dido pe 19 Martie 2014 20:12
Un an pe o superba insula pustie...
Un film cu un subiect inedit,imagini superbe si transformari sufletesti.Nu stim de ce, Gerald Kingsland,un englez de 45 de ani,se hotaraste sa petreaca un an pe o insula tropicala,insotit doar de o femeie (sotie) descoperita in urma anuntului sau din ziar,iar de aici pana la nebanuite aventuri nu este decat un pas...Recomand filmul,macar si pentru starea de reverie pe care o induce urmarindu-i pe cei doi goi,scaldati de razele soarelui si de apele oceanului...pffff...:))
0 0
mark35 pe 21 Martie 2012 20:19
L-au dat azi 21 martie tot pe MGM. Mi- a placut, in primul rand idea filmului, realizarea si imaginile splendide , oceanul albastru etc. Si Oliver Reed care e magnific ca intotdeauna in orice rol.
1 1
Vegetarian pe 14 Ianuarie 2012 07:05
Pt supraponderali filmu asta prezinta o solutie pt slabit in doi . Ar trebui sa li se trimita mancare doar dupa ce ajung piele si os , ca in filmu asta .

Este un film potrivit si pt lista : Barbati care au o relatie amoroasa in film , cu femei mai tinere cu mai mult de 10 ani si la lista Femei albe - dezavantaje - solutii !?
. . . Femeia alba este vesnic nemultumita , nehotarata .. Trebuie cucerita , uimita ... in fiecare zi . Este ca un copil rasfatat care are nevoie sa se mandreasca musafirilor neanuntati cu ce face sotu ei pt ea nu pt altii . Este furioasa daca trebuie sa ii ia apararea pt ca e lenes .. sau curvar etc . Cand era harnic si aducea multa mancare trebuia doar sa o ajute sa supravietuiasca cu ce gasesc pe o insula , nu sa fie o sotie de mecanic , care repara pe insula lui toate vekiturile amaratiilor de la cativa km . Pana la urma deviza ei : ''… citeşte

1 2
Vegetarian pe 14 ianuarie 2012 07:09
Daca va fi sa inseli , inseala-ti stomacul . Daca va fi sa simti foame , simte foame de iubire . Daca va fi sa pierzi , pierde-ti frica . Daca va fi sa furi , fura o sarutare . Daca va fi sa minti , minte in privinta varstei tale . Daca va fi sa te infierbanti , infierbanta-te la soare . Daca va fi sa plangi , plange de bucurie . Daca va fi sa doresti sa fii fericit , doreste-ti in fiecare zi . Dragostea si gelozia pot orice .
ErdinJeepersCreepers pe 08 Iulie 2011 23:45
mgm
un film foarte fain. il vedeam inainte pe MGM. acum vad ca nu l-au mai dat de o perioada buna.