cosmin742000 pe 22 Octombrie 2017 21:07
O mizerie de film de actiune american deci nimic nou..........
0 3
ryco0984 pe 24 ianuarie 2022 00:26
GO TO MARVEL>>.
user-5eb064d27e20b pe 04 Mai 2020 22:00
Este un film politic, interesant, care te face să gândești și singur despre lumea nebuna in carte trăim acum. Și asta e adevărul în ceea ce privește lupta politică cu spionajul și acea lume ideală în care vrem să trăim cu toții. Dar întotdeauna există cineva care face munca grea pentru că noi sa fim feriți de război, crize și fel de fel de atacuri. Filmul nu e pentru oricine.
0 0
Ariana97 pe 30 Mai 2011 11:01
Un film destul de bun ... insa tema filmului... m-am cam saturat de filme de genul asta
1 2
hacman_mihaela pe 25 August 2020 22:24
un film care nu trebuie ratat
de ce spun ca nu trebuie ratat? ma refer la cei care sunt de acord cu tot ce fac conducatorii si mai ales cei de imediat langa conducatorii SUA. Nu conteaza ca sunt omorati oameni nevinovati, razboaiele duse de americani au fost in primul rand pentru petrol si alte resurse, pentru a pune la treaba armele fabricate in SUA si pentru asta sunt in stare de toate relele. Gen au bombardat Bucurestiul in al doilea razboi mondial ca Romania avea petrol pe care-l foloseau nemtii! eu am fost impresionata de jocul protagonistilor principali. Nu-l mai povestesc ca l-au povestit altii inainte.
1 0
Ghemot pe 22 Martie 2014 00:03
Este un film destul de bun, si cam atat. Nu exceleaza, insă pentru pasionatii genului cred ca merită!
1 0
cosmin_kedii pe 21 Martie 2012 07:09
Filmul în sine nu este sclipitor şi cam uscat de ansamblu, dar substanţa lui este foarte interesanta şi informativa , deoarece se bazeaza pe o poveste adevarata
1 0
G2015131 pe 25 Februarie 2012 13:43
Intamplare adevarata
Cum se poate ca nimeni de aici sa nu fi sesizat cazul prezentat in film. E mare si clar pe Wikipedia, explicat pana in detaliu. Femeia exista, a scris si o carte dupa care s-a realizat acest scenariu, cazul e de departe unul real, iar filmul (nu am citit cartea), dar aceasta regie se pare ca a multumit-o pe fosta agenta CIA deoarece nu am citit nicaieri ca ar fi criticat lipsa de acuratete, poate ca nu exista. Filmul e bun, ca orice film dupa realitate, iar actiunea e de ordin intelectual, cine se da in vant dupa aruncaturi de greanade nu e bine sa se oboseasca vazandu-l. Spor la vizionat celor interesati de intrigi inteligente, merita vazut! "Democratia nu vine singura, ea se castiga!", replica din film.
1 0
circarul pe 10 August 2011 21:41
un film bun recomand :)......................................
1 0
Mitza_MvP pe 17 Februarie 2017 03:10
Un film despre curajul de a spune lucrurilor pe nume,curajul a doi oameni de a lupta impotriva unui sistem bolnav si uneori foarte mizerabil....
Ceea ce e si mai dramatic...faptul ca e inspirat din fapte reale...
Sean Penn face un rol de zile mari..super prestatie ....

2 0
margott pe 03 Decembrie 2012 23:05
Ma intreb daca o mai fi cineva care nu stie de ce americanii, in frunte cu tatucul lor, mascariciul G. W. Bush, au invadat Irak-ul in 2003. Fair Game nu aduce nimic nou in materie de informatii, iar razboiul din Irak e doar un subiect tangential in acest film. Adevarata poveste e cea a agentei sub acoperire Valerie Plame si a sotului sau, care dau o lectie despre curajul de a lupta contra incercarii de manipulare a guvernului american. Nu e un film pentru toata lumea, mai ales ca razboiul din Irak e ancient history, ecourile s-au stins cam de multisor, iar piata e supra-saturata de asemenea filme, insa lectia despre democratie si despre curajul pe care unii oameni il gasesc in ei e binevenita oricand.
2 0
gbanescu pe 02 August 2020 22:46
CINISM, cu majuscule
Chiar in primele minute ale filmului, are loc un dialog esential pentru ceea ce se va intampla in continuare cu personajul principal, dar si pentru mesajul pe care il transmite filmul: “Cum reusesti sa minti pe cineva in fata ? Trebuie sa stii intotdeauna de ce minti. Si sa nu uiti niciodata ADEVARUL.” Adica, vorba partenerului strategic, “The Greater Good must always guide you”.
Deseori, combatantii de pe frontul secret disimuleaza, dezinformeaza, inseala (mint, ca s-o luam pe scurtatura), pentru ca Obiectivul (cu O mare) este sa isi apere tara. Si atunci, acest ADEVAR / “The Greater Good” le poate alina si chiar estompa de multe ori remuscarile care ii macina dupa ce sunt nevoiti sa disimuleze, sa dezinformeze, sa insele (sa minta).
Valerie Plame pare sa fi fost exact pe acest calapod.
Din pacate, va exista intotdeuna cineva care va crede ca ADEVARUL… citeşte

3 0
mtraianc pe 05 Iunie 2011 16:15
F B si interesant
un film ce merita vazut , subiect interesant si actori pe masura
3 0
Andreim93 pe 19 August 2010 14:03
Cred ca este mult mai bun decat Salt, pentru ca contine un storyline mai bun,mai dramatic. Pe cand,Salt e un film bazat pe actiune,cu o povete despre spionaj in care ne sunt oferite cateva mici detali pentru a avea si o poveste,nu numai cu "bang,bang".
4 3
JohnnyAddams pe 30 ianuarie 2011 17:34
Nu are nicio legatura cu Salt ca gen, e total diferit si plotul.
G2015131 pe 25 februarie 2012 14:36
Salt e fictiune, asta e dupa ceva real.
Kayowas pe 19 Februarie 2011 15:32
un film mai putin ''politizat'' .MERITA!
Filmul nu zguduie conceptii dar nici nu se afunda in marea de clisee hollywoodiene privind filmele de spionaj.Regizorul a surprins bine faptul ca nu exista super-eroi si nici alb si negru.Irakienii nu sunt niste dementi fanatici cu totii iar Uncle Sam nu e Mesia.Jocul actorilor se ridica la inaltimea numelor de pe poster.Una peste alta ''Fair Game'' isi gaseste locul in zona peliculelor ce trebuie vazute de cei carora le place sa citeasca printre randuri si nu sa primeasca informatia gata digerata de diverse cercuri si zone de interese.Vizionare placuta!
4 0
clauditz pe 04 Mai 2011 22:55
film politic
Filmul per total e interesant, insa mi s-a parut greoi in prima jumatate - in care vedem ce face ea, suntem implicati in toata povestea cu tuburile de aluminiu, etc. A fost relativ dificil de urmarit si inteles. Pana in momentul cheie - cred ca e undeva pe la jumatatea filmului, cand tot filmul ia o neasteptata turnura. De aici, a fost mai pe gustul meu. Daca iti place politica si mai esti si la curent cu situatia SUA - Irak, merita vazut.
5 1
anonymous.63a9f3912ba47 pe 30 Ianuarie 2011 19:10