user-63232a8a075df pe 09 Octombrie 2022 14:18
Atât de mare a fost Sellers că a jucat in filmul ăsta înainte să se nască.
0 0
cezarika21 pe 18 Ianuarie 2017 12:07
Ecranizare parodică a cunoscutei povești de dragoste
Spectatorii care credeau că opera este apanajul clasei superioare, cu educație înaltă, comportament snob și și dorința de a epata, vor avea o surpriză văzând filmul ”Burlesque on Carmen”, care aduce opera muzicală ”Carmen” de Georges Bizet aproape de publicul obișnuit, interesat doar să se bucure de povestea de dragoste a senzualei țigănci Carmen și să-și simtă inima zburdând pe acordurile melodioase ale muzicii.

Filmul este o ecranizare parodică a nuvelei ”Carmen” a lui Prosper Mérimée (ce a inspirat opera omonimă a lui Bizet) și, în contradicție cu titlul său, nu mi s-a părut burlesc. Chaplin aduce pe ecran povestea nefericită de dragoste dintre un ofițer de gardă spaniol și frumoasa Carmen, păstrându-i farmecul și condimentând-o cu o doză mare de umor. Simți înflăcărarea care-i cuprinde pe protagoniști, manifestată… citeşte

3 0
Vegetarian pe 23 Mai 2016 04:21
Sunt doua momente cand un barbat cum este Charlie Chaplin in acest film , nu este tentat de farmecul femeilor . Un politist nesatisfacut recent , si .. poate usor sa ajunga sa incalce legea ca in acest film ..
... mai departe este spoiler ! ! ( prezentarea deznodamantului sau detalii in plus fatza de cele din sinopsis , pt cei care au vazut filmu si vor sa sa isi reaminteasca doar anumite parti din el . )
O femeie ajuta infractori , apoi pune barbatii sa se bata intre ei ca sa o elibereze din inkisoare , apoi nerecunoscatoare pleaca cu tot felul de barbati ..
Un barbat tradeaza politia , devine ucigas ca sa fie o femeie a lui , iar aceasta ii zice ca ea nu este a nici unui barbat ..

0 1
Vegetarian pe 23 mai 2016 10:41
Daca va fi sa simti foame , simte foame de iubire . Daca va fi sa inseli , inseala-ti stomacul . Daca va fi sa pierzi , pierde-ti frica . Daca va fi sa furi , fura o sarutare . Daca va fi sa minti , minte in privinta varstei tale . Daca va fi sa te infierbanti , infierbanta-te la soare . Daca va fi sa plangi , plange de bucurie . Daca va fi sa doresti sa fii fericit , doreste-ti in fiecare zi . Dragostea si gelozia pot orice .