kretz_007 pe 21 Octombrie 2021 19:52
din nefericire n-are deloc o idee clară sau o direcție principală, foarte amestecat, scene aruncate aiurea. oricum comedie n-a ieșit deși gopo a declarat că asta a vrut să facă. foarte probabil mare parte din eșec se datorează intervențiilor lui D.R. Popescu, care a dispus remontarea unor scene și introducerea unor texete suplimentare
0 2
florinel1964 pe 03 Septembrie 2015 01:07
De ce n-am ras?
Gopo spune ca filmul trebuie privit ca pe o comedie. Dar daca e o comedie, atunci eu de ce n-am ras? Doar la faza in care gasca sotului incornorat se lupta cu paznicul urias am ras un pic, dar mult prea putin pentru a putea spune ca am vazut o comedie. La alte filme am ras cu lacrimi; de exemplu la "Ivan Vasilevich menyaet professiyu" (1973). Oricum, e un film bunicel, care dovedeste inca o data faptul ca in cinematografia romaneasca nu prea exista filme proaste, chiar daca nici de Oscar nu prea sunt. Standardul cinematografiei romanesti ramane unul destul de ridicat, iar filmele facute de romani au, in general, esenta, substanta.
1 3
inexistentus pe 10 August 2013 11:49
Romanii mai buni decat americanii...
A se observa la minutul 35 talentul comediantilor romani atunci cand Jorj Voicu stand de vorba cu Dem Radulescu izbeste cu pumnul in masa si rastoarna paharul cu bere, iar apoi la al doilea pumn paharul sare la loc in picioare. Fara trucaje sau alte inventivitati. Pentru o astfel de scena hollywood-ul probabil ii trebuie cateva zile de pregatire cu o echipa formata din tot felul de specialisti. Am avut actori sacri, dar acum din pacate stam mai mereu cu gura cascata peste ocean.
2 2
CRISTIAN_FLORIN pe 26 Octombrie 2012 12:24
Filmul Comedie Fantastica din 1975 a fost primul dar si singurul film romanesc realizat pana 1989 care are un caracter stiintifico-fantastic. O impresie generala ar fi aceea ca Ion Popescu-Gopo, regizorul si scenaristul acestui film s-a intrecut pe sine insusi realizand aceasta pelicula extrem de dificila si interesanta dupa un scenariu la fel de dificil de conceput. Nu pot fi neglijate nici alegerea distributiei si a cadrelor in care se desfasoara actiunea. Toate aceste eforturi au fost incununate de succes in acelasi an al aparitiei filmului cand celebrul Ion Popescu-Gopo a fost nominalizat la Festivalul International de Film de la Berlin. Filmul Comedie Fantastica merita un calificativ bun si din partea noastra.
15 4
nemotoujours pe 9 ianuarie 2013 16:55
BA NU ! A MAI FOST POVESTEA DRAGOSTEI , TOT DE GOPO.
CRISTIAN_FLORIN pe 9 ianuarie 2013 20:28
E foarte posibil ceea ce spuneti.
cezarika21 pe 30 Aprilie 2012 08:36
Dacă eliminăm ultimele 15 minute din film (în care apare George Mihăiţă), filmul e o mare porcărie. Cele 15 minute de la sfârşit oferă nişte secvenţe geniale (de un tragicomic rar). Dem Rădulescu a jucat slab, iar acţiunea e cam tâmpită. Mi-au plăcut doar Cornel Coman şi George Mihăiţă. Remarcabile sunt secvenţele în care Mihăiţă călătoreşte cu gândul pe pământ şi o fată îi aruncă o minge sau scena în care Mihăiţă se trezeşte cu faţa pe nisip şi începe să sară în apă. Parafrazând o replică din film: "puţin, foarte puţin" pentru un film care ar fi putut fi o capodoperă.
2 20
kasmyn pe 13 decembrie 2021 16:42
vezi ce comedii reusite s-au facut dupa anul 2000, ca termen de comparatie!!ha!
nemotoujours pe 30 Septembrie 2010 01:22
UN ALT IISUS
DA.DESPRE ASTA E.SINGURUL FILM DIN CINEMATOGRAFIA MONDIALA CARE TRATEAZA ASTFEL CREATIA.SI TRISTETEA UNICITATII.TRAGICOMIC SI GENIAL DE UMAN.DOAR GOPO O PUTEA FACE.ESTE UN FILM INCREDIBIL DE FRUMOS SI TRIST PRIN COMICUL SAU.PLIN DE SUBANTELESURI SUBTILE.NUMAI CHAPLIN SI JAQUES TATI AR MAI FI PUTUT FACE ASA CEVA.DACA ERAU GOPO.
6 2