cezarica98 pe 12 Decembrie 2022 13:20
visele pot deveni realitate
Filmul este bun plin de caldură, se adresează tuturor categoriilor de vârstă, bazându-se pe o poveste adevărată, un cal care și-a rupt un picior si a revenit din nou în lumea curselor. Filmul emană blăndete, legatura dintre membrii familiei, viata la fermă si problemele ei, dar punctul forte al peliculei este legatura de loialitate dintre o pustoaică si cal. Pelicula impresionează si la categoria desfăsurări firești a actiuni, interpretăriile sunt deosebit de bune trasmitând sensibilitate. Un film dragut de familie, vazut si revazut. Recomand.
0 0
mikella_sora_mititelu pe 15 Ianuarie 2016 04:39
Am si eu o slabiciune pentru filmele despre cai.Chiar daca nu sunt spectaculoase,mie tot imi plac.Imi mangaie sufletul si ma fac sa zbor.
0 0
MrHolmes pe 12 Septembrie 2013 20:51
Visatorul
Un film ce dezvaluie cat de puternica legatura se poate realiza intre cai si oameni. Ma impresioneaza si fiindca e inspirat dintr-un fapt real, asa spune in titlu. Recomand filmul pentru intreaga familie.
0 0
cosmin_kedii pe 17 Mai 2013 08:31
O mulțime de emoție, peisaje frumoase și actori mari cu un moment frumos în perspectivă pentru o istorie de familie emoționantă și plină de speranță .
0 0
Iulidesprefilme pe 08 Decembrie 2012 20:10
Un film emoţionant în care se face remarcată drăgălaşa Dakota Fanning.
0 0
alex_il_fenomeno pe 10 Mai 2012 14:08
a fost un film uimitor din punct de vedere emotional , reusind sa transmita atat de multe emotii prin povestea incredibil de dramatica ( si reala , unde mai pui acest lucru ? ) , actori uimitori prin persoanele lui Kurt Russell , Dakota Fanning sau Elisabeth Shue , momente care te fac sa treci prin stari neasteptate , atat de bune indiferent de starea emotionala in care te gasesti ! merita urmarit cu mare placere , deoarece este o pelicula excelenta , cum putine mai sunt in ziua de azi !
1 1
xerses pe 05 Mai 2012 20:37
Un film pe care iti face placere sa-l urmaresti si pentru povestea in sine si pentru jocul actorilor.
1 1
pisicuta1 pe 05 Mai 2012 20:04
da
un film minunat trebuie vazut!,sensibil!.................
1 1
deea96 pe 19 August 2009 16:34
Filmul acesta este minunat...chiar merita vazut :X:X:X:X:X:X
1 1
Iacob Claudiu pe 15 Mai 2006 16:51
Mai sa fie! Si eu care am crezut ca s-a uitat de acest film! Lasand sarcasmul la o parte, trebuie sa spun ca acest film beneficiaza de aportul unor actori de prima mana, printre care Kurt Russell, Kris Kristoferson, Elizabeth Shue si, bineinteles, acest copil-minune, Dakota Fanning. Coloana sonora, care poarta aceeasi tenta muzicala, este de tip country, excelent adaptata la subiectul filmului. Pentru o seara petrecuta cu familia, acest film este recomandat sa fie urmarit. Bineinteles ca parerile pro si contra vor aparea dupa premiera din luna august, dar pentru cei care vor mai multe amanunte, se poate vizita site-ul oficial al acestui film si se pot asculta (doar partial) melodiile din coloana sonora. Merita, sa stiti!!
2 0
ella239 pe 12 Septembrie 2010 22:17
Un film care pe mine m-a impresionat . Este incredibil cum reuseste un copil sa convinga, dar mai ales cum reuseste un copil sa iubeasca si sa foloseasca aceasta dragoste in scopuri extraordinare transformand oamenii din jurul lui. Este un film care merita vazut, o poveste din care putem deduce ca fiecare merita o a doua si poate chiar o a treia sansa, sansa care daca ar fi folosita cum trebuie ar putea fi transormata intr-o victorie.
4 0