Horatiucrisan pe 25 August 2023 21:49
Am văzut acest film prin 1992 pentru prima oară în vremuri în care Televiziunea Română difuzat orice credea că nu a fost vizionat din cauza cenzurii. Filmul deși e considerat de unii cult nu m-a impresionat deloc..și eu sunt un fan al filmelor postbelice geniale gen Ladri din biciclete sau Umberto D. Acest film in afara de a devoala daca mai era cazul calitățile feminine ale protagonistei..va las sa ghiciți, nu m-am impresionat cu nimic. De vizionat doar pentru cultura cinematografică, filmele acelor ani in care s-au remarcat actori mai mult sau mai puțin talentați. Nota 4 .
0 0
lili22 pe 14 Aprilie 2018 19:48
Era foarte frumoasa B.B. in acest film si a fost bine indrumata de regizor.
1 2
cezarika21 pe 23 Ianuarie 2015 20:07
Un film ce a contribuit la emanciparea morală a societăţii
Provocând cu îndrăzneală morala puritană a epocii sale, regizorul Roger Vadim a promovat prin "Et Dieu... créa la femme" (1956) o abordare libertină a artei şi a zdrobit multe tabuuri. Pretinşii apărători ai moralei au catalogat filmul ca neserios, indecent şi superficial, acuzându-l că prezintă o concepție pur materialistă a iubirii şi transformă femeia în obiect sexual. Brigitte Bardot a fost gratulată cu apelativul de "sex kitten", interpretarea ei fiind tratată dispreţuitor şi redusă de critici doar la apariţii atractive în ţinute sumare.

Filmul a produs reacţii contradictorii diametral-opuse: indignare şi furie din partea moraliştilor şi pasiune şi provocare a emancipării gândirii pentru cei cu o gândire mai liberală. Cenzurat puternic în majoritatea statelor în care a rulat pe ecranele de cinema, filmul a transformat-o peste… citeşte

7 2
eduard_stratan pe 12 aprilie 2017 22:57
Si Dumnezeu a creat femeia,........ si apoi erectia barbatilor! Sau a fost invers? Din aceasta dilema nu puteti iesi!