AdriAdrianna98 pe 13 Decembrie 2023 14:43
altă prostie de film lungită 2 ore care se vrea intelectuală.
0 0
sabinalin pe 13 Iulie 2023 22:42
Ar fi putut iesi un film foarte bun. Ideea e una interesanta: o casa somptuoasa care traverseaza un secol dn istoria zbuciumata a Romaniei, o casa care devine personaj principal si in jurul careia se invarte totul. Cu atat mai interesant faptul ca scenariul e bazat pe fapte reale. Plus o distributie ofertanta, cu actori si actrite din generatii diferite: Vlad Zamfirescu, Adrian Titieni, Cristina Deleanu, Andrei Aradits si, cu voia dumneavoastra ultima pe lista ( are si cea mai scurta aparitie) Maia Morgenstern.

Din pacate n-a iesit decata sa si-asa. Se spune ca, atunci cand un spectacol de teatru sau un film iese bine, meritul e in primul rand al actorilor. Daca nu iese cum trebuie vina e a regizorului. In cazul de fata se verifica din plin. Scenaristul si regizorul Ovidiu Georgescu nu reuseste sa creeze conflict, nu reuseste sa creeze emotie, personajele nu sunt… citeşte

1 1
ancota pe 08 Septembrie 2022 22:13
Un titlu mai potrivit ar fi fost Dirijorul clișeelor.
Un film înțesat de clișee. Nu cred că a scăpat vreun clișeu care a circulat în ultimii ani să nu apară în acest film. Vă dau un singur exemplu. Fiica bătrânilor e plecată în Australia. Vorbește la telefon cu părinții. Deși se află acasă, pe canapea, e îmbrăcată într-o uniformă de îngrijitoare de spital. Mai mult decât atât: soțul care se află lângă ea este, deasemenea îmbrăcat în salopete de lucru. Acasă. Pe canapea. Pe bune? Mai vreți și alte exemple? Mergeți și vedeți filmul! Dar nu vă așteptați să se întâmple mare lucru. Pentru că practic nu se întâmplă nimic. Simulacrul de conflict care mai apare pe ici, pe colo e creeat exclusiv în mod artificial și fără vreo legătură cu tema filmului. De exemplu scena în care cei doi tineri se ceartă. Deși destul de bine realizată, nu are nicio legătură cu restul filmului și dacă… citeşte
4 0
bengdark pe 19 septembrie 2022 22:03
Ieri am văzut filmul și, da, în cea ma mare parte sunt în asentimentul dvs. Ați punctat prea bine (și diplomatic) minusurile (care, din păcate, sunt peste plusurile filmului). Probabil coloana sonoră să mai ridice ștacheta nițeluș.
user-63165be0527f9 pe 05 Septembrie 2022 23:28
Un film EXTRAORDINAR, recomand TUTUROR!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0