Mie mi-a placut tare mult si va recomand tuturor.

0 1
xerses pe 23 Ianuarie 2023 18:20
Exceptional. Merita toata aprecierea intrega productie. Un film care obligatoriu trebuie vazut.
0 1
sabinalin pe 04 Octombrie 2022 07:59
,, Nu, nu, nu l-am ucis eu. Eu l-am dat lumii pe Elvis Presley. Nimic din ceea ce au spus acei nenorociti in cartile lor nu este adevarat. Eu si Elvis am fost parteneri. Erau Elvis omul-spectacol si colonelul ,,de zapada,, , colonelul-sarlatan. Intotdeauna am stiut ca sunt destinat maretiei. Fiind orfan, am fugit la carnaval si am invatat arta ,,meseriei pe zapada,, , aceea de a goli portofelul cuiva si la final acesta sa ramana cu zambetul pe buze. Dar actul de carnaval care iti aducea cei mai multi bani avea costume grozave si un truc unic care dadea publicului sentimente de care nu erau siguri ca ar trebui sa se bucure. Dar ei o fac. Si stiam ca, daca as gasi vreodata un asemenea act, as putea crea cel mai mare spectacol care s-a vazut vreodata pe planeta Pamant. ,,

La aproape jumatate de veac de cand Regele rock-and-roll-ului a plecat dintre noi se simtea… citeşte

0 1
hacman_mihaela pe 28 Septembrie 2022 23:05
un film care nu trebuie ratat
Am vazut un film uimitor si nu doar din prisma asemanarii uimitoare a actorului care l-a interpretat pe regele rockului Elvis Presley ci si pentru stradania lui de a-l interpreta cat mai veridic. Si nu e vorba doar de vestimentatie si miscarea scenica ci si de incercarea de a face o voce cat mai apropiata de a lui Elvis. Se pare ca s-a pregatit intens pentru acest rol iar vocea lui ajutata de indrumarile unui profesor a fost destul de apropiata de cea a marelui star. Acum eu ca un fan devotat al lui Elvis Preslei sigur pot sesiza diferenta pentru ca l-am ascultat ca disperata din 1966 si am urmarit toate noutatile care ajungeau in Romania pe vremea aia, filme, stiri in revista Cinema. Colectionam toate pozele din toate publicatiile. Elvis a fost unul singur iar el nu poate fi inlocuit de altcineva dar ma rog Austin Butler, despre care nici măcar nu auzisem până sa vad acest film,… citeşte
0 1
Iulidesprefilme pe 27 Septembrie 2022 11:31
Interpretări de Oscar pentru Hanks și Butler...Acest film biografic dedicat lui Elvis merită văzut...A fost nominalizat la premiul Oscar 2023 la categoria cel mai bun film...
0 1
Iulidesprefilme pe 12 ianuarie 2023 11:23
Austin Butler a primit Globul de aur 2023 pentru cel mai bun actor într-o dramă...
Smrs pe 20 Septembrie 2022 23:53
Bun
După acest film rămâi clar cu o idee mai amplă despre cine a fost Elvis Presley dar și și cu alte multe detalii de conjunctură..Nu-mi dau seama cât de autentic păstrează realitatea biografică, iar scenariul este puțin cam deșănțat, nefiind necesară inserarea în povestea fostului impresar, ci merita o abordare mai directă precum la Bohemian Rapsody de exemplu. Dar, trecând peste asta, dacă lucrurile au stat chiar așa, atunci Elvis a fost cel mai mare cântăreț din toate timpurile..un star de care nu se poate apropia nimeni vreodată, oricât de mare ar deveni.
Pentru început este de remarcat stilul nou cu care si-a făcut apariția într-o lume dominată de rockeri cu rock.n.rollul lui, un fel de rock dansabil. A fost prima mișcare inspirată alături de imaginea tipului rebel, dar diferită de non-conformismului rockerilor. Odată cu muzica vin și… citeşte

0 1
dumitrache_adrian1989 pe 04 Septembrie 2022 14:44
Unul dintre cele mai bune filme , pe care le-am vazut in ultimii 5 ani. Este un must see in industria cinematografica . Tom Hanks ireprosabil , iar actorul care la interprerat pe Elvis , a facut fata cu brio personajului complex.
0 1
gabriangelo.44 pe 02 Septembrie 2022 17:31
Am incheiat filmul in lacrimi, cum era de asteptat. Filmul pare un pic documentar si este un pic psihologic; in anumite momente mi-as fi dorit sa vad si pe Priscilla( ea fiind contemporana cu noi si avand mai multe de povestit). Asa cum e prezentat filmul pare ca Elvis a fost un suflet de om de pe urma caruia s-a profitat. Nu am avut pana acum aceasta perspectiva despre el .Merita vazut .
0 1
White.Lily pe 01 Septembrie 2023 22:46
Nu stiu cand au trecut cele doua ore jumate.
Poate nu este o capodopera insa pe mine m-a prins de la inceput pana la sfarsit.
Nu pot sa spun ca a fost ceva ce nu mi-a placut,
Alegerea actorilor, chimia dintre ele, atmosfera glamour, ritmul filmului...numai de bine.
Nu l-am recunoscut din prima pe Tom Hanks, insa cand am facut-o am ramas tare surprisa. Un rol foarte interesant si destul de diferit pentru rolurile cu care ne-a obisnuit.
De asemenea, si interpretarea lui Austin Butler mi s-a parut una foarte credibila.

O alta surpriza a venit si din partea regizorului Baz Luhrmann. Dupa nume nu-mi spunea nimic insa uitandu-ma la filmografia sa, am constat surprinsa ca i-am vazut toate filmele cu exceptia Strictly Ballroom . Uitandu-ma peste filmele regizate de el, am ramas chiar placut surprinsa. Asa mari pauze intre ele...insa toate la fel de… citeşte

0 0
AsterX pe 17 Mai 2023 00:53
porcarie
Nici pe departe nu seamana nici Elvis nici Priscilla! Prestatia actorilor e foarte proasta! Scenariul de rahat! Parca ar fi facut de Cristian Mungiu! Cel din 1979 e excelent! Sincer e o panarama de film! Daca ar vedea Elvis s-ar suci in groapa! E 4k si atat!
0 0
rosix pe 21 Ianuarie 2023 23:25
Absolutely boring, plin de clisee, se bate apa in piua la greu. Nu e niciun fir cursiv de eveniment, doar o vrajeala totala plina de artificii... Povestea cu colonelul vietii, pune in umbra personajul... se insista pe tot felul de detalii de aventura western, in dauna liniei principale a filmului.
Ma fishez pe filmele americane de ultima generatie (Maverick 2022 included) si pe tot neamul celor de la Hollywood care crede ca astea-s filme la care omul sa caste gura.

1 1
Rasimico2 pe 04 Aprilie 2023 11:36
Cu toate că este un mare actor, poate n-ar fi fost rău să specificați și faptul că Tom Hanks a câștigat și niște premii RAZZIE AWARD (ZMEURA DE AUR) pentru prestația din acest film. (⁠•⁠‿⁠•⁠)
1 0
catze999 pe 11 Octombrie 2022 21:46
Inceputul filmului spectaculos, dar continuarea plictisitoare si lipsita de vlaga. Parca s-au grabit sa-l termine. Cu indulgenta nota 5.
1 0
zdraveius pe 29 Septembrie 2022 22:49
Orice film biografic are farmec, mai ales daca respecta povestea adevarata.
Printre filmele recente, in opinia mea, cel despre viata lui Freddie Mercury este net superior acestui film.
Dincolo de jumatate n-am mai avut rabdare sa urmaresc (de la momentul in care filmau la televiziune si s-a anuntat la tv ca Bobby Kennedy a fost impuscat), fiind mult prea plictisitor, si doar daca cumva din acel punct pana la final sa fi fost evidentiata si perioada in care dl Elvis bea si consuma droguri, ca altfel nicio urma de de asa ceva. Adica scenariul sa fi inclus si acest mic detaliu 100% adevarat din viata din spatele scenei, zic.

1 0
spartacus pe 31 August 2022 11:25
După o asteptare lunga, am vazut ieri filmul. Din capul locului ce m-a frapat si mi-a displăcut la acest film este actorul din rolul principal, despre care consider că n-are nicio treabă cu idolul pe care il reprezintă. Mult mai potrivit ca trăsături era/este Ansel Elgort (”Baby Driver”) si sunt sigur că ar fi făcut o treabă excelentă, iar regizorul ar fi avut bucuria de a vedea cum actorul din rolul principal primeste un Oscar cum s-a întamplat cu Raimi Malek in ”Bohemian Rhapsody”, Raimi identificandu-se enorm cu idolul interpretat de el.
Regizorul a gresit si cand a decis să-l țină aproape permanent machiar pe Austin Butler (mai mereu cu fața roz-portocaliu de parcă era dat cu ceară!!!), seamănă mai mult cu personajul Ken (din Barbie & Ken) si nicidecum cu Elvis.
Nici actrita din rolul sotiei lui Elvis nu seamănă defel cu personajul din viața… citeşte

1 0
user-62fdd7b9e7241 pe 18 August 2022 09:19
Un film mult așteptat, dar pe care il consider un mare eșec. Totuși reacțiile in mare măsura sunt pozitive si nu prea înțeleg. Scenariul e extrem de subțire (o ficțiune siropoasa) exista multe lucruri exagerate sau inventate. Cunoaștem stilul extravagant al regizorului, care si aici a folosit aceeasi reteta. Părerea unanima dara de cei ce au lucrat cu Elvis, este ca impresarul (Colonel Parker) a avut o influenta pozitiva in cariera lui Elvis. Ca Elvis nu ar fi ajuns cel ce a fost... E adevărat, au exustat si alegeri proaste ca filmele de categorie B in care a fost obligat sa joace... Sunt multe de spus.... Familia Presley se pare ca a fost mulțumită de acest film (Lisa Marie, copiii ei, cat si Priscilla). Poate emoția cat si câștigurile financiare, au fost prea mari...
Pentru mine, filmul este o dezamagire, un amestec de kitch audio vizual.

1 0
user-5bf0fe8d499ef pe 01 Iulie 2022 06:27
Un film de exceptie bine realizat,realist si de calitate.Merita cu varf si indesat de vizionat.
2 2
caius_danciu pe 06 August 2022 10:25
Un film bun! Recomand generației actuale de adolescenți! Merită văzut, măcar pentru muzica din film. Inedită această abordare cinematografică a vieții lui Elvis Presley, expusă din perspectiva impresarului său, col. Tom Parker.  Dorința scenaristului și a regizorului de a alterna planurile a fost interesantă, însă includerea umeori în fundal a unor ritmuri actuale doar pentru a te ralia filmul modern, nu au avut sens. Rolul lui Elvis a fost magistral interpretat de Austin Butler, despre care nici măcar nu auzisem până la apariția acestei pelicule, iar Tom Hanks a jucat excelent, evidențiind figura aproape malefică a col. Tom Parker. S-a insistat prea mult asupra impactului negativ pe care l-a avut Parker asupra lui Elvis Presley și aproape deloc asupra impactului pozitiv pe care l-a avut personalitatea lui Elvis asupra lumii muzicale ( a avut capacitatea de a … citeşte
2 1
user-5accac09c6e44 pe 09 Mai 2022 22:54
Abia astept sa il vad!Actorul nu este bine ales! Elvis fan! Elvis the king!
2 1
mirceabarbu2007 pe 16 August 2022 00:45
Un tribut bine meritat Regelui,obligatoriu vazut.Superb!
3 1
profilm pe 31 Iulie 2022 00:42
Fenomenal
Foarte bun, merita văzut. Nu seamănă perfect dar a jucat bine actorul in rolul lui Elvis.. comparandu-l cu cel dedicat lui Freddy Mercury, ace sta mie mi-a plăcut mai mult.( sigur voi fi contrazisa dar e părerea mea)
3 1
crista34 pe 11 august 2023 09:58
Asta e si parerea mea. Uitandu-ma la Bohemian Rapsody, am avut mereu impresia ca nu il vad pe Freddy, ci pe un frate mai mic si mai fragil de-al lui :).
user-5ab90527b156e pe 24 Iulie 2022 22:16
Foarte frumos filmul! Lumini, costume fabuloase, iar actorul, ce il joaca pe Elvis.... Foarte bun si carismatic! I s-a potrivit manusa. Personal, sunt suparata pe Tom Hanks, pt rolul negativ, pe care l-a avut.(glumesc).???? P.s: recomand, sa se vizioneze, din spatele salii. Vizionare plăcută!
3 1
user-6015f4b9343fe pe 11 Iulie 2022 18:28
Am mers cu parintii mei si ne-a placut tuturor. A fost altfel fata de cum ma asteptam. Cu ritmul alert, prestatia buna a actorilor, filmul emotioneaza si captiveaza de la inceput pana la sfarsit. Am avut impresia ca actorul care l-a interpretat pe Elvis barbatul casatorit a fost altul decat cel dinainte, transformarea pe care machiajul si kilogramele castigate au produs-o a fost spectaculoasa. De vazut de la cinema, din spatele salii.
3 1
dany6960 pe 25 Iunie 2022 10:23
Pierdere de timp
Un film in care si-au batut joc si de Elvis. Nu seamana deloc cu originalul, zici ca e o maimuta urata cu spume, iar Priscilla nu are acea frumusete nici de-a dreaq, plus ca actrita e mai inalta. Un Tom Hanks mediocru asa cum il stim, plat si liniar, chiar si cu proteza. Se zice ca Butler canta el singur cu gurita lui in prima jumatate a filmului melodiile lui Elvis, dar nu prea are ce ca lipsesc cu desavarsire. Din film reies 2 lozinci globaliste: "Fiecare om are pretul lui." si "Sunt gata sa zbor pe piatra nemuririi." Ah, si era sa uit cea mai importanta chestie, se pare ca Elvis a fost un copiator, a furat totul de la negrii.
4 22
costisndu pe 28 iunie 2022 15:49
esti suparat fleasca :))))))))))))))))
dany6960 pe 28 iunie 2022 16:56
Ai ghicit, tocmai mi-am cumparat impermeabila. :)))))))
DAMME pe 06 Iunie 2022 22:12
...
va fi un film nominalizat la multe premii.
Austin Butler va pleca acasa cu Globu' de aur sau statueta...de cand astept un film de o asemenea anvergura despre viata regelui.

4 2
alcineva pe 28 Iunie 2022 16:43
Filmul mi-a placut mult si este foarte bine jucat.Ritm alert,atmosfera perioadei f bine redata,muzica buna.Pe mine chiar m-a impresionat.Eu pe Aaustin Butler nu il striam,dar face un rol bun,credibil.Tom Hanks este magistral in rolul producatorului odios.Socrul(Elvis )si ginere(Michael)ucisi prematur de o lume cruda,lipsita de etica si moralitate,nemiloasa care i-a exploatat pana la epuizare.Eu va recomand sa il vedeti.Este bine facut nu in bataie de joc..
5 2
andreea_prislopan pe 16 Iulie 2022 23:45
Minunat film ! Deși lung , este foarte bine făcut.
Actorul principal deși nu seamănă fizic prea bine , reușește să redea charisma lui Elvis ceea ce e incredibil.
Pe scenă e absolut fenomenal. De Tom Hanks nu mai e cazul să spun nimic. E perfect în rol .
Un film care trebuie văzut .

5 1
hitman78 pe 26 Iunie 2022 16:56
Filmul e ok nu prea mă dau în vânt după stilul lui Baz Luhrmann dar Austin Butler(Tex din Once upon a time in Hollywood)m-a făcut sa mă țină conectat 2 ore 30 fascinat de prestația lui surprinzător de buna.Cel puțin când e pe scena e absolut hipnotizant.Tom Hanks e bun dar nu vine cu ceva ieșit din comun poate cu machiajul.Film plin de glamour cu multe colaje și taieturi cum ne-a obișnuit acest regizor cu un scenariu nu prea liniar dar cu un actor ce îl interpretează pe marele Elvis Presley absolut fenomenal.
6 2
andrei_oarga pe 26 Iunie 2022 19:50
Un film foarte bun despre legendarul Elvis Presley,de la decouririle reusite,muzica fantastică,mai ales auzită în sala de cinema și interpretarea foarte bună a lui Austin Butler,merită văzut fără probleme!
7 2
Spiger_Iasi pe 26 Iunie 2022 07:14
Bun film!
Acest film evidentiaza rolul managerilor in cariera artistilor. Nici nu stiu unde poate fi clasat personajul jucat de Tom Hanks (pozitiv sau negativ). Filmul aduce emoţie, muzica de foarte bună calitate si, cred eu, cel putin o nominalizare pentru Tom Hanks la Oscar. Elvis ramane un cântăret reper şi de aici audienta lui si după moarte. Film bun si il recomand pentru cei care au nostalgia vremurilor când acest colosal cântareţ era REGE!
7 2