serban_ionescu pe 09 Februarie 2018 15:06
O DRAMA BUNA SPRE FOARTE BUNA Si PRIN EXCELENTA PSIHOLOGICA IN PROFUNZIMEA EI !
Trebuie precizat din capul locului ca acesta este un film NECOMERCIAL, foarte bine interpretat si a carui vizionare in conditii de liniste si odihna cerebrala prealabila este necesar sa se faca cu rabdare pana la ultima scena inclusiv, deoarece consider ca este DEOSEBIT DE INSTRUCTIV SI VALOROS mesajul general pe care il transmite si pe care il voi dezvolta in randurile de mai jos :
Filmul oglindeste extrem de bine cum poate fi manipulat pana la extrem spiritul "de turma" (scuzabil in acest caz datorita unor personalitati infantil-adolescentine aflate inca abia in faza initiala a formarii lor si deci foarte usor influentabile), de catre o personalitate de data aceasta ADULTA, dar PROFUND VICIOASA, ABJECTA si chiar MALEFICA (aceea a domnisoarei G.) mai ales atunci cand acea persoana poseda din pacate capacitatea EXTREM DE PERICULOASA de a parea in aparenta o persoana normala… citeşte

0 1
XShadowX pe 10 Martie 2015 12:44
Din nou un film despre o scoala de fete si din nou joaca Juno Temple , curios de ciudat ;)
0 1
into_the_labyrinth pe 19 Mai 2016 02:41
Un film mult mai bun decât poate părea la început, când ar lăsa impresia doar a unei poveşti frivole şi uşor copilăreşti, Cracks ne arată (fără a fi totuşi o capodoperă) cum se poate închega o dramă (chiar o tragedie) având drept personaje numai o guvernantă cu un aer misterios şi mai multe fete care erau ţinute într-o pensiune, acţiunea fiind plasată în Anglia începutului de secol trecut. Acţiunea evoluează treptat, bine gradat şi, deşi începi să intuieşti cumva în ce constă secretul doamnei G., instructoarea fetelor, veţi vedea că finalul este unul demn de o peliculă cu pretenţii, fiind şi foarte bine jucat. Este o poveste plină de orgoliu şi de pasiune, de mister şi nebunie - nu dezvălui aici exact subiectul, pentru cei care nu au văzut încă filmul. Câteva cuvinte despre interpretare: revelaţia acestei pelicule este, fără dubii, Juno… citeşte
1 1
pisicuta1 pe 30 August 2014 00:06
un film bun,o drama emotionanta!
merita vazut!............

1 1
kipp pe 08 Iunie 2013 13:42
Eva Green e altceva. chipul ei ramane mult timp pe retina, iar vocea in memorie. O frumusete aparte, ne-clasica, din alta lume.
1 1
david18cri pe 06 Mai 2010 11:10
Frumos
L-am vazut si e interesant,nu o sa va para rau de minutele pierdute.
1 1
Mitza_MvP pe 22 Noiembrie 2016 16:46
Si uite asa ajunge o inadaptata social sa fie divinizata de catre niste copile incuiate mintal...
O drama care expune unele din pacatele copilariei: minte nedezvoltata,lipsa stimei de sine,invidia,lipsa personalitatii,predispozitia spre indoctrinare...
Din nefericire aceste pacate copilaresti se regasesc si la oamenii mari.....din pacate...

1 0
eko pe 13 Februarie 2013 23:51
Jordan Scott fica celebrului regizor Ridley Scott a facut o treaba foarte buna , regia si coloana sonora sunt perfecte . Mi-a placut foarte mult coloana sonora dar nici prestatia Evei Green care sincer as fi vrut sa fie o nominalizare la Oscar. un film mult peste asteptarile mele credeam ca va fi o drama ca oricare alta , dar o ora jumatate m-a tinut in suspans si finalul este wow. nota 9
1 0
Kul pe 12 Octombrie 2014 12:11
Cracks (2009)

– un fel de Dead Poets Society cu fete; catholic school girls
– dorinta, precum motoras. da! cu adevarat tramvai :) (asta tine oamenii in viata)
– bune roluri
– much dive; très bien!
– cam dramas si fara multa substanta
– stop cadru 1:05:06 (much biuti, feminitate)
– petrecerea de fete de la miezul noptii – the feast of St. Agnes – ce misto
– “Goto bed old woman” :)
– dramaqueening si degeaba la greu. si conflict de personaje mai subtireanu, beside pozitionarile de caramaderie si cheerleading.
– E.G. tot nu stie sa planga, nu-i iese! :) si nici precum crazy drama bitch. pls stay with “just bitch”
– cam rapida moartea dintr-o criza asmatica si cam atat, dar ok ca solutie scenaristica
– si un “O Captain! My Captain!” pe invers spre final
– de ce era… citeşte

2 2
UrbanMadame pe 23 Martie 2010 17:37
DE VAZUT
DA suna bine chiar vreau sa il vad. Interesanta vocea Evei Green.
2 1
margott pe 17 Septembrie 2012 22:15
Spoiler alert !
Un film pe care, odata vazut, cu greu il uiti. Eva Green e senzationala, are niste ochi care pur si simplu te hipnotizeaza, iar gesturile de femeie dezechilibrata le interpreteaza perfect. La fel de mult mi-a placut si Juno Temple, un rol de adolescenta cu mintea diabolica, geloasa pe atentia pe care profesoara de inot o acorda nou-venitei. Interesant e ca in final Di isi regaseste constiinta si isi amendeaza prin atitudine profesoara, urmandu-si propriul drum, insa adultii, profesoara si directoarea internatului se complac in ipocrizie. Un film care face cinste cinematografiei britanice, bine jucat, bine realizat, si va asigur ca merita mai mult de acel 6,6.

4 0
mishu88 pe 06 Iulie 2010 11:32
Cracks
Cracks (2009)

Inspirată din nuvela scrisă de Sheila Kohler, “Cracks” este o dramă unde spiritul feminin triumfă, iar bărbaţii apar numai episodic. Încununat cu peisajele extraordinare ale Irlandei, filmul prezintă povestea unei echipe de fete care învaţă şi se dezvoltă în cadrul unei şcoli de fete din anul 1934.

În primul rând, merită să amintim pe Eva Green, care joacă în rolul „Domnişoarei G”, cea care este instructoarea cursului de înot pe care echipa de fete îl frecventează cu plăcere. Talentul ei actoricesc se manifestă pe toată durata filmului şi doreşte să descrie un caracter de om care călătoreşte şi a văzut multe de-a lungul vremii, care are o experienţă de neatins şi o personalitate de necriticat.

Di, Fuzzy, Poppy sau Rosie sunt doar câteva dintre fetele care locuiesc împreună în şcoala… citeşte

5 1
mitologicul pe 16 Aprilie 2010 12:33
Cum la noi dascalii nu mai au nici o legatura cu pasiunea pentru scoala ci doar pentru bani, e bine sa vedem acest film! Englezilor le ies intotdeauna filmele despre alte vremuri. Si le ies foarte bine! In Cracks, actiunea ne poarta intr-o scoala de fete, parasite de parinti, prin anii '30. Scoala se afla pe o insula, regulile sunt foarte stricte (adica se invata carte si comportament), nota discordanta o face Miss G. (Eva Green), excentrica profesoara de inot, a carei pasiune pentru noua eleva Fiamma (María Valverde) se transforma in obsesie. Restul: tensiune, incrancenare, vise, drame, le gasiti in film! Fara cateva pasaje in care actiunea treneaza Cracks este un film reusit. Vizionare placuta!

7 3
moshu54 pe 3 decembrie 2010 21:45
.....,Mda,Probabil ca la VOI dascalii NU MAI AU NICI O LEGATURA CU PASIUNEA PENTRU SCOALA.La noi in schimb, acolo de unde sunt(Transilvania),situatia este cu totul alta,poate mai greu de inteles pentru unii.
serban_ionescu pe 9 februarie 2018 14:49
Filmul oglindeste extrem de bine cum poate fi manipulat pana la extrem spiritul "de turma" (scuzabil in acest caz datorita unor personalitati infantil-adolescentine aflate inca abia in faza initiala a formarii lor si deci foarte usor influentabile), de catre o personalitate de data aceasta ADULTA, dar PROFUND VICIOASA, ABJECTA si chiar MALEFICA (aceea a domnisoarei G.) mai ales atunci cand acea persoana poseda din pacate capacitatea EXTREM DE PERICULOASA de a parea in aparenta o persoana normala dar care stie sa-si ascunda cu mare dibacie satanica caracterul ei in fapt diavolesc. P.S. Juxtapunand aceasta idee si la situatia unei societati in special romanesti si in general oricarei alteia dar tot ultra naive, foarte sarace "cu duhul propriei gandiri si judecati" la nivel individual si desigur subsumat, prin manevre perfid-diversionist-mincinos-propagandistice "de spalare" si tinere intentionata in intuneric cultural-educativ a creierelor lor ADULTE DE DATA ACEASTA, dar cu functionalitate nu numai genetica dar si educativa cultural si logic la unul dintre cele mai joase nivele ale precaritatii lor posibile, ne putem foarte usor da seama prin acest exercitiu mintal de juxtapunere la nivelul unei intregi societati omenesti a situatiei psihologice oglindite in acest film doar limitat la nivelul unor fiinte inca puerile, precoce adolescentine, cum poate fi tinuta tot in mod vadit abject-premeditat in intuneric de gandire si judecata o parte chiar majoritara a unei societati, populatii sau chiar natiuni de catre anumite minti DIABOLICE POLITIC interesate in formarea, mentinerea si apoi in perpetuarea parsiva chiar pana la infinit a unei puteri de tip vadit INFRACTIONAL-INTERLOP-MAFIOT-OLIGARHICO-MONOPOLISTE asupra intregii acelei societati adulte, populatii si chiar popor !