Mai dați mult porcăria asta de film?ne am saturat de film, cred că e de 3 ani,gata duceți va dracului.
Daca nu mai aveți filme,ce zic eu,noi,dar măcar cu un vino-ncoa,
Draga happy, desființeaza te,va plătim abonamentul degeaba.
Elif are un cap de cal,măgar,e groaznica,precum filmul întreg,plecați,odată!!!!!!??!!!!!¡!!!!!!!!

0 0
user-5bbfc00e54c31 pe 09 Iulie 2020 14:08
De acord perfect cu user-5be36814d843a. Film de doua parale, lungit la extrem, scenariu slab si cu multe faze care se intuiesc usor, faze ilogice si fara substanta. Film absolut mediocru, toate seriile. Actori buni si foarte buni, slabi si foarte slabi in rol. Cea mai buna actrita a fost Arzu, personaj negativ. Fetita Elif joaca destul de slab rolul, nu are replici dramatice, este timidā la multe scene de film si niciodata nu ascultā de adultii din viata ei, care îi vor binele. Nu a fost servitoare la Vila lui Emiroglu, cum se spune in sinopsis de film, ci a fost tratatā o perioadā CA fiicā de servitoare. In viata realā, fetita rapitā de" N "ori, ar fi sfârsit tragic. Bunica ei are un joc actoricesc foarte slab, mereu spune la fiecare frazā, celebrul Insh-Allah, . Este de remarcat prostia si naivitatea mamei biologice Melek, care nu joaca destul de bine si de convingator… citeşte
0 0
pana_ pe 23 Aprilie 2020 01:21
Buna seara as dori sa văd și eu serialu îmi puteți da un link
0 0
user-5be36814d843a pe 25 Iulie 2019 19:55
Un film tras de par in exces,cu actiuni repetibile si imposibile.Un film in care Elif a fost rapita si ascunsa si pierduta de N ori,in care Kimet face tot ce vrea ea in casa surorii ei fara ca nimeni sa nu vada nimic,in care o chinuie pe Elif fizic si psihic,dar nimeni nu vede niciodata nimic,in schimb ea aude si stie tot ce se petrece in casa respectiva.Un film care pune rabdarea si nervii la incercare cu actiuni repetibile,rautate,nebunie si prostie.Regizor slab,care nu reuseste sa gaseasca actiuni mai credibile si noi.Probabil lungeste serialul pentru partea financiara,dar deja este circ,nu mai este film.Pacat de distributie si de actorii foarte talentati!
0 0
alex_altu pe 11 Aprilie 2017 19:45
Slaaaaaaab
Scenariu prost, low buget, actori pulbere....Cica serial fenomen.... Poate daca te uiti doar la seriale indiene.
1 2
orbesteanu_antoaneta pe 22 Iunie 2017 16:39
Elif
Toti actorii sant superbi si joaca inpecabil dupa parerea mea, pacat insa ca tot serialul Melek e trista si plange incontinuu,(cred ca in film poate fi drama si fara sa planga cineva mereu).Am observat ca in toate serialele turcesti se plange mult , cea ce ma face sa cred ca este in popor f trist si suparat, in rest personajele si peisajele sant super tari .Va pup si va iubesc
1 0
florica_bodoloaca pe 28 Martie 2017 21:22
este un film extraordinar , exact din vita si as dori sa fie difuzat si dupa ora 22 deorece nu mai reusesc sa vad toate episoadele la orele de difuzare din prezent . multumesc mult