serban_ionescu pe 12 Octombrie 2016 20:44
Film-omagiu adus celor care au reusit sa zadarniceasca invazia Marii Britanii in cel de al-2-lea razboi mondial
Filmul reprezinta in intregime asa dupa cum se specifica si la finalul sau, un omagiu adus IN SPECIAL pilotilor britanici cat si in egala masura celor ai mai multor nationalitati (polonezi, cehi, canadieni, australieni,sud africani, americani,israelieni, irlandezi,etc...), dar si conducerii militare britanice a departamentului RAF al armatei Regatului Unit al Marii Britanii, care au reusit prin priceperea si eroismul lor sa dejoace in mod definitiv planul armatei germane din cel de al-2-lea razboi mondial de a ataca decisiv aerian Marea Britanie si in speta Londra pentru ca apoi sa declanseze si invazia germana a acestei tari si pe toate celelalte cai, ceea ce ar fi reprezentat un pas urias spre castigarea razboiului. Din punct de vedere strict artistic, filmul nu depaseste decat cu putin… citeşte
0 1
cosmin_kedii pe 11 Octombrie 2013 08:46
Privind la nivel de efecte speciale , este greu de crezut că a fost filmat în 1969 . Bătălile aeriene sunt executate într-un mod foarte realist
0 0
Iulidesprefilme pe 27 Iulie 2013 18:12
Reconstituirea bătăliilor este spectaculoasă, dar pelicula n-are consistenţă dramatică...
2 0
Manusa pe 09 Februarie 2012 10:51
In cel de-al Doilea Razboi Mondial s-au dus trei tipuri de lupte si toate au fost la fel de importante: pe cale terestra, aeriana si acvatica. Cea aeriana a fost importanta si a contribuit la castigarea razboiului de catre Aliati, ei fiind, la acest capitor, peste germani. In acest film se prezinta acest tip de lupte si descrie excelent luptele intre RAf si fortele aeriene germane Luftwaffe. Un film care merita urmarit, este foarte bun.
0 0
mtraianc pe 04 August 2011 01:11
multe avioane
un film reusit , mai ales daca va plac avioanele , , merita vazut scenele aierene care ocupa 50% din film
0 1
cetateanu pe 30 August 2010 19:22
Film clasic de razboi cu distributie care cuprinde tot ce era mai bun in acea perioada dar care are in plus scenele de lupta aeriene.Dupa acest film au inceput sa se dezvolte aceste scene de lupta cu avioanele in aer.
1 0