sabinalin pe 14 Noiembrie 2018 22:20
La cum a inceput filmul am crezut ca voi asista la un nou "Cape fear" fara stralucirea regizorala a lui Scorsese si fara personajul infernal interpretat briliant de de Niro, n-a fost asa, thrillerul a luat-o in cu totul alta directie si bine a facut, nu e stralucit dar nici rau nu e, nu te ia somnul, spirala violentei evolueaza catre un deznodamant interesant, atuul principal al filmului e distributia,mai precis rolurile principale ne aduc in fata ochilor trei actori respectati ai Hollyoodului, Don Johnson mi-a adus aminte de copilarie si de "Miami Vice", Michael C Hall reprezinta prezentul, Sam Shepard din pacate nu mai e printre noi...
0 0
mladitza pe 02 Martie 2017 10:40
subiect slab exploatat
Păcat de cei trei actori, care chiar au jucat excelent într-un film de duzină, nota 10+ pentru Sam Shepard!
Regia modestă, scenariul nu e veridic şi e prost scris, deşi ideea de bază ar fi interesantă. Ce faci atunci când afli că propriul tău copil e un mare ticălos?!
Merită văzut doar pentru jocul actorilor, pentru ei am vizionat filmul până la capăt. Şi coloana sonoră e faină. Dar sunt filme cu mai multe calităţi decât ăsta... m-aş fi putut lipsi de el.

1 0
Kuhaylan pe 17 Noiembrie 2016 14:27
x
...........................................................
0 0
xerses pe 24 Aprilie 2015 17:18
Nici pe mine nu m-a impresionat acest film...putin cam incurcate itele, dar finalul - dezamagitor.
0 1
Nyghty pe 24 Aprilie 2015 00:53
It's cold in july when the blood it's dried
"Ştii, când propriul tău câine o ia razna, fie îl legi, fie îl omori. Ce variantă e mai dură?"

Tocmai ce-am văzut "Cold in July" la BIFF şi, contrar notei incomode de pe IMDB, filmului merită să-i fie acordată o şansă. Chiar dacă porneşte clişeic, cu un zgomot în miez de noapte şi căutarea unei arme într-o cutie de pantofi, filmul reuşeşte să se redreseze, iar impresia cum că ar fi un mix de filme (printre care şi Secret Window) a rămas doar o impresie.

Richard, personajul principal, este omul potrivit la locul potrivit pentru poliţiştii din Texas. Prin gestul său de a-şi apăra familia şi de a apăsa pe acel nenorocit de trăgaci, intră fără să vrea într-un conflict ce nu îi aparţine. Urmărit de regrete, decide să meargă la înmormântarea puştiului pe care l-a ucis. De aici, haosul apare şi mai mult decât la… citeşte

0 1
LorenzoRS1 pe 04 Octombrie 2014 15:10
Demn de reputatia lui Dexter si Demn de film.
Nu imi pasa ce zic ceilalti sau ce nota are aici sau imdb sau oriunde altundeva. Filmul este foarte bun 7.9 nota mea. Este o intreaga aventura acest film,nu te vei plictisi,inceputul este foarte promitator incepand cu o crima,dupa care vei simti putina plictiseala(in sens ca a inceput asa de bine) dar nu este asa.Contine urmariri,este dur,drama,batranul care sufera dupa fiul lui rau,dreptate prin propira mana..,rolul lui Michael C. Hall este de recunoscut ,ii sta si bine cu mustata ,inca arata bine,o persoana simpla fara a cauza probleme vreodata,este pus in situatia unei crime,o musamalizare,el sufera deoarece a ucis un nevinovat,doreste sa afle pe cine a ucis,isi asuma riscuri,doreste a sta impreuna de cei 2 prieteni ai lui si departe de familie,isi asuma riscuri. Film obligatoriu de vazut
2 0
emy_sinaia pe 18 Septembrie 2014 22:14
Slabut.