Costirik pe 05 Octombrie 2021 04:23
Cel din 1985 are o poveste simpla, dar are coerenta. Acesta e mai complex si mult mai interesant, dar nu are nici o noima, in special finalul.
0 0
robertsandu pe 11 Decembrie 2012 18:03
VAmpire Hunter D. Revigorant, cu mici inexactități la nivel de poveste
Mi-a plăcut pentru că, deși nu e nici pe departe făr' de greșeală, Vampire Hunter D: Bloodlust are acel ceva care-l face foarte interesant de urmărit și atractiv din punct de vedere vizual. E un film care are un stil și o identitate proprii. Imaginile ne sunt prezentate în unghiuri îndrăznețe, iar tranzițiile sunt excelent gândite. Așa că filmul punctează solid la impresia artistică - iar ăsta-i mereu un lucru extraordinar pentru o animație.

Revenind la tranzițiile dintre scene - căci deseori ele mi-au atras atenția în mod cu totul deosebit -, există un moment în care, în loc ca trecerea să se redea clasic, cu ajutorul unui "fade to white", camera (deși e impropriu zis cameră în cazul ăsta) se mișcă în direcția lunii, folosind luminozitatea albicioasă a acesteia pentru a realiza fade-ul. Bună idee a inșilor de la montaj. Si, să nu… citeşte

2 0
ALUCARD666DRACULA pe 07 Februarie 2012 18:44
D
Imi place foarte mult caracterul lui D.Cam seamana cu SEPHIROTH din FINAL FANTASY.VII.Oricum prima data am avut impresia ca vad un episod dintr-un ANIME,dar se pare ca m-am inselat.
1 0
irinuk8 pe 07 Noiembrie 2011 15:04
Un anime extraordinar din toate punctele de vedere. De vazut pentru toti iubitorii de animeuri.
1 0
DARK333REM pe 04 Septembrie 2011 16:09
Vampire Hunter D : Bloodlust
Zi-Ci Ca-I Un AnImE InTrEg.FiLmUl Te LaSa FaRa CuViNtE.MaI BiNe ZiS : EPIC.
0 2
mvpsebi pe 09 Aprilie 2011 14:50
Animatie intr-un stil asemanator am mai vazut Dante's Inferno (2010), si ca orice anime, impresioneaza foarte mult la nivel vizual. Insa cand vine vorba de poveste, cat de incitanta e si aceasta, parca e mai copilaroasa, mai de Hollywood. Nu prea se poate compara cu frumusetea si tristetea povestii lui Dante, nici n'a reusit sa ma impresioneze deosebit, decat pana intr-un final, cand povestea atinge punctul culminant, cu vreo 15 minute de-a dreptul breath taking si completate de o coloana sonora pe masura. Asemanarile cu Twilight sa nu fie bagate in seama! ;)
2 2
DARK333REM pe 4 septembrie 2011 11:44
VaMpIrE HuNtEr D E MuLt MaI TaRe Ca AmArAtUl aLa De : Twilight.