Dan Gerose pe 24 Ianuarie 2004 17:19
Cred ca filmul asta infantil il gasesti pe gratis, la orice colt de strada.
0 8
serban_ionescu pe 10 septembrie 2016 00:30
Se vede ca nu sti sa apreciezi o comedie foarte reusita, unanim recunoscuta ca fiind cea mai buna comedie a anului 1986, adica exact a acelor ani in care inca se mai realiza anual o cota destul de insemnata de filme bune si chiar foarte bune, nu asa ca si in zilele noastre, cand numarul filmelor cu adevarat foarte reusite dintr-un intreg an le poti CU GREU numara pe degetele unei singure maini ! Dincolo de aventura din jungla australiana cu peisaje frumoase din acea zona, sunt cu adevarat DE APRECIAT de catre spectatorii inteligenti si care poseda simtul umorului dezvoltat, destul de multe replici umoristice de foarte buna calitate si intr'adevar inteligente ale personajului principal Crocodile Dundee (Paul Hogan) din aceasta comedie reusita.
user-5aa45c4e4996f pe 11 Martie 2018 00:30
pisa te pe tine Dan Gerose si da vina pe mine adevarat iti spun
0 1
Ciobanu Marius pe 24 Ianuarie 2004 16:28
As vrea sa gasesc Crocodile Dundee(1986) si celelalte care s-au mai facut in afara de Ceocodile Dundee in LA pentru ca nu le gasesc pe nici unde.Daca ma puteti ajuta trimiteti-mi si mie um mail.
Multumesc

0 1
ioanaa_ioana pe 15 Octombrie 2022 19:44
L-am vazut acum multi, multi ani.
Deconectant, haios, relaxant.
Minunat!!!

0 0
Horatiucrisan pe 10 Decembrie 2020 13:38
O comedie reusita, una din comediile americane bune ale anilor 80.
0 0
serban_ionescu pe 10 Septembrie 2016 00:46
O comedie reusita si in plus cu multe replici umoristice inteligente si foarte bine plasate !
O comedie reusita pigmentata cu ceva aventura intr-un peisaj frumos al junglei australiene in primele 42-44 de minute ale filmului, dar si cu o actrita deosebit de simpatica si draguta ca si Linda Kozlowski in persoana reporterei Sue Charlton, dar MAI ALES cu niste replici umoristice DEOSEBIT de adecvate(reusite) momentelor comice respective si in plus si inteligente ca si continut, ale personajului Mike Crocodile Dundee(Paul Hogan) in destul de multe momente ale filmului ! Pentru toate acestea filmul merita cu prisosinta 7 stele si chiar o nota de 7,3-7,4 !
0 0
catasmile17 pe 19 Martie 2013 21:56
Un film foarte bun. Are multe momente haioase. Merita vazut.
0 0
tihanis pe 18 Martie 2011 19:26
este primul meu film "post-decembrist" vazut la cinema Patria. Tin minte ca gasisem cu chiu cu vai bilet in primul rand, doua zile am avut dureri de gat ;))
la vrea aia era ceva deosebit pe langa ce vazusem pana atunci, filme indiene, sovietice sau chinezesti.

0 0
mihaelatb pe 11 Octombrie 2010 22:10
cea mai buna din serie! merita vazuta, te bine dispune !
1 0
cezarika21 pe 17 Martie 2018 09:38
O pată de culoare originală în universul comediei
În ținutul crocodililor Mick Dundee este deja o legendă locală. Faima sa depășește însă granițele Australiei odată ce o reporteriță americană vine să-l cunoască și-l aduce la New York, dornică să vadă modul în care „omul sălbăticiei” (un Tarzan al vremurilor noastre) se poate adapta civilizației moderne din cel mai aglomerat oraș al planetei. Confruntarea civilizațiilor produce puternice hohote de râs spre bucuria spectatorilor și telespectatorilor.

Apărut în 1986, într-o perioadă de tranziție între epoca televiziunii și epoca Internetului, „Crocodile Dundee” a reprezentat o pată de culoare originală în peisajul destul de banal al comediilor occidentale, înțesate de stereotipii. Simplitatea și naturalețea sa i-au fascinat pe spectatorii care au pierdut deprinderea excursiilor în mijlocul naturii. Li s-a adus aminte valoarea… citeşte

2 0