sabinalin pe 21 Septembrie 2023 20:45
Sa nu ne facem iluzii: ei au condus, tot ei vor conduce si in continuare. Asa e construita lumea : smecherii vor sta intotdeauna la fereala pe vapor, fraierii vor continua sa depuna eforturi, sa vasleasca avand ca scop principal indeplinirea obiectivelor celorlalti. Ce-i drept, fata de ce se intampla atunci, poporul are acum posibilitatea sa faca turism, sa se relaxeze avand chiar optiuni pentru croaziere de lux in marea Mediterana sau in marea Nordului, in anumite excursii se fac croaziere pe Vltava sau pe Dunare unde chiar ai ce sa vezi. In film avem de-a face cu o ,,croaziera,, de la Calafat la Cernavoda. Am citit ca filmul ar fi trebuit sa se intituleze initial ,,Excursia,, dar titlul final e mai percutant de-atat, e de-o ironie fina de foarte buna calitate care traverseaza de la un capat la altul intreaga pelicula.

Acest film care a aparut pe piata la… citeşte

0 0
balta67verde pe 14 Aprilie 2019 13:20
Albani , exeptional.
Un film foarte bun, un film curajos. L-am revazut cu mare placere aseara. Nicolae Albani joaca excelent rolul unui activist corupt, rautacios si depravat.
2 0
mirceapopa79 pe 05 Noiembrie 2018 04:35
RADIOGRAFIA MIZERiEI COMUNISTE
Excelent.Un film care scoate ca o vidanja o parte din mizeria unei societati comuniste ce se dorea perfecta dar era una TOTALMENTE monstruoasa.Vedem niste tineri plafonati intelectual,niste oi fara personalitate,care fac glume nesarate si care unii sunt implicati in curse de barci metafora a intrecerii socialiste.Sistemul iti dadea doar senzatia ca esti liber oferindu-ti ceva gratis dar de fapt erai si mai sclav si avea grija sa te faca sa te simti ca ai nevoie ca sa fii ghidat de el. E de remarcat dialogul dintre proca si sotzia lui care remarca cu amaraciune ca si-a ignorat viata de familie punanandu-se in slujba croazierelor de partid si de stat.
2 0
auramihaera pe 04 Noiembrie 2018 14:36
ft.tare!
am dat peste film pe tvr2,dupa care am citit aici parerile altora care sunt dezamagitoare..dar minut dupa minut filmul m-a captivat si consider ca trebuie vazut neaparat...nu sunt de acord ca ilustreaza ticalosia sistemuli socialist,ci este o parodie a superficialitatii si ipocriziei care ne caracterizeaza ca neam...ar fi ft tare un remake al filmului cu romanii din zilele noastre.cand neamprostia e pe alte culmi....macar de-am invata ceva,
2 3
lili22 pe 20 Mai 2018 00:10
A fost un film bun la vremea lui si avea o distributie interesanta.Foarte indraznet pentru acea epoca.
1 6
xerses pe 23 Mai 2016 22:34
Un film facut cu amaraciune si naduf pentru tipologia relatiilor de serviciu si umane dintr-o perioada trista...
2 2
flavius_g pe 15 Iunie 2014 18:41
o capodopera desigur, priveam inmarmurit scena dupa scena si ma minunam de acest film, ma intrebam maestre de unde l-ai mai scos si pe asta? de unde aceasta capodopera? cum am putut atatia ani sa nu vad acest film?
nu e un film antisistem desigur... nu e impotriva acelui sistem ci a orcarui sistem totalitar, a orcarui dictator, e o introspectie in strafundurle unui personaj care numit intr-o functie, care incet-incet devine un dictator, acesti castigatori ai croazierei devin din castigatori oprimatii acestui dictator, acestui personaj macabru, sinistru dar bine creionat in film, si interpretat de Albanii cu o maiestrie fara seaman as spune!
e o introspectie in sufletul unui mic dictator, in frustrarile lui sexuale, care incet-incet se transforma intr-un complex, de altfel am o teorie in sensul acesta, ca toti marii sau mai mici dictatorii (cum este si acest personaj… citeşte

3 2
cezarika21 pe 05 Ianuarie 2014 16:58
O frescă a degradării morale a societăţii româneşti
Am citit mai multe critici de film cu privire la "Croaziera" şi vreau să spun că nu sunt de acord cu niciuna. Cu părere de rău pentru toţi marii "deontologi" şi "disidenţi" care tremurau sub pat în anii '80 şi au apărut după noapte în decembrie 1989, acest film nu este un film antisistem. Este un film realist, în care au fost strecurate nişte şopârle cam subtile şi de aceea nu a fost interzis de cenzură. Nu e nici măcar o parabolă, e vorba de o realitate tristă a acelor ani şi anume decăderea morală a populaţiei României ca urmare a anilor de prostire propagandistică.

Ca să explic subiectul: un grup de tineri primesc de-a moaca un premiu constând în participarea la o croazieră pe Dunăre de la Calafat la Cernavodă. Pe parcursul întregului drum, atât tinerii, cât şi organizatorii îşi dezvăluie adevăratele lor caractere. Tinerii sunt… citeşte

16 8
bizonul pe 15 iunie 2014 07:25
Daca vorbim strict de "prostie propagandistica", este mult mai multa astazi si se pare ca da roade intrucat toti neavenitii sunt "pusi" pe liste si fac ce fac si i-i vezi in functii , unde ai zice ca "nici Dumnezeu nu ar ajunge" , dapai un Ghe.
ariluci pe 8 aprilie 2020 13:38
Îți scapă înțelegerea lucrurilor mai subtile dacă nu faci diferența.
Iulidesprefilme pe 09 Decembrie 2012 18:41
Unul dintre cele mai bune filme ale regizorului Mircea Daneliuc.
2 2
mihaelatb pe 11 Octombrie 2010 09:48
stazi,acest film numai spune spune nimic, sau aproapenimic, dar pentru cei ce au trait minunile epocii de aur...Scena in care este inchis sonorul, si "bietul" activist se chinuie sa convinga de adevarul lui, de pe ecranul unui televizor, spre rasul la inceput mai timid, dar apoi in hohote, al tuturor, este monmentala. Asa era viata care am dus-o de-a rasu' plansu' !
1 4