0 0
user-64d3dfe3e0752 pe 03 Februarie 2024 23:56
Matew, ai incercat să arătați că știi să creezi iluzii de moment, și nu te-ai referire la cat de mare este acest actor Tom Hanks!
Este cel mai reușit film, deoarece un singur actor te tine ațintit cu o plăcere de nedescris la fiecare moment al filmului!

0 0
matew10 pe 15 Februarie 2023 10:23
Un exil forțat într-un ambient de vis sau un prizonierat exotic poate schimba perspectivele. Daca scapi vezi altfel lucrurile. Iti poți inbunatati viata într-un mod surprinzător, adică sa transformi o problema într-o oportunitate. Toate acestea e posibil sa fi fost ideile regizorului. Poate ca nu poți sa observi ce șanse ai când trăiești o viata zbuciumata, ci doar într- situație limita, un test. Important este ca acest test sa fie temporar nu permanent, iar rezultatele sa se vadă in stilul de viata anterior, la ce revi când rezolvi o situație grea. Ambient deosebit, epica interesanta. Filmul este modest fata de "Papillon" din 1973, însa mai apropiat de cărțile lui Daniel Defoe.
0 0
IonComan90 pe 20 Iunie 2021 14:04
Sine
Salutare!
Vorbim despre întâlnirea omului cu sinele. Un film foarte bun, una dintre marile capodopere ale umanității când vorbim de filme.

0 0
yanysboy pe 24 Mai 2021 17:35
Un film puternic, nu cred că este pentru fanii Matrix sau genul ăsta de filme, trebuie să îl înțelegi puțin să ai un iq peste 0.05% ceea ce este cam rar în zilele de astăzi, nota 8 pentru acest film, dacă avea și un final adevărat întra în zona capodoperă.
0 0
LFa pe 29 Aprilie 2021 00:11
excelent acest film, un Robinson Crusoe modern, cu un final de mare impact!
0 0
andyy pe 03 Mai 2020 01:59
Never give up! Intotdeauna trebuie sa ai speranta chiar si in situatii imposibile. Orice sfarsit al unui drum in viata, deschide un altul pe care vei redescoperi viata. Un film de colectie ce merita vazut si revazut.
0 0
MariusCiprian87 pe 05 Aprilie 2020 22:16
O lecție de viață, un epilog despre granița dintre viață și moarte, despre supraviețuire, puterea de a merge mai departe indiferent de circumstanțele vieții, pe langa faptul că filmul nu poate fi decât o capodoperă, este pur și simplu o semnătură a Hollywood-ului și a marelui Tom Hanks, un film reflexie despre modul de viață atât de firav, atât de sistematic și atât de cinic si ipocrit pe care-l trăim în zilele noastre, despre cât de inutili putem deveni fără bula de confort în care trăim aceste vremuri ! Scenariul este ca o palmă părintească, dată la final, când naufragiatul nostru realizează că are gheață în paharul de whiskey...scenariul, mesaj al nemulțumirii cronice, în care deși avem poate cel mai prosper stil de viață din istoria omenirii, în loc de recunoștință, suntem nemulțumiți constant de tot și de toate: de țara în care… citeşte
0 0
Caktus pe 09 Martie 2020 01:33
9
Foarte bun.
Un film interesant cu un scenariu impecabil.
La sfarsit am ramas fara cuvinte

9/10

0 0
Horatiucrisan pe 08 Aprilie 2019 14:30
Un Robinson Crusoe modern pentru care viața de dinainte de prăbușirea cu avionul si educarea pe o insula pustie insemna o lupta continua cu timpul pentru ca timpul înseamnă bani mai ales cand esti un pilon important într-o corporație cunoscută pe plan global. Banii, goană după aceștia si implicit renunțarea la micile plăceri ale vieții sunt doar două subiecte demne de reflecție. Managerul care depindea de ceas si le impunea angajaților sa moara si sa trăiască dupa ceas, ajunge in mod neprevăzut într-un loc on care timpul are multa răbdare si care il determină prin încercările la care este supus pornind de la nevoi primare, hrana, apa, adăpost, socializare, sa vada altfel lucrurile si sa prețuiască lucrurile mărunte si in aparență nesemnificative ale vieții.
0 0
Aishor pe 01 Martie 2019 23:47
E şi mâine o zi! Superb film! O lecție de viață ce trebuie învățată: prețuieşte clipa de față, iar de ai pierdut-o, nu dispera, mergi înainte! Viața trebuie trăită!
0 0
Salbaticul pe 01 Martie 2019 23:45
Intotdeauna mi-a placut cum joaca Tom Hanks,stiam ca nu ma dezamageste.Ai dreptate Aishor.Nota 10,atat comentariului tau, cat si filmului.
0 0
user-59cfc5e0991ba pe 20 August 2018 16:11
The best off!!!
Vazut la vremea respectiva, descarcat de cateva ori peste ani, revazut acum cu mare placere.

0 0
ioanaa_ioana pe 16 Iulie 2018 20:36
Merita vazut macar pentru exoticul insulei. Interpretarea excelenta.
0 0
cezarika57 pe 05 Iulie 2018 17:53
Poate cel mai bun rol al lui Tom Hanks,Sau cel din Green mile (Culoarul mortii) > De fapt ambele au fost nominalizate la Oscar in acelasi an, dar nu pentru cel mai bun actor, Nu am priceput de ce, Secvente memorabie"Am facut focul! Eu am facut focul! Foc.Eu am facut!" si scventa cand il pierde pe Wison. (Baitul meu avea atunci 5 sau 6 ani si a plans doua zile)
0 0
Bonaventura pe 06 Martie 2018 23:55
Un film excelent, in ciuda faptului ca in 90% din timp il are in prim plan numai pe Tom Hanks, reuseste sa te metina captiv in fata ecranului pana la final. Ne este prezentata foarte intens lupta pentru supravietuire a naufragiatului, punctand senzational suisurile si coborasurile de natura psihica ale personajului central, avand in fata sumbra perspectiva a petrecerii restului vietii departe de civilizatie, ca in epoca de piatra... Mai mult, cum un rau nu vine niciodata singur, in momentul in care cumva reuseste sa se salveze, traieste un alt soc, de aceasta data sentimental, realizand ca viata i-a luat si marea dragoste, fara sa fie catusi de putin vinovat...Insa viata iti da, viata iti ia pentru ca apoi sa-ti dea din nou, lui i se reda speranta de a isi putea reconstrui totul de la zero. O drama excelenta, nota 9, zic eu
1 0
Ianluc pe 28 Ianuarie 2018 14:24
Subiectul pare plictisitor , ce se poate întâmpla cu un singur om pe o insulă pustie. ? Dar când am văzut Tom Hanks mi-am dat seama că trebuie să-l văd și vreau să spun că nu m-am plictisit nici o secundă. Un film emoționant din care ai ce învăța foarte bine făcut.
0 0
GeorgeLeurzeanu pe 19 Decembrie 2017 19:56
O drama despre supravietuire si iubire
O drama despre supravietuire si iubire, o lectie despre viata prezentata interesant chiar daca actiunea in mare implica un singur actor. Tom Hanks se descurca excelent si intra bine in pielea personajului reusind sa transmita emotiile acestuia. Muzica si regia au un cuvant de spus si dau culoare multor scene memorabile. Scenariul este original si este poate cel mai reusit pentru o astfel de poveste.
1 0
cezarika21 pe 02 Mai 2016 19:51
Singurătatea omului în fața încercărilor vieții și găsirea resurselor pentru a supraviețui
Reluând subiectul romanului clasic „Robinson Crusoe”, filmul „Cast Away” prezintă un caz modern de supraviețuire pe o insulă pustie a unui om ce a supraviețuit prăbușirii unui avion. Educat într-o lume autistă, care nu te aude atunci când îi vorbești și care nu te vede atunci când îi faci semn, hiperorganizatul Chuck (Tom Hanks) învață o lecție importantă în îndelungata sa ședere pe insulă: viața nu poate plănuită, oricând putând apărea ceva care să te surprindă.

Speranța în viitor te poate ajuta să treci peste dificultăți, iar valurile vieții pot să-ți aducă un colac de salvare atunci când te aștepți poate cel mai puțin. Lecția pe care trebuie să o învețe fiecare om este că ambiția și perseverența pot face diferența între viață și moarte, iar prezența unui prieten (real sau imaginar) este neprețuită în… citeşte

13 2
Omu_Problema pe 05 Martie 2016 02:41
Fantastic
Pentru mine este unul dintre cele mai bune filme drama care te invata o lectie, recunosc ca am avut ochii in lacrimi la reintoarcerea lui acasa.
0 0
lizzle_m pe 30 Ianuarie 2016 18:58
Superb
Este printre fimele mele preferate. Tom Hanks este acatorul meu preferat!
Acest film nu este pentru oricine, este o lectie de viata, de vointa si de speranta.
Se putea sinucide in cei 4 ani petrecti pe acea insula, dar nu a facut asta! "Niciodata nu stii ce-ti poate aduce valul in ziua urmatoare" merita sa traiesti viata indiferent de cursul ei.
O adevarata lectie! Un film excelent!

0 0
AlexandruDragosStegaru pe 26 Ianuarie 2016 16:09
Cast Away
0 3
Mircosoft pe 9 noiembrie 2018 10:57
Ma mir cum esti in masura sa stii sa dai copy paste. Trebuie ceva inteligenta si pt asta.
H4cK3RuL pe 05 Ianuarie 2016 04:57
Extraordinar film, l-am vazut de 3-4 ori acum cativa ani si este super tare.
0 0
Pantaleon pe 18 Decembrie 2015 20:00
Forever and ever
Am dat acest calificativ unui număr foarte mic de filme, iar acest Cast Away se numără printre ele. Cred că l-am revăzut de 4-5 ori până acum, dar nu m-ar deranja să-l revăd în fiecare an. Este ceea ce eu numesc un FILM TOTAL, un film pe care îl privești cu drag și emoție chiar și la a treia vizonare. Sau a șaptea. Micile lui hibe, nelipsite oricărui film, pălesc în fața substanței dure și a emoției pe care o transmite. Asemenea filme se fac rar, dar e bine că se fac. În 2001, premiul Oscar pentru cel mai bun film era câștigat de Gladiator, un film, după părerea mea, inferior lui Cast Away. Mai mult, cu doar două nominalizări, din care una pentru cel mai bun actor în rolul principal, Cast Away se pare că nu prea a fost pe placul snobilor ce fac parte din comitetul oscarurilor. Acela a fost un alt moment în care am realizat că nu tot ce nu e premiat e de… citeşte
1 0
Mr.Halloween pe 20 Septembrie 2015 21:23
Mi-a placut filmul. Tom Hanks a jucat perfect, ca-ntotdeauna.
0 0
Tim22 pe 30 Iulie 2015 19:00
Un film care nu merita atata atentie, dupa cum a primit.
0 3
alex43497 pe 22 Mai 2015 11:49
ce tampenie,sa stea atatia ani pe o insula si in tot timpul ala sa nu mai treaca niciun vapor sau ceva....cred ca-si pierduse mintile de tot,avea si o minge pe nume wilson, care cica era prieten:))))))
0 3
tzatzocach pe 16 Septembrie 2014 02:42
O lectie de viata
Pretuieste tot ce ai si bucura-te de fiecare clipa, ca si cum ar fi ultima, deoarece, *nu stii ce aduce valul*. Un film care merita vazut si dupa urma caruia ramai cu o opinie schimbata sau mai pozitiva despre viata si a unor lucruri banale din ea. Recomand!
0 0
AdriAdrianna98 pe 31 Mai 2014 01:52
Bun
Un film bazat pe supravietuirea psihologica. Arata cat de multa nevoie are omul de interactiune cu ceilalti si in ce stadiu poate ajunge, gata sa-si riste viata pentru o amrata de minge care i-a fost tovarasa de vorba timp de 4 ani. Desi personajul supravietuieste fizic naufragiului, el moare din punct de vedere psihic tot mai mult cu fiecare zi. Desi ajunge intr-un final inapoi printre oameni, se simte pierdut in aceasta lume , negasindu-si locul niciunde. Mi-a placut mult si m-a emotionat partea cand se duce acasa la Kelly si o imbratiseaza luuung si toate cele, mi-au dat lacrimile atunci.. Btw, un film frumos, merita vazut.
1 0
Mihai2508 pe 15 Martie 2014 23:48
Foarte bun
Un film vechi, cu un actor de exceptie, probabil in unul din cele mai bune roluri ale sale, in care interpreteaza un personaj care traieste o drama in lumea in care este aruncat fara voia lui, dar si dupa acesta in lumea schimbata, pe care a lasat-o in urma.
Un film facut foarte bine, reuseste sa transmita emotiile personajului, dar este si filmat bine pentru anul in care a fost facut. Momentul in care ajunge in varful insulei si priveste spre plaja, chiar iti da senzatia de inaltime. Vechi, dar bun, merita vazut !

0 0