Smrs pe 14 Decembrie 2020 01:32
Mediocru
Pornind de la un subiect care putea fi mai bine valorificat, cu un titlu, cred eu, prea profund și total din alt registru decât ce a arătat în cele din urmă filmul, scenariul a decurs într-un mod atât de simplist și previzibil încât îl puteam scrie și eu: un profesor nou vine într-o școală de surdo-muți unde găsește o absolventă care decide că aici îi este mai bine angajată ca femeie de serviciu și refuză să avanseze în viață, din cauza defectului său. Profesorul îi oferă o atenție sporită în tratarea deficienței și, în ciuda negării de la început, se vede că prinde drag de ea. Domnișoara - o puștoaică dificilă, care se ardea în adolescență cu oricine pentru a-și face loc între cei normali, se găsește în situația de a vedea că a fost doar folosită și de atunci refuză să se mai deschidă în fața oamenilor. Așa că se lasă greu.… citeşte
0 1
alice_sichitiu_hirsch pe 06 Iunie 2020 10:02
limba română
cei care scrieţi sinopsisuri, aprofundaţi limba română! titlul este „Copiii unui Dumnezeu mai mic“ (cu trei de i!) sau „Copii ai unui Dumnezeu mai mic“!
0 1
bogdanpipoiu pe 22 August 2014 21:29
foarte buna interpretarea lui William Hurt!!!!!!!!!!!!!!!
0 1
existentus pe 27 august 2014 10:01
...o pedofilie mai ”matura”
bogdanpipoiu pe 27 august 2014 22:17
chiar nu mi s-a parut!
Iulidesprefilme pe 28 Aprilie 2019 13:10
Nașterea unei actrițe, Marlee Matlin, se produce în acest film...Academia de Film a apreciat prestația ei cu Oscar la categoria Cea mai bună actriță a anului 1986...
0 0
Actrita pe 22 Martie 2016 04:05
William Hurt si Marlee Matlin...
William HURT, în Rolul Profesorului de Logopedie James Leeds, si Marlee MATLIN, în Rolul unei Eleve surde, Sarah Norman, într-un film impresionant al Regizoarei americane, Randa HAINES, despre Surzenie, un Handicap de care interpreta principala sufera cu adevarat si în Viata reala... De aici si Titlul "Copii unui Dumnezeu mai mic" ("Children of a lesser God"), fiindca Nu toti Oamenii au Fericirea sa se nasca "normali", "întregi", adica sanatosi... O Lectie despre Greutatile pe care acestia le au, cum se descurca ei cu Viata, si o Lectie f. buna de Morala pentru Toti.
0 0