bainca pe 28 Ianuarie 2021 18:52
Nota 9 frumos , bun , de vazut
Foarte frumos film , mi-a placut povestea si actorii inclusiv fetita .Un film chiar placut , relaxant , pe genul meu de vazut de Sarbatori , finalul a fost mai familiar si nu romantic dar per total a fost un film bun si merita vazut dupa parerea mea , ii ofer nota 9 , dar nu este de vazut de toti tampitii care habar nu au de filme frumoase de Craciun de vazut cu familia in special
0 0
forever_young_ pe 28 Decembrie 2020 15:28
BUNICEL !
Un film dragut cu o idee interesanta care se potriveste cu atmosfera de Craciun .... totul e bine cand se termina cu bine , nu ?
0 0
ioanaa_ioana pe 26 Decembrie 2020 14:14
Dragut, o poveste ca-n viata, cu de toate.
Actori talentati.

0 0
xerses pe 19 Decembrie 2016 19:23
Povestea este ambalata frumos cu actori simpatici, potrivit rolurilor.Are intriga buna si ceva emotie.
2 0
mihaelatb pe 19 Decembrie 2016 18:13
o poveste de Craciun, cu dorinte implinite. Are similitudini cu alte pelicule, scrisoarea purtata de vant ca in Just Like Heaven, are o usoara tenta lacrimogena si spre deosebire de alte filme americane, eroina nu este femeia de succes care lasa cariera pentru familie. Nu! Ea pur si simplu este o lenesa, careia nu i-a placut scoala, care nu s-a angajat. dar este fortata si intrigata (de situatie) sa-si schimbe modul de viata. Cateva intrebari insa raman: cand vine primavara, ce mai deszapezeste el? Unde mai lucra bucatarul, cu tenta de chef, caci nu cred ca-si castiga banii din Cantina de ajutor si cine platea lunar chiria de 10000 de dolari, caci doar nu este Craciun si CEC-uri cadou in fiecare luna.
1 3
eduard_stratan pe 1 ianuarie 2017 11:44
Filmul trebuie luat ca o poveste, este mai degraba family. ( probabil ca primavara dadea a doilea luciu la asfalt!)