sckymosul pe 11 Ianuarie 2012 19:02
Intrebare ?!?
Am si eu o intrebare:
La sfarsitul filmului cand Donnie era in pat si stia ca s-a intors in timp de ce nu a evitat accidentul si in dimineata urmatoare sa le explice familiei toata povestea? Astfel nu ar mai fi murit nimeni. Chiar daca nu l-ar fi crezut tot ar putea impiedica toate incidentele.

0 6
Audrey19 pe 11 Aprilie 2013 17:09
eu nu stiu inca daca merita opt sau noua,adica e foarte bun filmul si e genul meu indeed,dar parca ceva imi scapa si nu aici de inteles sau nu e, mai degraba e vorba de emotia transmisa adica a mind fuck si asta e genial,dunno,ramane 9 pentru ca a meritat sa-l vad si soundtrack-ul e genial:D
0 5
hankie pe 08 Aprilie 2013 22:21
Un film deosebit,inteligent regizat de un Richard Kelly genial si inspirat.Lasand la o parte actiunea,filmul prezinta personaje complexe si tot odata si o reflectie a mediilor sociale,pornind de la familie ,comunitate scoala.
0 5
cosmin_kedii pe 17 Ianuarie 2013 09:32
"Donnie Darko" este o capodoperă indiscutabilă cu un amestec de groază, dramă, si thriller-ul psihologic
0 5
anonymous.6229028630c4f pe 11 Septembrie 2012 20:20
Comentariu șters
0 5
Lionsroad pe 04 Septembrie 2012 00:09
Mi-a plăcut enorm filmul ăsta. Jake Gylenhaal își joacă foarte bine rolul.
0 5
alex_il_fenomeno pe 14 August 2012 17:19
un film impresionant , cutremurator prin poveste , atmosfera si ritm , cu un sir de evenimente atat de imprevizibil incat nu ai cum sa ghicesti ceva din ceea ce se intampla . in afara de aceste lucruri , actingul a fost remarcabil , iesind la rampa Jake Gyllenhaal , cel care peste ani avea sa confirme din plin talentul actoricesc , personajul de aici fiind una din rampele sale de lansare catre lumea buna filmului . revenind la poveste , aceasta te tine in sah atat de bine incat nu are cum sa simti trecerea timpului , iar finalul te lasa cu gura cascata ! un film de vazut si revazut .
0 5
MESSE pe 04 Aprilie 2012 22:42
DE VAZUT
SPRE DEZAMAGIREA LU MAIDANEZU SI A NOULUI VAL SE FAC FILME EXTRAORDINARE CA ACESTA! UITE CA SE POATE SI FARA MINIMALISMUL ROMANESC.
0 5
branzica pe 28 Ianuarie 2012 20:21
Un film care te captiveaza. EXCEPTIONAL. Orice comentariu e de prisos.
0 5
happysunnyday pe 17 Ianuarie 2012 20:43
nu l-am vazut pe tot, dar ma omoara iepurele ala.....
0 5
tonymaestrul pe 09 Decembrie 2013 20:06
un film destul de inteligent care cauta vizionari de la oameni inteligenti. Sfarsitul a fost un pic cam greu de inteles dar in mare parte este un film foarte mind twist .... Merita vazut...
0 4
M@ryus pe 10 Aprilie 2015 12:41
Ce cauta in top 250 IMDb ?!
Eram curios de ce acest film este considerat de multi o capodopera. In timpul vizionarii mi s-a parut un film ciudat, neserios, lipsit de sens. Totusi in acelasi timp este si foarte complex, greu de inteles, cu personaje bine conturate si replici geniale, ca sa nu mai vorbesc de coloana sonora... Recunosc ca nu l-am inteles in totalitate desi finalul explica multe lucruri, de aici concluzia ca nu este un film banal pe care-l uiti repede ci care te pune pe ganduri si fiecare persona care l-a vazut il interpreteaza in mod diferit. E ciudat cum un regizor atat de tanar la vremea aceea a putut face un asemnea film.
0 3
johnybz pe 28 Martie 2014 11:28
Film greu
Asta e un film care la urma te face sa te intrebi: "La ce dracu' m-am uitat pana acum??". As putea sa ma cac pe mine ca majoritatea de aici si sa spun ca vai ce bun a fost, foarte fain,l-am inteles pe tot, super psihologic, cel mai tare film. Desi nu sunt deloc un cinefil deloc slab pregatit, nu am reusit sa-l inteleg in totalitate.Pentru ca nu e nimic de inteles daca nu citesti cate ceva inainte. Sau macar dupa. Am citit Filosofia calatoriei in timp si asta a cam facut lumina in toata actiunea, dar actiunea in film e atat de fragmentata si invalmasita incat e greu sa mai tii firul povestii la un moment dat. Si da, au dreptate cei de pe aici care spun ca merita o a doua vizualizare. De fapt ordinea corecta e urmatoarea: vezi filmul o data, apoi citeste cartea scrisa de Grandma Death, apoi mai vezi filmul o data. Eu unul nu mai am rabdare pentru inca o vizualizare pentru ca m-am… citeşte
0 3
Smrs pe 20 Iunie 2021 23:39
Mediocru
Filmul se dorește a fi un soi de mindfuck, psihologic cu tente de a explica ideea de călătorie în timp, însă nu e un spectacol nemaipomenit și e posibil să nu placă foarte mult. Pe scurt, deși merge către un hău al non sensului, al chestiilor care sunt băgate aici dar n-au nicio legătură între ele (accentul pus pe profa atipică de literatură, alegerile tot aduse în discuție dar fără importanță, etc), mai ales că totul se petrece în mintea unui bolnav mintal - la final descoperi că el se afla într-o buclă temporală, că el nu era de fapt tâmpit (chiar dacă moaca lui de drogat alienat se păstrează pe tot parcursul) ci experimenta fix ceea ce în momentele de revenire la realitate încerca să descopere prin studiu, cercetare (foarte mișto aici discuția cu proful ăla - te pune pe gânduri dacă o exista această variantă și poate fi accesată). La… citeşte
0 1
Maluma pe 01 Octombrie 2019 19:12
Cei care nu-l înțeleg și îl consideră prost primesc multe voturi negative.Personal,nu cred că Mullholand Drive-ul lui Lynch l-am înțeles în totalitate dar diferența e că genul de mister a regizorului din filmul menționat mi-a stărnit curiozitate.Din câte am înțeles finalul e cu doua interpretări dar să revenim la Donnie-ul nostru.Nu e deloc memorabil și se mișcă încet,vocile din minte sunt stupide,și nici jocul actoricesc nu e cel mai bun.Este o sursă de inspirație pentru Birdman,un film de un nivel cu acesta .Nu mi-a plăcut cum a fost făcut
0 1
NuGaseamNumeLiber pe 08 Mai 2018 21:57
Un film plin de simboluri și metafore ce m-a captivat total.
0 1
user-61fb80a6f0cd9 pe 08 Aprilie 2024 00:10
Film ocult plin de simbolistica satanica priceput doar de masoni.
0 0
galbentheo pe 25 Martie 2024 19:18
Cel mai bun film interpretat de Jake Gyllenhaal dupa parerea mea. filmul l-am vazut cu ceva ani in urma e foarte bun.
0 0
alexandru.alex pe 06 Aprilie 2020 22:30
Da
Si urmatoarele filme pe care le-a facut au fost gunoaie :))) tind sa cred ca scenariu asta a fost furat altfel nu imi explic sau a avut bulan nustiu a avut inspiratie ceva a fost cu regizoru asta de ia iesit asa bine filmu asta si celelalte atat de proaste :))
0 0
qawHaq pe 26 Februarie 2020 17:13
Dacă urmăreşti aprecierile comenariilor în timp, poţi face o statistică a decăderii capacităţii de apreciere a unui film, cel puţin pe acest site. Probabil explicaţia stă în renunţarea adevăraţilor cinefili în a-şi mai expune părerea, asta în avantajul pseudocinefililor din ce în ce mai numeroşi, precum şi a noii generaţii de analfabeţi funcţional, care nu sunt în stare să urmărească şi să înţeleagă o frază, darămite un film...
0 0
hannibal03 pe 09 Ianuarie 2019 19:08
Un film foarte inteligent, pe parcursul caruia trebuie sa fii atent la absolut toate detaliile pentru a intelege o cat mai mare parte din el.
0 0
lavara_laiarna pe 20 Februarie 2018 12:36
Două lumi conectate prin pastile și proceduri..produc minuni.
0 0
Omu_Problema pe 17 Iulie 2017 01:11
M-am pierdut in detalii
N-am sa-i dau nicio nota acestui film, las la aprecierea celor care spun ca l-au inteles si le-a placut, eu nu ma numar printre ei...
0 0
andyy pe 23 Mai 2017 22:11
Nu punctez acest film pentru ca este prea greu pentru mine. Am vazut un clip pe youtube cu explicatii pentru a intelege acest film. Este un film pentru un public extrem de restrans, pasionat de ideea de universuri paralele si calatori in timp. Remarc interepretarea rolului principal.
0 0
Simplu12345 pe 21 Octombrie 2010 03:08
sunt altele mai bune .... sunt sigur ca toata lumea poate sa recomande macar 2 mai bune ca asta ... interesant ....dar nici pe cat il lauda unii ...greu de inteles ? hai fiti seriosi ... nu e nevoie sa va dati inteligenti ....wow ..eu am inteles filmul si sunt tare ...orice mediocru poate intelege filmul asta ....
1 9
NosX pe 29 Mai 2010 15:31
4 ani in viitor....
hah www. ce dreptate avea, acum actorul ala ieftin si tanar joaca in unul din blockbusterele verii (prince of persia).

Tare film, pentru a continua ritmul recomand si putin Silence of the Lambs si de ce nu si niste butterfly effect.

1 9
aliku23 pe 28 ianuarie 2011 14:20
Atonement e un fel de Donnie Darko 2 , cu buget mai mare si muuult mai explicat .
Elena1204 pe 22 Iunie 2011 15:33
Am sa il revad cu siguranta ,nu l-am inteles in totalitate.va avea o continuare?:s
1 7
MikkaelWolfganger pe 27 Ianuarie 2013 13:29
Unul dintre filmele mele favorite.Un filme care te emotioneaza, te captiveaza si te face sa te ganedesti dupa la el.Trebuie sa recunosc ca nu i-am inteles toate subtilitatile la prima vizionare si a mai trebuit sa il vizionez de vreo 2 ori ca sa ii inteleg toata profunzimea.Cred ca asta e cel mai bun rol la lui Gyllenhaal....
1 6
KarGo pe 30 Iunie 2012 19:00
Nu incerca sa te "joci" cu moartea pentru ca sigur nu vei castiga...
Si acum dupa aproape 2 ani de la vizionarea sa ma mai gandesc daca chiar l-am inteles cum trebuie sau daca nu am omis ceva esential. Dupa ce am citit si parerile criticilor, care sunt destul de contradictorii, m-am linistit. Nu eram eu de vina ci filmul. Unul destul de ambiguu, cu multe intelesuri ascunse si cu un mesaj confuz, genul care lasa pe fiecare sa interpreteze in felul sau. Mie mi-a placut prin originalitatea cu care vine, datorita misterului cu care esti invaluit , al elementelor sf si datorita interpretarii bune a lui Jake Gyllenhaal. Il recomand tuturor celor ce vor sa asiste la o astfel de provocare cu sfatul sa lase orice alta preocupare in timpul vizionarii si sa fie foarte atenti pentru ca orice mic detaliu te poate face la final sa ridici din umeri.
1 5
Christian.Van.Darko pe 06 Aprilie 2012 17:32
Iepurii nu sunt mereu draguti;))
Un film aproape imposibil de explicat.NU e genul de film previzibil.Nimic nu putea fi prevazut.Sunt multe detalii ce confera filmului caracterul psihologic.De cate ori il vezi il intelegi mai bine,insa niciodata nu isi piede urmele ce te fac sa il analizezi.NU e nici pe departe genul de film la care sa pierzi o secunda.Finalul e potrivit,interesant e faptul ca nu poate fi catalogat ca fiind fericit sau nefericit(aceste concepte sunt relativ banale pentru acest film)
1 5