Mishu25 pe 20 Noiembrie 2022 20:55
Un documentar formidabil despre un compozitor de geniu, un eveniment unic sa rasune in sala de cinema o asemena avalansa de compozitii si imagini intrate in istorie. Desi a compus pentru sute de filme, am fost uimit sa aud in ce detaliu isi aminteste de fiecare, la distanta de atatia zeci de ani.
0 0
silvia.n pe 20 noiembrie 2022 21:44
Am vazut azi filmul a doua oara si-mi voi face timp sa-l mai vad.Daca ar fi numai pentru muzica si tot ar merita.Ennio Morricone aprecia in mod deosebit vocea umana,care vine din fiinta artistului si a folosit des vocea feminina.Una din artistele cu care a aparut in concerte este Dulce Pontes.Pe 10 dec a.c. aceasta va cinta pe scena Salii Palatului.Ma voi duce sa o aud,- faptul ca i-a placut Maestrului,este suficienta recomandare pentru mine.Si ea marturiseste in film ca, desi a fost anuntata cu putin timp inainte de el ce vrea de la ea, sustinerea si forta lui au facut-o sa dea pe scena mai mult decit isi putea inchipui.
B06DAN pe 20 Noiembrie 2022 12:53
Vad ca filmul a dispărut din "oferta" Cinemaniei.... Sa înțeleg ca a rulat dor in ziua lansării in Romania?
0 0
silvia.n pe 21 noiembrie 2022 02:23
Daca vrei sa il vezi,du-te saptamina asta cand mai joaca in citeva locatii.Din pacate filmele document,chiar daca sunt despre mari personalitati,nu atrag publicul.Ieri,duminica,erau in sala vreo 6 persoane.De saptamina viitoare apare numai la una din cinemateci si probabil nu in fiecare zi.
silvia.n pe 20 Noiembrie 2022 06:21
Afli crampeie din povestea de viata a unui mare artist si om
De citiva ani caut biografiile oamenilor care m-au impresionat cu ceva,fie ca sunt artisti sau oameni de stiinta.Sunt curioasa sa aflu ce se afla la baza performantei fiecaruia, care a fost traseul lui in viata si cum este omul, (in afara de realizarile exceptionale din viata profesionala).Daca realizatorii ar prezenta corect,cu iubire si respect fata de personaj,fara a cauta elementele de scandal din viata celebritatilor, fara sa falsifice adevarul-aceasta ar fi o nisha din cinematografie care ar avea si valoare artistica, dar si educativa.Cati artisti care se cred mari vedete, ar vedea ce inseamna performanta adevarata?Cati tineri ar invata cum se ajunge la succes (nu neaparat in domeniul artistic)?Asta m-a impresionat in filmul biografic Ennio.L-am vazut in avanpremiera filmelor de la Cannes,in octombrie si-l voi vedea din nou acum,cand se difuzeaza pe ecrane, din pacate in putine… citeşte
2 0
Stonewall7Jackson pe 20 noiembrie 2022 10:17
Aveti dreptate ! Impreuna cu Nino Rota , Morricone ramane un monument. Ca a primit sau nu vreun Oscar (recompensa copios supraevaluata, un fel de Coca Cola) e mai putin important.