ZbrancaCosmin pe 27 Septembrie 2013 17:49
Prost!!!! Prost!!!! Prost!!!!
Un film asa de prost nu mi-a fost dat sa vad prea des...cu siguranta e printre cele mai proaste filme vazute de mine!!
0 6
pangasius pe 30 Decembrie 2013 11:29
krubic
La un moment dat mi s-a parut o continuare a portocalei mecanice. Omul dezumanizat de zeul ban si de o societate corupta, sentimentele unane nu mai pot iesi la iveala dintr-o rutina a minciunii - dovada, copiii care nu-si mai gasesc rostul in casele ultraluxoase si moderne. Finalul mai are o speranta - printe balariile din paradisul babei - fie ea si englezoaice, se joaca un copil dintr-un accident al destinului - muzica, buna cu trimitere la acelasi regizor...
0 1
lili22 pe 08 Noiembrie 2013 18:02
acceptabil
Daca esti atent la actiune si nu maninci in timpul filmului realizezi ca scenariul e interesant, aparitiile unor actori foarte cunoscuti da farmec peliculei.
1 6
GabrielaSirbu pe 21 Martie 2011 15:56
Mmmm, da, un film foarte bun si britanic si coruptie si nemultumiri personale, etc...iar finalul...da, familia conteaza!!!
2 7
alex_il_fenomeno pe 05 Noiembrie 2011 09:46
un film impresionant , prin pragmatismul pe care il arunca asupra societatii si prin nesiguranta acesteia . povestea este incalcita , iar daca nu ai acorzi o atentie maxima de la inceput si pana la sfarsit nu vei reusi sa il intelegi cu adevarat , fiind un film destul de complex , cu o succesiune de fapte , care mai de care mai neasteptate . prezenta Penélopei Cruz in film este de bun augur , deoarece astfel productia capata putina culoare latina , si atrage si prin prisma distributiei . un film cu tenta realista pe care ar merita sa il vedeti , macar pentru faptul de a sti cum sta treaba cu viata in alte locuri .
3 4
alali pe 09 Noiembrie 2015 16:56
Cel mai important film de duzina ...
Chiar asta e senzatia dupa ce vizionezi acest film ... simplu in esenta, dar complicat in aparenta, ca si structura. Din pacate povestile care se intrepatrund sunt simple sau chiar banale. Se vor reprezentative pentru anumite categorii sociale probabil, dar nu sunt deloc. Adica cine mai e surprins ca un politician cauta propriul castig? Sau ca un personaj important merge la curve? Sunt lucruri atat de comune incat oricum le-ai cosmetiza si le-ai adauga nuante, tot aceleasi lucruri des intalnite raman.
Finalul are si el un mare... rateu de logica. Incredintezi cuiva o treaba si apoi o rezolvi tu...Sau iti imaginezi. Naiba stie! Oricum nu merita sa iti pierzi timpul incercand sa descifrezi acest lucru total aiurea si artificial creat. Si iarasi... oricum nu doar acest neajuns face filmul unul de duzina ci pur si simplu povestea, bine, povestile in sine. Interpretate acceptabil, ele… citeşte

8 1