Mda , fiul , tipul de om pentru care nu se merita sa ridici nici macar un deget ... Mi-a placut per total , chiar daca are multe momente monotone se compenseaza .
Da multumesc , multumesc , urati-mi si la multi ani ( ieri a fost ziua mea ) daca tot sunteti asa interesati de mine . Ce sa va mai povestesc ? Am facut in viata greseli mai mari decat aceasta si nu a fost nimeni acolo sa ma apostrofeze , dar acum ma simt excelent ! Cuiva ii pasa ! Multumesc baieti sunteti de treaba :))
Ca si in celelalte filme ale lui Zviaghintev, crimele se fac cu sange rece, nu are nimeni remuscari, doar exista traditia sa-i lichidam pe cei bogati in numele iubirii de copii
.Un film foarte frumos si foarte dur.
Cadrele lungi au un rost, nu sunt gratuite, cum crezi. Îţi oferă răgazul necesar pentru a recepta ce vezi pe ecran şi, mai mult decât atât, îţi dau timp să îţi creezi propria opinie. Această tehnică e mai complexă decât ce am scris eu aici, dar de aici ar trebui să porneşti când ai parte de asemenea filme.
Stiu ca e corect ce spui, dar probabil stilul de viata stresant mi-a cam afectat nivelul de rabdare. M-am obisnuit sa imi formez pareri foarte rapid. Sau sa rumeg la urma, dupa ce se termina filmul in acest caz. Ca fapt divers, tehnica de care vorbesti e folosita bine in "Politist, adjectiv"? :) Mie mi se pare ca acolo regizorul ne ofera strict bucuria unor imagini in miscare, ca si cum camera de filmat ar fi abia inventata, iar noi privim siderati la ecranul magic.
Ca şi alte ţări ieşite din "raiul comunist", Rusia a suferit o severă prăbuşire a valorilor morale, banul devenind principala raţiune de existenţă a populaţiei. Oamenii au renunţat treptat sau deodată la virtuţi precum cinstea, respectul faţă de muncă sau dragostea faţă de semeni, alegând confortul trecător al prezentului în loc de a-şi crea un viitor durabil.
Moscova contemporană descrisă de regizorul Andrei Zviaghințev este o junglă urbană populată de oameni fără scrupule şi lacomi de bani. Nu există nici măcar un singur personaj luminos, ci numai caractere întunecate dominate de rapacitate şi de nevoia de a-şi satisface dorinţele meschine. Fără a fi nişte oameni răi prin definiţie, personajele filmului "Elena" par nişte îngeri decăzuţi în urma unui complex nefast de împrejurări şi deveniţi un soi de paraziţi ai… citeşte