KarGo pe 02 Februarie 2013 03:41
Un film de actiune spectaculos si bine realizat, cu vreo doua clase peste Dredd-ul lui Stallone. Efecte bune, niste slow motion-uri excelente, un decor perfect pentru o atmosfera tensionata, un Karl Urban care se achita cu brio de rol, scene de actiune bune si nu in ultimul rand un villain foarte reusit jucat de Lena Headey. Ce trage filmul in jos este, ca de obicei, scenariul simplu, previzibil, cu cliseele de rigoare. Un 7 tras de par, pentru ca nu am simtit nici un moment ca imi pierd timpul cu el, ba chiar a fost mai interesant decat ma asteptam. Pentru fanii genului este un must-see.
0 3
deco20 pe 26 Decembrie 2012 19:35
e bun.
eu nu stiu ce asteptari avea-ti de la acest film...e ca si doom(2005) bum-bum,pac-pac si gata filmul...daca vrei un film cu o logica gen Se7en,atunci normal ca ti se pare o prostie...eu cel putin asa gandesc.am vazut un film in care o curva are un imperiu si un justitiar vrea sa o opreasca...pe scurt Dredd
0 3
anonymous.6229028630c4f pe 24 Decembrie 2012 23:22
Comentariu șters
0 3
DjAlleX pe 19 Decembrie 2012 22:12
Exceptional.
Bun iata-ma si pe mine cu un nou argument la un film actiune si bine realizat, ma asteptam ca in acest film rolul princ. sa o ia in pifometru dar se pare ca a dovedit ca el detine tot filmul atat la figurat cat si la propriu. Felicitarile mele si recomand sa vizionati cei ce nu l-ati vazut.
0 3
Dredd 3D – judecator intr-o lume nedreapta | Raluk.ro - Filme, restaurante, cafenele, ceainarii, baruri din Bucuresti
[...] Dredd este un film ce poate fi asimilat in doua moduri: film ori joc. Are momente in care ai impresia ca e facut dupa un shooter veritabil, dar si dupa un joc de strategie. Ce e clar apropos de un film precum Dredd e un singur lucru: nu este recomandat celor usor impresionabili. Pentru ca abunda in imagini extrem de explicite, pentru ca vedem “creieri pe pereti” la tot pasul, pentru ca lumea ce populeaza cadrele sale este o lume fara niciun Dumnezeu, o lume unde este greu sa deosebesti binele de rau. Dredd 3D mai este in acelasi timp si o incercare de ecranizare a unor benzi desenate cu mult succes in Statele Unite, benzi dupa care acum 15 ani s-a mai incercat o ecranizare cu Sylvester Stallone la timona – Judge Dredd. Respectiva incercare a fost insa un semi-esec, producatorii de data aceasta fiind se pare manati mai degraba de succesele altor productii din ultimii ani, ce au avut izvorul in benzi desenate, decat de rateul cu Stallone. [...] citeşte
0 3
mtraianc pe 14 Iunie 2015 19:04
prea multa galagie ,,dar merge o data ......................................................
0 2
kakapiciu pe 05 Iulie 2014 19:12
Nu merita filmul. Unele remake-uri ar fi bine sa nu existe.
0 2
EUGEN.VIDEO pe 16 Ianuarie 2013 19:32
...
Un film ''extraordinar'' , m-a captivat de la inceput pana la sfarsit....nota mea 3.
0 2
SarpeleCocosat pe 13 Ianuarie 2013 16:17
Mi-a placut doar din punct de vedere vizual si al actiunii care impresioneaza cantitativ si e destul de bine realizata, insa cam plata, nu ofera prea multa adrenalina. Altfel filmul e cliseul hollywoodian tipic, un personaj principal suta la suta pozitiv deghizat in supererou ce sparge tot ce misca. Subiectul totusi nu e rau, avea potential, insa abordarea lasa de dorit.
0 2
Mihai2508 pe 13 Ianuarie 2013 00:03
Un film bun de vazut acasa, intr-o seara de duminica... are suficienta actiune cat sa te tina in priza pe toata durata sa, insa nu este un film memorabil.
0 2
CriticFin100La100 pe 11 Ianuarie 2013 02:27
Efectele de slow motion au dat culoare filmului in multe momente, iar actiunea a persistat cu exceptia catorva minute de acalmie.
0 2
Indru pe 05 Ianuarie 2013 18:49
Dredd & Rookie
Singurul mare defect al filmului a fost faptul că personajul Dredd n-a fost dezvoltat prea mult, şi asta nu-i vina lui Karl Urban, care e un actor destul de bun, ci a scenariştilor, care l-au făcut să joace rolul unui robot. Practic, Dredd, deşi perfect uman, e mai Terminator decât Terminatorii. Şi se poartă robotic rău de tot. Eu ştiu că trebuia să urmeze protocolul şi toate alea, dar asta n-ar trebui să-l împiedice să fie şi amuzant din când în când sau măcar ceva mai uman. Dredd-ul ăsta e plictisitor (şi mă refer la personaj, nu la film), dar e acceptabil. În schimb, avem o antagonistă fabuloasă, Ma-Ma, aka Sarah Connor, mai cunoscută noobilor drept Cersei din Game Of Thrones. Evident, e vorba de Lena Headey, care face un rol fabulos. In life and in death, ca să zic aşa. Rookie, aka frumuşica cititoare de gânduri (scuzaţi cacofonia, e pentru un scop… citeşte
0 2
MNarcis pe 01 Ianuarie 2013 15:16
Daca nu ai mai mult de 11-12 presupun ca o vizionare nu strica (mai ales ca filmul abunda in sange si 2-3 faze ceva mai brutale), iar pt cei trecuti de 12 ani nu l-as recomanda pt ca este genul de film care nu exceleaza la nici un capitol (doar violenta si mult sange pe gratis in rest nimic important), este genul de film care (daca il vei viziona), probabil ca il vei uita foarte repede.
0 2
adizoo13 pe 31 Decembrie 2012 03:24
blood...headshot..more blood...and some slow mo!! = movie
0 2
Get0dac pe 27 Decembrie 2012 16:26
Mult mai bun The Raid
Cine spune ca nu e facut dupa The Raid nu stie ce vorbeste. Despre filmul acesta va pot spune ca eu un colectionar cu 7tb de filme........nu am loc sa il pastrez.....:).
0 2
Gossip pe 14 Noiembrie 2012 22:00
Cum se numeste melodia din inceputul traileru-lui ?
0 2
AndreBlack pe 22 decembrie 2012 18:27
La roux - in for the kill
Gossip pe 10 februarie 2014 14:32
merci :*
Goodfella pe 10 Decembrie 2013 16:20
Nu l-am vazut la cinema dar va pot spune ca este cel mai urat film pe care l-am vazut vreodata .Pur si simplu nu are nimic .Ce-i drept efectele au fost bunicele , daca l-as fi vazut la cinema poate ar fi fost altceva , dar asa in rest nici poveste , nici mesaj , nimic.
0 1
nicolascage pe 25 Octombrie 2013 23:51
un film interesant realizat, dar cu prea multa violenta, nu ar fi trebuit distribuit la cinema
0 1
mirco2000 pe 08 Mai 2013 15:50
0 1
tonymaestrul pe 22 Aprilie 2013 18:36
Dredd.... un film care pe alocuri a fost interesant cu niste sf-isme care mie nu prea mi-au placut. Locul de desfasurare foarte limitat ( totul se petrece intr-o cladire imensa de 200 de etaje ) iar efectele nu m-au dat pe spate. Cam sangeros si brutal dar a meritat vizionarea.
0 1
Mihaita19 pe 21 Februarie 2013 20:01
Actiune, actiune si... actiune.
Daca te uiti la film cu premisa ca o sa fie altceva decat sange, actiune si gloante peste tot, te uiti degeaba. Nu sunt fan neaparat al acestui gen da' mi-a placut, e mai mult decat acceptabil. Actiunea este foarte bine facuta e un pic previzibila da' asa sunt cam toate filmele de gen.
Iti place actiunea ? Uita-te

0 1
zdraveius pe 11 Ianuarie 2013 23:14
Un singur aspect mi-a ramas in minte de la acest film: intr-un viitor mult mai tehnologizat si dezvoltat din multe puncte de vedere, in contrast cu supermotocicleta lui Dredd, pe strazi circula exclusiv masini vechi de cel putin 15-20 de ani, unele si mai vechi.
0 1
xerses pe 08 Ianuarie 2013 12:42
Mi-a amintit de rolul lui Stallone in Judecatorul....
0 1
katakhi pe 31 Decembrie 2012 00:01
Filmul nu este remake, daca ar fi fost remake ar fi copiat actiunea filmului din 1995 cu Stallone, dar nu o face, este cu totul alta poveste, luata din benzile desenate, doar ca e cu personajul Dredd nu il poti chema remake. De asemenea multi s-au plans ca Dredd e prea serios, prea robot, de abia spune doua cuvinte tot filmul. Exact asa e si in benzile desenate, e un fel de Robocop dar in carne si oase. Ca si Batman si alte filme din lumea benzilor desenate a fost foarte bine realizat, mult mai serios si mai intunecat decat varianta mai comica cu Stallone. Din nou subliniez, pentru cei care se plang de film ca a deviat de la subiect sau nu stiu ce alte lucruri, ca s-a urmarit reprezentarea cat mai fidela a benzilor desenate si chiar s-a reusit. Ce ii lipseste filmului, ca si altora din zilele noastre este o poveste mai ampla, sunt multe lucruri care nu au fost explicate, iar pentru cei… citeşte
0 1
Sylvester77 pe 28 Decembrie 2012 20:44
JUDGE DREDD 2
La inceput, daca nu stiam despre film, as fi putut crede ca Stallone s-a intors candva in timp pe vremea cand era tanar pentru Judge Dredd 2. Aproape perfecta asemanarea chipului cu casca, diferenta fiind in umerii cu mai putini muschi ai actorului de aici. Si pentru ca Karl Urban nu si-a scos deloc casca pe parcursul intregii actiuni am vizionat filmul ca si cum in rolul principal ar fi fost acelasi Sylvester Stallone. Sobru, hotarat, vorbind putin si actionand imediat in spiritul dreptatii. Un film destul de reusit pentru amatorii genului - fantastic, actiune. Mai ales cand il vezi si in 3D. Nu ma deranjeaza deloc ca ar putea fi catalogat ca un remake...Dimpotriva, eu il vad ca pe o continuare :)
0 1
bloodthirst pe 15 Mai 2023 22:04
Un esec total. Mai bine ma uitam la o animatie sau ascultam o piesa de teatru.
0 0
GiulianoDirt pe 14 Noiembrie 2021 18:43
Mai bun decât filmul cu Sly. Cei care spun altceva sunt nostalgici Stallone sau......... așa cum sunt.
0 0
Kuhaylan pe 01 Decembrie 2016 20:28
WD 1
.....................................................
0 0
Stefanzy pe 29 Aprilie 2014 09:23
N-am vazut primul film cu Silvester Stallone dar si asa pot sa zic ca Dredd a fost bun . In primul rand , mi-a placut ideea filmului . In al doilea rand , dupa cele 45 de minute am inceput sa imi dau seama care era finalul , dar atunci cand au ajuns in sfarsit la Ma-Ma chiar nu mi-am putut da seama daca o sa moara sau o sa traiasca . In al treilea rand , efectele de slow-mo au fost cam plictisitoare daca nu te-ai uitat la film in varianta 3D . Si in final , coloana sonora s-a potrivit cu filmul dar nu a fost prea deosebita sau nu a fost deloc .
0 0
alex_il_fenomeno pe 17 Septembrie 2013 01:42
Film ce s-a vrut din prima un blockbuster, avand parte de o atentie media deosebita, beneficiind de reclame peste reclame, ceea ce avea sa le creasca asteptarile spectatorilor. Eu l-am urmarit dupa ce trecuse aceasta febra din jurul filmului, cu atat mai mult cu cat vazusem si filmul original, mai simplist in poveste dar mai ales in grafica si echipament, dar continand ideea de baza, care avea sa stea la capataiul acestuia, ce venea cu o poveste buna, captivanta, extrem de antrenanta, cativa actori cunoscuti ce iti atrageau atentia prin ipostazele noi in care erau pusi, efectele speciale foarte bune, filmul mizand la mai toate capitolele. Nu pot spune ca m-a dat pe spate, insa a fost bun, si chiar merita aproape 2 ore din timp.
0 0