zuzulika pe 17 Mai 2023 23:21
Foarte frumos ....nu am.inteles nimic!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
florin2014 pe 24 August 2021 22:20
Actori renumiti care joaca foarte bine, ceva coloana sonora subiect banal intins pe 3 ore cu o multime de povesti care abia-abia se leaga intre ele. Bun pentru adolescenti. Si cat m-am ferit sa-l vad....
1 0
Smrs pe 13 Decembrie 2020 17:41
Slab.
Din păcate, mayașii aștia și-au bătut atât de mult joc de lumea modernă și evoluată (în mod superficial și autosuficient după propria-i opinie) încât un pronostic al lor - anul apocalitpc 2012 a devenit sursă unică de creație pentru omenire în anul 2012. De aia suntem astăzi atât de surprinși că n-avem mașini zburătoare cum se credea în anul 1000 și probabil că nu vom avea nici în 2400, pentru că de fapt suntem mai proști decât credem noi că am fi. Cărți, filme, probabil melodii s-au făcut pe această temă. Filmul e complex până ajungi să-l înțelegi, apoi devine foarte simplist și chiar cu tendințe blasfemiatoare, dar până atunci poate fi dificil și chiar imposibil de descusut pentru mulți. Evident că din momentul în care am văzut cine sunt regizorii (creatorii Matrix) mi-am dat seama că se vor da in stambă cu un nou film ambiguu, la… citeşte
1 0
user-5c9f8c2e87074 pe 05 Decembrie 2020 00:19
Nu ma așteptam ca Tom Hanks sau Halle Berry sa joace într-un film de substanta de calibru. Dar nici sa vad o babilonie aiurita cu 6 basme sf intersectate intrepatrunse totul invaluit într-o aureola de mister adanc cu conotații filozofice adanci metempsihoza viata după moarte semnificațiile destinului etc. Mi s-a părut halucinant sa vad cum comentariul criticului cinemagia găsește niște sensuri atat de adanci plus asocierea cu filme cult capodopere FILME ADEVARATE Blow-up Otto e mezzo e chiar deplasata. Ce rămâne din filmul asta daca dai la o parte efectele tehnica procesarea digitala???? Sa vezi de 3 ori filmul asta e o gluma de prost gust.
1 0
Aishor pe 30 Iulie 2020 13:12
3 ore pline! Citind părerea criticului, acest film trebuie vizionat de 3 ori. Întrebarea mea e cine, dupa 3 ore pline, își mai dorește să îl ia de la capăt, o dată și încă o dată, spre a-l înțelege pe deplin?Eu m-am rezumat mai bine doar la părerea criticului, după vizionarea filmului, evident. Și, ca și o concluzie personală: filmul e bun, e încărcat de filozofie, psihologie, câteva citate chiar memorabile, DAR e mult prea complicat ca să îmi placă în chip deosebit. Eu sunt un om mediocru și simplist, recunosc! P.s. N-aș putea citi chiar nici cartea! Ar fi prea mult!
0 0
roberto_roberto pe 25 Ianuarie 2020 20:23
Submediocru,total non sens,sunt dezamagit ca Tom Hanks si Halle Berry au acceptat sa joace in prostia asta monumentala
1 0
MariusCiprian87 pe 19 Ianuarie 2020 10:36
"Moartea este doar o poarta , cand se inchide in viata asta se dechide alta in cea viitoare"....un film complex, clar nu este pentru oricine, cu siguranță fanii filmelor Marvel sau telenovelistele filmelor latino și indiene nu vor intelege nimic din aceste 2 ore și... ba chiar o vor considera o pierdere de timp, dar... nu pentru ei a fost facut acest film, ci pentru cei 1%, care aprofundează, gândesc, discută idei și simt natura altfel în comparație cu Dumnezeu...n-i se oferă un mesaj subtil, însă atât de important lumii in care trăim din frânturi ale unor lumi paralele care spre final limpezește mintea privitorului, înțelegând sensul scenariului, a mesajului civic...iar aici va transmit doar atât, câteva indicii: senzatia de deja-vu, ideea reincarnarii, legea atracției, fizica cuantică, și mai simplu, vise încă netrăite, cu o simbolistică a viitorului… citeşte
1 0
devildear pe 09 Septembrie 2019 01:50
superb
Cine nu a vazut filmul trebuie neaparat vazut... Foarte bun
0 1
emilian_emilian78 pe 13 Iulie 2017 00:11
o drama impresionanta. sfarsitul m-a lasat foarte surprins. aproape m-a facut sa plang de la moartea lui Sonmi 451. dar un lucru nu il inteleg, de ce oamenii cu 300 de ani inainte o considera zeita?
0 0
Deschide_ochii pe 21 Aprilie 2017 01:40
Deschideti ochii !!!
Buna ziua / seara . Chiar m-am amuzat citind comentariile copilasilor si adultilor gen "film intutil" "o porcarie total paralel " "nu se leaga nimic voiam banii inapoi dupa 20 min " , nu inteleg ce vreti voi sa intelegeti cand voi va uitati la TV pe TiganiaTV sau B1 sau RealitateaTV si credeti tot ce va spun baietii . Habar nu aveti ce inseamna o capodopera cinematografica care necesita gandire , voi daca va pune omu' un om cu arma si un om cu 2 arme tragand unu in altul sunteti fericiti si impacati . Habar nu aveti ce inseamna destin si viata anterioara si viitoare . Ia luati si puneti de la inceput in ordine cronologica cele 6 timpuri in care se desfasoara actiunea sa vedem ce iese , defapt va spun eu ca nici timpul majoritatea nu stiti sa-l puneti , stiti ce iese ?? DESTINUL ASTA IESE , SUMA ACTIONILOR DINTR-O VIATA SE REVARSA IREVERSIBIL SPRE VIATA VIITOARE . ORICE ACTIUNE BUNA SAU… citeşte
0 0
lavvw pe 11 Aprilie 2017 21:07
Nu prea am inteles mare lucru...prea multe paralele... frumos regizat, dar cam atat
0 0
AlexandruDragosStegaru pe 24 Ianuarie 2016 18:32
Cloud Atlas
0 0
andystarx pe 20 Ianuarie 2016 22:29
Nota 7/10
Filmul are un scenariu intortocheat,dar pe parcurs il poti intelege si digera !Oricum jocul actoricesc si machiajul sunt demne de apreciat ! In rest,nu m-a dat pe spate,dar merita o vizionare ,pentru fanii sf ului !
0 0
cezarika21 pe 17 Septembrie 2015 12:00
Unul dintre cele mai ambițioase filme făcute vreodată
Cine a studiat trecutul omenirii a observat că evoluția istorică este formată dintr-un șir de evenimente care se repetă la nesfârșit, în forme diferite. Evenimentele se succed cu o anumită ciclicitate, legând între ele trecutul și viitorul. Nașterea și moartea reprezintă doar o etapă în acest proces ciclic, fiecare acțiune a omului influențând într-o măsură mai mare sau mai mică viitorul omenirii. Viața individuală are în această optică un impact asupra vieții întregii comunități umane, determinând progresul sau dimpotrivă declinul omenirii.

Format dintr-un mozaic de întâmplări disparate petrecute în șase epoci diferite, dar legate între ele într-un mod complex, ”Cloud Atlas” este unul dintre cele mai ambițioase filme făcute vreodată, un film îndrăzneț și vizionar care încearcă să ridice vălul metafizic ce acoperă… citeşte

4 0
bizonul pe 15 Aprilie 2015 07:14
Evident , nu putea fi altfel si nu putea fi un film de erxceptie, avand in vedere ca pe tot cuprinsul saptamanii doar "capodopere" indiene sunt programate la National Tv..
0 0
TheBestOffer pe 09 Februarie 2015 01:11
CEL MAI PROST FILM EVER !!!
Cel mai lung si mai prost film ever !!! un rateu complet , imi pare rau pentru cei ce au conceput acest film, o prostie absoluta din care nu intelegi 3 boabe. Nu exista un inceput, mijloc si sfarsit. Totul incepe in ceata si se termina la fel . Calificativul 1 ( monument de prostie ) este prea bland pentru aceasta aberatie de film.
1 1
Deschide_ochii pe 21 aprilie 2017 01:42
Te rog frumos sa te sinucizi . Poate isi da destinul seama si nu te mai trimite inca odata printre noi dupa ce mori .
Mihai2508 pe 15 Ianuarie 2015 22:03
Asteptari mai mari
Un film bun, cu o serie de povesti bine prezentate si interpolate. Merita vazut, modul in care se leaga povestile personajelor este interesant. Un film in care parca tot astepti sa se intample ceva, sa vezi legatura dintre personaje, un film de la care sincer ma asteptam sa fie mai bun, dar cu siguranta merita vazut.
0 0
Vegetarian pe 02 Ianuarie 2015 03:56
Acest film este reluat periodic si difuzat online la National tv in 2 ian 2015 .
0 2
alexandru_munteanu pe 23 Decembrie 2014 18:12
VA FI DIFUZAT JOI 01.01.2015
film capodopera, de vazut pe 01.ian.2015 ora 20:00 pe National TV
0 3
manuel_danca pe 12 Noiembrie 2014 19:25
Ilegal de bun
Fara dar si poate, cel mai bun film vazut de mine. Sigur, e parerea mea, dar cred ca toti care a-ti gustat din esenta filmului a-ti ramas cu un gust unic si de neuitat.
0 1
SemneBune pe 12 August 2014 16:46
Cloud Atlas. Călătoria unei familii de suflete – SemneBune
[...] Cloud Atlas(2012) / Atlasul norilor este filmul pentru care frații Lana & Andy Wachowski (care și-au câștigat faima internațională cu Matrix) și germanul Tom Tykwer au format un trio creativ cu adevărat unic. Împreună au scris, au regizat şi au produs pentru marele ecran romanul omonim al scriitorului englez David Mitchell, considerat o adevărată capodoperă modernă. [...] citeşte
0 2
CineVox pe 02 Iulie 2014 20:53
Fiecare om isi alege tabara! Sau cum se face ca nu tot ce sclipeste este autentic...
Multe s-au spus pe aici, "cu cuvinte rare de prin dictionare" sau cu cele obisnuite... Unii sunt politicosi ("Domnule Columbeanu"), altii condescendenti ("Dragul meu Bilaro"). Iar filmul, caci pana la urma despre el este vorba, este un maraton impresionant de resurse puse la bataie pentru o realizare de anvergura, mult mai complexa decat filmele uzuale de "holiud". Ba mai mult, din savantul filigran al constructiei, acest film are si mesaj, adica unul mult mai semnificativ si pregnant decat se intampla de obicei in aceasta industrie facatoare de bani si formatoare de educatie slab valorica prin mecanismul cercului vicios "iti dau ce cumperi, asa ca de fapt tu ma educi cu ce sa te educ".
Si de ce este mesajul filmului acesta cu homosexuali si tone de reincarnare (de zici ca esti intr-un univers nesatul de carne) mai semnificativ si mai pregnant? Pentru ca este amestecat cu un… citeşte

1 2
Rippa pe 07 Martie 2014 18:17
Am vazut astazi filmul. Recunosc ca am mers cu mari asteptari, fratii Wachowski, poveste pe mai multe planuri, etc., etc. Adevarul este ca filmul mi s-a parut un fel de ghiveci, care se vrea f. pretios, si probabil va avea chiar castig de cauza la unii critici mai fistichii. Filmul nu justifica in nici un caz 3 ore, e prea lung, prea pretios si fara emotie (insa cu explozii si urmariri/frica).
0 2
Licurici75 pe 05 Martie 2014 14:39
Concursul de machiaj
Filmul te impresioneaza foarte mult prin exceptionalele machiaje (uneori nici nu recunosti actorii) si prin rolurile grele pe care le au actorii. Este foarte greu sa joci 2 roluri consecutive in acelasi film dar 4 sau 5. In acest film actori isi etaleaza capabilitatea de a-si schimba la minut carisma si personajul. Si regizorul a fost de exceptie. Sa stai sa montezi secventele in acest mod?1 Ganditiva ca actorii au fost machiati o singura data intr-o postura nu s-a urmat firul istoric al filmuli asta s-a facut la motaj pe baza gandirii regizorului.
Subiectul este foarte greu am inceput filmul de 3 ori pentru ca nu intelegeam nimic, dar daca treci d prima ora toate cele 5 istorii isi intra in fagasul intelesului si te obisnuiesti cu succesiunea povestilor

1 0
Ghemot pe 24 Ianuarie 2014 22:11
Este genul de filme care, dacă reușești să treci de prima jumătate de oră, ajungi să-l califici ca fiind un film foarte bun!
Seamănă foarte mult cu Inception, numai că munca de aici a fost făcută de 3 regizori, și nu unul singur(Nolan).
E și un film religios aș putea spune, pentru că redă foarte bile filosofia religioasă hindusă cu: karma, reîncarnare, urmările unei vieți anterioare, etc.

1 0
OanaG9 pe 20 Decembrie 2013 16:58
Genial, complex si bine interpretat
Rar se mai produc in ultimul timp filme de o asemenea complexitate si anvergura.

1 0
iulian94 pe 16 Decembrie 2013 15:40
Un film impresionant care mi-a placut mult. Are toate elemenetele pentru a fi un film foarte bun: regie foarte buna , distributie pe masura , imagini spectaculoase, povesti captivante.
Per total e un film care merita vazut si revazut. Recomand!!!

1 0
lili22 pe 16 Decembrie 2013 06:33
un film bun
Foarte frumos si bine realizat, mi-a placut cel mai mult povestea din Noul Seul.
1 0
Theodoric pe 09 Noiembrie 2013 17:10
In general,filmul se bucura cu foarte putin.In film se gasesc o sumedenie de momente plictisitoare care nu isi doreau sa isi faca aparitia.Este sub asteptari,fata de ce distributie are,si in ce gen este incadrat.Actiune zero,iar poveste plictisitoare.Se putea si mai bine de nota 6....care cred ca nici n-o merita
0 2
CINEFILUL DE SERVICIU pe 17 Septembrie 2013 03:11
Cloud Atlas (2012) « Cinefilul de Serviciu
[...] Site: http://cloudatlas.warnerbros.com/ Sites: IMDb  Rotten Tomatoes  Metacritic  CinemaRX  Cinemagia Like&Share Pin ItMai multEmailShare on TumblrPocketDiggPrintLike this:Like Încarc... By [...] citeşte
0 2