Beastmaster pe 04 Ianuarie 2015 19:57
super
Eu am vazut versiunea dublata in engleza, cred ca in germana ar fi fost si mai bine caci nu prea s-au chinuit sa sincronizeze vocile. In afara de citeva scapari de scenariu nu am ce sa-i reprosez, multe idei frumoasa pe care le-am vazut preluate cu 5 ani mai tirziu in Gravity. Daca tii cont de buget a iesit super. Nu stiu cum se face ca imi plac mereu mai mult filmele europene decit cele h(b)ollywoodiene.
1 0
darkxyde pe 24 Octombrie 2010 22:20
Inca un film rusesc facut cu multi bani dar destul de slabut.
0 9
clm pe 7 iulie 2012 06:18
e clar ca te-ai uitat la film, nu au nici o treaba rusii cu acest film si daca chiar te intereseaza e un film bun, cu efecte si actiune de calitate. E totusi un SF, nu se adreseaza tuturor http://www.cargoderfilm.ch/
Brian pe 01 August 2010 19:49
sunt faine efectele si daca nu aveti la ce va uita si vreti sa pierdeti timp :))
atunci va puteti uita

0 3
kenya pe 12 Aprilie 2010 20:12
Un science fiction bun.Este vorbit in limba germana si pentru cei care nu vor sa citeasca subtitrarea este destul de incomod.Efectele speciale sunt surprinzator de reusite pentru un producator fara experienta in gen.Drama celor doua surori se impleteste cu drama omenirii.Dezradacinata si despartita de planeta mama,aruncata pe o statie orbitala unde supravietuieste alaturi de alti oameni,sperand la ziua in care isi va reintalni sora,Laura se preteaza la orice fel de slujba care ii poate aduce suma necesara zborului catre iluzoria planeta Rhea,locul in care fiecare om ramas in viata doreste sa ajunga.Aceasta reprezinta visul fiecaruia,o replica a Pamantului de dinainte de distrugere.Aventura se petrece pe nava ce transporta o incarcatura ciudata ce trebuie sa ajunga pe o statie la 5 ani lumina distanta.Aici Laura descopera adevarul despre Rhea,si tot aici iluzia ia sfarsit.
4 0