cezarika57 pe 26 Iulie 2018 20:56
Doi homosexuali vor sa aduca lumea la sapa de lemn, dar James Bond ii impiedica
0 0
serban_ionescu pe 15 August 2017 18:35
In nota obisnuita mediocra, uneori chiar submediocra a vechii serii James Bond
Este un film de actiune de slaba factura calitativa, cu exagerari uneori vadit puerile ale unor momente ale actiunii, "garnisite" pe alocuri cu specificele corpuri zvelte, atractive, ale unor femei tinere, bine "facute" in cazul acesta doar ale actritei Jill St. John in special, si intrucatva si mult mai fugitiv ale Lanei Wood, un film care merita vizionat doar atunci cand esti prea plictisit, doresti "un repaus al mintii, gandirii si judecatii", neavand altceva mai bun de facut in acest context mental descris la momentul respectiv. Natura scenaristica a actiunii propriu-zise a filmului nu prea solicita punerea in valoare a unui talent actoricesc deosebit a celor care interpreteaza personajele acestui film, in ciuda faptului ca in fruntea distributiei este plasat celebrul si valorosul actor Sean Connery.
0 1
sabinalin pe 05 Mai 2017 18:47
La noua ani de la debutul francizei care avea sa devina cea mai longeviva din istoria cinematografiei gen blockbuster Sean Connery iesea definitiv din scena pentru a intra direct in istoria cinematografului din postura de primul si, spun multi, cel mai reusit interpret al lui James Bond. Connery fusese déjà inlocuit de George Lazenby in al saselea film insa a revenit spectaculos dupa ce atat George cat si alti cativa actori vizati pentru rol nu l-au mai intruchipat, din diverse motive, pe eroul creat de Ian Fleming. Stafeta avea sa fie preluata ulterior cu mult succes de Roger Moore insa Sean Connery va ramane pentru totdeauna reperul supreme in materie de Bond..
0 0
Razvan600 pe 04 Iunie 2013 21:08
Un film bunicel atat cu faze reusite cat si cu unele mai plictisitoare. Sean Connery face din nou un rol bun.
0 1
cosmin_kedii pe 28 Februarie 2013 16:52
Un excelent James Bond .foarte bine condus de Sean Connery, cel mai bun 007
0 2
Iulidesprefilme pe 24 Februarie 2013 14:29
Filmul este un prilej de a-l admira pe şarmantul Sean Connery...
0 0
deadlord pe 11 Octombrie 2012 19:48
Este un film bun. Scenariul este bun..................
0 1
radu3455 pe 26 Mai 2012 11:11
un film bun poate nu la fel de bun ca precedentele insa prestatia lui Sean Connery a facut un film bun
0 1
mtraianc pe 16 Iulie 2011 10:31
pueril
pueril ,este destul de lung cu momente plicti , si saracu bond a primit atitea lovituri in cap ca //// ma mir ca mai stia cum il cheama /// putea fi mai bun
1 0
C. Farrell biggest fan pe 30 Decembrie 2010 17:28
In goana dupa diamante
Sean Connery isi reia rolul sau de super-agent cu DAF, un film americanizat de tot, cum s-ar spune. Connery e cam batranel as zice, dar problema nu e asta. Dupa un sfarsit atat de bun pe care OHMSS ni l-a oferit ne asteptam la mai multe de la acest film: o razbunare in stil Bond ar fi fost magnific pusa pe ecra. Insa nu s-a intamplat asa, iar Bond uita dupa 5 minute ca sotia sa a fost omorata ceva mai devreme, iar filmul se transforma intr-o joaca de copii in adevaratul sens al cuvantului...pacat.Avea potential
2 0
pssst pe 11 August 2003 12:06
asta e chiar destul de reusit!