Articole Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans

(2009)

Păcatele unui polițist - Ultimul apel: New Orleans

Interviu cu echipa de producție

Interviu cu Edward R. Pressman – producător

Cum ați avut ideea de a face încă un film Bad Lieutenant?

Ideea de a relua „Bad Lieutenant” este un lucru la care m-am gândit câtva timp. Sunt foarte mândru de filmul original și mi s-a părut că personajul poate fi exploatat încă. Abordarea lui Bill Finkelstein face dreptate personajului din filmul original și atrage spectatorii.

De ce ați ales New Orleans în locul New Yorkului?

Ideea de a face un film în New Orleans a părut atractivă tuturor celor implicați. Nicolas Cage a fost primul care a făcut sugestia că Werner Herzog răspunde elementelor caracteristice orașului New Orleans: cultură, scenariu, mediu post-Katrina. Locația aleasă răspunde bine și condițiilor financiare datorită taxelor mai mici din Louisiana.

Cum a fost implicat Werner Herzog?

Am dorit toți ca el să fie regizorul filmului. Werner și cu mine ne cunoaștem de mulți ani. Tom Luddy de la Telluride Film Festival, care este și un prieten reciproc, mi-a adus aminte că noi am mai avut proiecte în competiție acum 15 ani. Am vorbit cu agentul lui Werner, David Gersh, despre „Bad Lieutenant”, iar Werner a citit rapid scenariul și ne-am întâlnit la Chateau Marmont. A răspuns la genul întunecat al personajului creat de Billy în scenariu și l-a vrut pe Nic Cage. De fapt, Werner l-a vrut pe Nic să joace în Cortes acum mulți ani în urmă. L-am contactat pe Nic prin CAA. Lui Nic i-a plăcut scenariul și a vrut să lucreze cu Werner. Este o bună sincronizare și un proiect potrivit pentru prima lor colaborare.

Interviu cu Peter Zeitlinger – regizor de imagine

Ați lucrat cu Werner mai bine de 12 ani la o largă paletă de filme. Cum vi se pare, prin comparație cu ele, „Bad Lieutenant”?

Este primul film al lui Werner tras într-un mare oraș american. A fost o experiență cu totul diferită. Totodată, este prima dată când lucrez cu un echipament atât de sofisticat. Sunt familiarizat cu munca în echipe mari, dar Werner nu e, iar aceasta a creat câteva provocări pentru amândoi. Niciodată nu am mai lucrat la un film de „Hollywood” împreună și structura de lucru a fost oarecum străină.

Care este abordarea fotografică în acest film?

Am creat un look realist pentru Werner, cu lumina și cu celelalte elemente, fără să-l distrag – ca să se poată concentra la crearea scenelor cu actori. Am filmat fără repetiții, și unghiul a fost constant de 360 grade, deci în spațiul vizual nu trebuiau să intre elemente de echipament... Totul trebuia să pară ca și cum Werner și actorii nu erau pe platou. Slavă Domnului că am avut lumini mari, puternice, pentru a reuși filmul. Am vrut ca filmul să pară un film noir, și cu un scenariu plasat în întregime la lumina zilei, a fost în mod sigur, o mare provocare.

Spuneți-mi despre experiența filmărilor în New Orleans...

New Orleans este un oraș minunat, cu locații frumoase. Oamenii din oraș sunt extraordinari și echipele locale de cineaști sunt foarte profesioniste.

Interviu cu Tony Corbett – scenograf

Spuneți-mi cum este să creezi scenografia unei producții pentru Werner Herzog?

Werner Herzog mi-a influențat major primii ani. Privesc abordarea sa ca fiind una foarte documentată, vizavi de creațiile mele mult mai narative. Herzog crează o breșă în realitatea nou creată și m-am considerat responsabil de accentuarea, punerea în evidență a mediului său, înțelegând că designul filmului trebuie să sară în ajutorul personajelor și al locului.

Care a fost abordarea vizuală în designul pentru Bad Lieutenant?

Turnajul în New Orleans mi-a îngăduit o mare libertate. Trăsăturile personajului lui Nicolas Cage are unele paralelisme cu anumite aspecte ale orașului – dezastrul, suferința, depravarea. Acestea sunt câteva motive de design care parcurg în mod constant filmul, mai ales în ce privește apa și religia. Decoratorul meu de platou, Leonard Spears, și cu mine am introdus în film iconografia religioasă ca omagiu. New Orleans este un oraș foarte catolic și cred că este un bun contrast pentru personajul lui Nic.

Ce provocări ați întâmpinat?

Werner nu agrează discuțiile despre scenografie. Am descoperit că răspunde mediilor pe care eu le creez. Aceasta îmi dă mie multă libertate de creație, dar îmi și ridică o serie de provocări foarte dure.

BAD LIEUTENANT : Port of Call: New Orleans a fost turnat în întregime în New Orleans, Louisiana, în timpul verii fierbinți a lui 2008. Filmările au durat 35 de zile.

Sinopsis Interviu cu NICOLAS CAGE
Film - Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans

Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans

(2009)
Păcatele unui polițist - Ultimul apel: New Orleans
7.1 523 voturi 54 păreri
jinglebells