant in acelasi timp. Sa speram ca nu e la fel ca alte seriale bune care dupa primul sau al doilea sezon au fost anulate. :(
9 3
CristinaGrig pe 14 Aprilie 2011 11:42
Viata poate fi roz... cand ai un ajutor carsimatic
Frumoasa actriţă Sarah Shahi este figura centrală a acestui serial ce abordează o latură inedită a legii, cea de mediator. Fost avocat, carismaticul personajul interpretat de Shahi, Kate Reed, rămâne în lumea care a reprezentat totul pentru tatăl său - cel care a condus cu mană de fier fima de avocatură la care lucrează - de a cărui moarte trebuie să înveţe să se detaşeze.

Kate este mereu la cuţite cu fosta soţie a părintelui său, Lauren, o avocată rece şi calculată, este sprijinită în haoticul său program de asistentul ei devotat, Leonardo şi are un ajutor dar şi un permanent motiv de tachinare în persoana fostului său soţ (care îi mai face încă vizite conjugale), asistentul procurorului general din San Francisco, Justin Patrick.

Un serial agreabil, eclipsat cumva de perfecţiunea protagonistei, care reuşeste totuşi să… citeşte

6 3