saiaj pe 24 Octombrie 2015 21:36
De vazut
Sa speram ca va fi la fel de bun ca omologul lui din 1959 despre care puteti citi mai jos:http://infrasunete.eu/filme-istorice-ben-hur/
0 6
chivu_alexandru92 pe 29 august 2016 09:24
Cea mai buna varianta este ben hur din 2010.Se evidentiaza foarte bine caracterele personajelor ..cel din 1959 mi se pare prea vechi si efecte urate.Pentru anii de atunci filmul a fost mai mult decat bun.Pentru mine ramane asta din 2010 si sa vedem si pe cel din 2016 desi nu cred ca ajunge la aceasi valoare artistica ca cel din 2010.Anu asta sau scos numai filme proaste ..Ori am vazut eu prea multe filme bune si am impresia asta ..nu stiu ..Dar anu asta a fost praf in filme ..decat cateva mi-au placut putin si nu pentru poveste mai mult pentru efecte ..
saiaj pe 18 februarie 2017 19:14
Da, dar astia sunt oamenii care habar nu au ce sa caute la un film bun.
VIBERS pe 18 Martie 2016 10:57
Hen-Bur
Daca se va ridica la cel putin 50% la nivelul originalului din celelalte puncte de vedere in afara de efecte speciale, va fi cu siguranta filmul anului.Arata destul de promitator.Asta este, m-am inselat teribil.Ideea este ca originalul a fost o capodopera, as fi vrut sa vad ceva deosebit dar a fost o porcarie.
0 4
Ghemot pe 28 August 2016 15:28
Am văzut aseară la cinema acest film. Pot să spun că nu e cea mai bună ecranizare a celebrului roman, însă este un film cu totul spectaculos. Merită văzut!!!
0 3
serban_ionescu pe 26 septembrie 2016 19:34
Orice film care ar merita vazut este si in mod automat un film aproape perfect, de... 9 stele ??? Desi nu am vizionat acest film cu acelasi titlu ca si MEGACAPODOPERA " BEN HUR "" laureat in anul 1959 cu 11 (!!!) premii Oscar, printre care si CEL MAI BUN FILM, CEL MAI BUN ACTOR, CEL MAI BUN REGIZOR, etc..., desigur ca acest nou "" Ben Hur "" nu poate fi decat o NEINSPIRATA reluare mult inferioara MEGACAPODOPEREI din 1959 ! Am spus "" NEINSPIRATA "", deoarece sunt ferm convins ca atunci cand o anumita productie cinematografica cu totul si cu totul DE EXCEPTIE, in sensul ca a cules toti laurii posibili ai Oscarurilor , ramanand pentru totdeauna in analele de exceptie ale cinematografiei mondiale din toate timpurile, nu mai are absolut niciun rost, chiar peste foarte multi ani ca altcineva sa mai incerce sa mai realizeze un alt film pe exact aceeasi tema in care s-a realizat deja PERFECTIUNEA CINEMATOGRAFICA !
user-5c7aa0b556778 pe 20 Aprilie 2019 21:03
Un film bun ,pe care nu trebuie sa-l ratezi!!! Parerea mea!!!!
0 1
Pantaleon pe 26 Ianuarie 2017 13:54
SLAB, SLAB, SLAB
Un remake slab, un film facut cu foarte multi bani, dar care ofera atat de putin. Un regizor submediocru, actori de duzina (mai putin Morgan Freeman, care numai rol mare nu face) si o poveste arhicunoscuta. Nimic din ceea ce poate alcatui un film bun. Multe gafe vizuale si conceptuale (vezi imdb). O noua dovada ca pana de idei de care sufera Hollywood-ul se reflecta in productii proaste si foarte proaste, dar cu pretentii pecuniare enorme.
0 1
emi4bt pe 23 Ianuarie 2024 21:41
Morgan Freeman tine tot filmul in spate. Efecte speciale ieftine. Cadre amatoricesti. Iar figurantii parca erau de pe alta lume. Un film ..... si atat
0 0
MINDFREAK85 pe 18 Ianuarie 2024 03:15
O porcărie de film ???? ???? ????
Unde a găsit urâțenia asta de actor ca să îl joace pe Mântuitorul nostru Iisus Hristos?
Până și actorii ceilalți arată mai frumos,decât acest specimen care l-a jucat pe Mântuitorul nostru Iisus Hristos. Nici măcar nu a arătat cutremur,pe vremea aceea nici nu cred că ningea. Poate n-a nins niciodată în Israel ???????? până acum câțiva ani.
Oricum ISRAEL ????????=SATANA,USA ????????=SATANA,UCRAINA ????????=SATANA, INCLUSIV OCCIDENTUL EUROPEAN ????=SATANA.
Este o BLASFEMIE de film

0 0
Mavros2020 pe 14 Aprilie 2023 09:18
Sà faci un remake bun si reusit pe un subiect despre care s'a realizat o capodopera inainte, e aproape imposibil. Dar màcar are meritul cà oferà un termen de comparatie si ne intoarce irevocabil spre versiunea clasicà.
0 0
user-63b02ad8a0ee8 pe 11 Februarie 2023 03:10
Nu e nici un re-make ☝️. Regizorul combină in mod voit noul cu vechiul, într-o viziune proprie, originală :cursa carelor seamănă flagrant cu cursele de mașini, respectiv de Formula 1 ,.... agresiunea "oamenilor de ordine din antichitate" :) seamănă 1:1 cu agresiunea jandarmilor împotriva huliganilor moderni...fac EXACT aceleași mișcări cum vedem în jurnale de știri....
De remarcat costumele, armele , și oamenii cu aspect mediteranean = într-adevăr se potrivesc cu locul și epoca respectivă

0 0
rokz pe 12 Decembrie 2016 12:58
Un film care pare foarte interesant insa rezulta a fi plictisitor, finalul trebuia sa fie mai realist...nu chiar orice poate fi iertat!
0 0
Sorin87 pe 10 Decembrie 2016 17:16
Un film foarte interesant spre final mai mult mi-a placut.merita vazut
0 0
FunnyX pe 08 Septembrie 2016 21:19
Comercial si atat
Marturisesc ca m-am dus cu mari asteptari la cinema, parea a fi genul meu de film. Un mare BS! Cei 2 frati la inceput se iubesc, apoi se urasc si incerca sa se ucida reciproc, pentru ca la final sa se iubeasca din nou. :))) Si pentru ca show-ul sa fie complet, a mai aparut in peisaj si Isus care le-a vindecat de lepra pe mama si sora eroului nostru! :)) Compara cineva acest film cu Gladiatorul. ha ha ha ha, ce gluma buna!
0 0
popmihai pe 01 Septembrie 2016 22:28
Ceva copie infidela la Gladiator , 3D sa iti i a banii , nici macar un efect 3 D am stat cu ochelarii ca un fraier tot filmul cu speranta da de...
Mai nou asta este furaciunea ca e 3 D ca oricum nu reclama nimeni ca nu este si daca ar reclama....
Cine sa i verifice ?
Asa ca va doresc un 3D linistit

0 0
ornitoring pe 12 August 2016 13:33
zei si regi
filmul banuiesc ca e aceeasi poveste ca si filmul zei şi regi cu christian bale ....aceesi poveste dar alte efecte şi actori
1 6
deco20 pe 18 februarie 2017 00:02
cam acolo si este,cam la acelsi nivel
Semaka pe 19 August 2016 22:27
Filmul chiar mi s-a parut ok, insa finalul.... strica tot ce a facut bine filmul pana atunci.

Review pe:

1 4
deco20 pe 18 februarie 2017 00:01
am aceeasi parere...au pus accent foarte mult pe detalii si spre final lucrurile decurg cu rapiditate mult mai mare :(
serban_ionescu pe 26 Septembrie 2016 19:23
Desi nu am vizionat acest film cu acelasi titlu ca si MEGACAPODOPERA " BEN HUR "" laureat in anul 1959 cu 11 (!!!) premii Oscar, printre care si CEL MAI BUN FILM, CEL MAI BUN ACTOR, CEL MAI BUN REGIZOR, etc..., desigur ca acest nou "" Ben Hur "" nu poate fi decat o NEINSPIRATA reluare mult inferioara MEGACAPODOPEREI din 1959 ! Am spus "" NEINSPIRATA "", deoarece sunt ferm convins ca atunci cand o anumita productie cinematografica cu totul si cu totul DE EXCEPTIE, in sensul ca a cules toti laurii posibili ai Oscarurilor , ramanand pentru totdeauna in analele de exceptie ale cinematografiei mondiale din toate timpurile, nu mai are absolut niciun rost, chiar peste foarte multi ani ca altcineva sa mai incerce sa mai realizeze un alt film pe… citeşte
1 2
claudiu-daniel-lugoj pe 13 Aprilie 2017 22:20
claudiu-daniel-lugoj
Un film foarte interesant care inbina doua intamplari petrecute in acea perioada.Una a lui Ben Hur,un fost print al ierusalimului,tradat si vandut ca sclav si o a doua poveste cea a lui Isus Christos din Nazaret.Cele doua povesti se intersecteaza undeva la mijlocul filmului cand Ben Hur era sclav iar Isus ia dat o cana cu apa spunand ca si el ar fi facut la fel.A doua intersectare este pe la sfarsitul filmului cand rolurile se modifica.Ben Hur este un om liber iar pe Isus atunci al rastignea.Iar in drumul crucii cum este numit Iusus pica cu crucea in spate iar Ben Hur ai da o cana cu apa de aceasta data.Filmul este interesant mai mult prin aceasta intersectare a intimplarilor decat povestea in sine a personajului Ben Hur.Un film bun de urmarit dupa parerea mea.
1 0
nmgaby21 pe 15 Septembrie 2016 18:09
O noua religie
poate pe acest subiect inventăm o nouă biblie, mai ales că suntem scutiți de taxe și impozite...
2 3
deco20 pe 17 Februarie 2017 23:58
Nota 6
Mentionez ca nu am vazut filmul original (cel vechi),dar aceasta mi s-a parut un film care merge vazut intr-un wekeend cu prietenii...Nu poate fi comparat cu Troya,300 sau Gladiatorul insa este peste Gods of Egypt si cam la egalitate cu Exodus: Gods and Kings(ma repet,parerea mea)...finalul nu mi-a placut,au oferit foarte multe detalii in primele 3 sferturi din film si in ultimul sfert actiunea se deruleaza foarte repede
2 2
mister_sir pe 29 Decembrie 2016 16:01
Remake neinspirat si inutil
Un remake pe langa. Nici nu-mi mai bat capul pentru ca nu merita.
2 2
spartacus pe 29 August 2016 13:03
Am vazut recent filmul nou ”Ben Hur” si s-a petrecut ceea ce majoritatea au anticipat: diferentele dintre versiunea originala si cea de acum sunt prea multe si prea mari ca sa te apuci sa vorbesti despre ele - pornind de la scenariu, distributie, chiar si efecte speciale etc. Regizorul rus a incercat sa dreaga busuiocul spunand ca a avut o alta conceptie bla-bla, dar adevarul este ca a dat rasol rau de tot. Practic, odata ce ai vazut noua versiune, nu mai vrei sa il revezi, pe cand alta este situatia cu originalul din 1959. Pacat.
2 1
kakapo pe 20 August 2016 21:44
...o ecranizare "lipsita de viata", dupa parerea mea, a romanului lui Lew Wallace...o varianta anosta, total nereusita, in comparatie cu a cea a lui William Wyler din 1959...din pacate, cine stie cat timp va mai trece pana se va mai naste un alt Charlton Heston care sa poata da viata din nou personajului Judah Ben-Hur...
2 0
gamblerrambler pe 20 august 2016 22:06
Dar de ce sa se mai faca remake-uri aiurea? Film mai bun ca ala din 59' nu o sa se mai faca. Si nici n-ar trebui... De ce sa nu ne dorim filme bune care sa fie autentice?
flower26free pe 01 August 2016 23:53
hmmmmmmmm
sunt sceptica. foarte sceptica. dar nu ma pronunt. in orice caz nu il va depasi pe cel in care a jucat Charlton Heston
2 0
flower26free pe 8 octombrie 2016 20:14
si clar, nu l-a depasit. sincer, aveam asteptari mai mari...macar de nota 8 .....
Costirik pe 09 Februarie 2017 04:17
Daca doreau atat de mult sa-l aduca pe Ben-Hur generatiei tinere, mai bine il relansau in cinematografe pe cel vechi intr -o varianta remasterizata. Asa, cu acest remake au reusit doar sa-si bata joc de o capodopera cinematografica...
3 1
VIBERS pe 30 iunie 2017 22:14
Bine spus!!!!
JuanRuben pe 17 Aprilie 2016 20:11
nicio sansa
Din trailer , cel putin eu am vazut si cred, ca filmul deja e un fel de "actiune" . Sunt 1000 la suta sigur ca filmul nu il va depasi pe cel original ! Atunci a fost o seriozitate ... unica . Nu se va lipsi nici de scene de sex ( dragoste ) pentru ca azi nu poti face un film fara asa ceva , cel putin asa se crede . Interpretarea personajului din trailer , pare a fii una violenta, dornic de razbunare pana in maduva oaselor si privirea si replicile pe care le are cu asa numitul " frate " : Messala ( in arena ) sunt reci si cu o dorinta de crima , insa daca comparam cu ce am vazut in original , lasa de dorit !
4 4
gamblerrambler pe 22 iulie 2016 01:33
Cred ca pana si Sausage Party se anunta mai interesant si mai captivant decat blasfemia asta de film care vrea sa pateze reputatia clasicului Ben Hur. Noroc ca apar Suicide Squad si Star Trek 3 ca altfel ma plictiseam vara asta dupa atatea filme de duzina.
JuanRuben pe 20 august 2016 16:20
De acord cu tine, prietene !
Dimz pe 09 August 2016 01:59
Ce rost mai are sa faci un remake la o capodopera ? Doar un regizor flamand ne mai poate explica..
12 1
gamblerrambler pe 18 august 2016 02:14
O sa-l taxeze lumea la greu cu note mici si incasari slabe
gamblerrambler pe 22 Iulie 2016 01:24
Ben-Cur: mai bine NU
Sfinte-Sisoie, prezic ca filmul va fi la fel de mega-fail ca parodia aia de Pompeii lansata in 2014. De fapt, remake-ul asta nu trebuia sa existe si punct.
1.Sa-l bagi pe un anonim si unul antipatic care nici nu are treaba cu actoria in rolul de Ben Hur denota prostie curata. Nici nu are o infatisare adecvata pentru rol si i-au mai si pus pletele alea ca sa arate oribil . E total opus fata de ce trairi, ganduri, sentimente si replici imi exprima Charlton Heston . Si daca il bagau pe Christian Bale era putin mai penibil decat actorul asta semi-anonim care joaca cu sictir. Si actorul ala gogoman care il joaca pe Pilat e o gluma proasta.Nu-l atinge la performanta nici pe ala care l-a jucat pe Pilat in Passion of the Christ
2. Nu prea m-as duce sa-l vad la cinema avand in vedere ca regizorul rus al acestui film e recunoscut pentru filme proaste gen "Abraham… citeşte

16 11
mihnea_aspru95 pe 9 august 2016 20:36
HA HA HA !!! :)))
serban_ionescu pe 26 septembrie 2016 19:38
Desi nu am vizionat acest film cu acelasi titlu ca si MEGACAPODOPERA " BEN HUR "" laureat in anul 1959 cu 11 (!!!) premii Oscar, printre care si CEL MAI BUN FILM, CEL MAI BUN ACTOR, CEL MAI BUN REGIZOR, etc..., desigur ca acest nou "" Ben Hur "" nu poate fi decat o NEINSPIRATA reluare mult inferioara MEGACAPODOPEREI din 1959 ! Am spus "" NEINSPIRATA "", deoarece sunt ferm convins ca atunci cand o anumita productie cinematografica cu totul si cu totul DE EXCEPTIE, in sensul ca a cules toti laurii posibili ai Oscarurilor , ramanand pentru totdeauna in analele de exceptie ale cinematografiei mondiale din toate timpurile, nu mai are absolut niciun rost, chiar peste foarte multi ani ca altcineva sa mai incerce sa mai realizeze un alt film pe exact aceeasi tema in care s-a realizat deja PERFECTIUNEA CINEMATOGRAFICA !