Parerea mea, nu merita vazut,e o pierdere de timp.
0 1
Madyss pe 19 Mai 2012 22:02
Bunicel! Un thriller psihologic care nu m-a impresionat prea tare,unele faze apropade de neinteles. Merita vazut doar daca ai chef de astfel de filme...
0 0
crisalisa pe 31 Martie 2012 16:21
Alice este o scenarista in varsta de 32 de ani, aflata in faza de convalescenta dupa o cadere nervoasa, care se retrage intr-o casa abandonata in stil victorian pentru a se concentra pe finalizarea unui script al carui termen-limita de predare se apropie. La scurta vreme dupa sosire, femeia incepe sa auda zgomote misterioase, iar cateva intamplari stranii si incitante ii aprind imaginatia, determinand-o sa coboare in pivnita racoroasa si murdara pentru a cauta raspunsuri.

Aici Alice descopera o cutie de pantofi plina cu mici casete video, a caror vizionare ii prezinta un cuplu proaspat casatorit si, in aparenta, foarte indragostit: David si Lucy. Sotul mai in varsta pare sa fi dezvoltat o adevarata obsesie in a o filma pe tanara si frumoasa lui sotie, dar, pe masura ce imaginile de pe casete se deruleaza, Alice constata ca barbatul devine tot mai violent fata de femeie si… citeşte

1 0
adiiiii pe 03 Ianuarie 2012 01:21
e un film ok mie mi a placut nu extraordinar dar merge
1 0
ioana_rpd pe 09 Februarie 2011 11:42
...
o tampenie de film nu il recomand. astepti 75 de minute k sa vezi 5 minute de film psihologic!!!
0 5
ryco0984 pe 08 Februarie 2011 22:27
Un film bun cu final ne-asteptat, idee clasica dar buna, pacat ca nu a avut reclama eu azi am auzit de el prima data.
1 0
into_the_labyrinth pe 14 Octombrie 2010 02:12
O puteţi vedea pe regretata Brittany Murphy în acest thriller destul de bine construit, cu acţiunea petrecându-se pe două planuri – în casa părăsită şi în trecutul complicat al unui triunghi amoros plin de gelozie. Ba, am putea spune că există şi al treilea plan – în imaginaţia scriitoarei Alice. Deşi îi lipseşte ceva pentru a fi chiar un film de excepţie, nu ştiu dacă la capitolul credibilitate sau la complexitate a scenariului, pelicula reuşeşte să te captiveze, iar finalul este cu adevărat neaşteptat – Alice poartă un medalion cu numele Lucy şi se substituie, de fapt, propriului personaj, iar Rebecca o găseşte în viaţă. De văzut neapărat, e peste medie. PS. Absolut straniu că Brittany Murphy a murit la nu foarte mult timp după realizarea acestui film.
2 0
syler_hero pe 03 Martie 2010 01:19
Foarte Tare