user-5ae43a25b6594 pe 29 Decembrie 2018 20:45
Superb, superb, aceasta este incheierea potrivita pentru o aceasta faza si sa speram ca in viitorul apropriat vom fi incantati cu productii pe masura. Astia de la marvel nu inceteaza sa redefinineasca ceea ce inseamna un film cu super eroi. Daca Infinity War era despre daruire, fa ceea ce poti si daca vom pierde o vom face impreuna, End Game este despre a merge inainte, pana la urma vom gasi solutia. Filmul are parte si de pacatele lui, finalul un aspect mixt, stiind de dinainte planurile viitoare din acest univers și faptul ca echipa initiala va fi ecranizata pentru o ultima data, totusi au reusit sa jongleze incat sa ofere si un puternic impact emotional, umorul este bun dar devine la un moment dat repetitiv, legandu-se de aceleasi aspecte si ar mai trebui sa închizi ochii la niște momente de genul '' stai, asta nu are sens''. In rest, de senzatie, de la efecte speciale, acțiune,… citeşte
0 9
user-5cc41c58a1c57 pe 27 Aprilie 2019 12:41
Bine mă că sunteți voi mari regizori ăștia de criticați filmul pentru voi o scenă de sex într-un film vă face să-l puneți cel mai bun din istorie. Duceți-vă și uitați-vă pe cartoon network acolo sunt scenarii cum vă plac vouă dar având în vedere că se termină contractele lui Chris Evans și Robert Downey Jr și personajele lor au fost cele care au ținut seria avengers cel mai greu trebuia luată o decizie cum să meargă scenariul și o decizie o iei în funcție de posibilitățile de continuare pe viitor. Lăsați spoiler after movie că mai sunt și alții care încă n-au văzut filmul. Apucați-vă de lucruri mai serioase cum ar fi actoria dacă tot vă place sa criticați totuși a fost un film ok de nota 8 nu de 2 sau 3 cât au dat toți înfumurații. Vă doresc o zi bună și un Paște fericit!
0 6
user-5cd1fcbfa186c pe 08 Mai 2019 01:12
Cum fac sa vad și eu filmul??? Mulțumesc anticipat
0 5
VIBERS pe 9 mai 2019 20:59
Avand in vedere ca este un film care se bazeaza intr-o foarte mare masura pe efecte speciale, doar la cinema de preferat IMAX, asta daca ai un cinema in localitatea sau orasul in care locuiesti, daca nu, de pe torente.
VIBERS pe 14 Mai 2019 20:54
Entertainment
Este un film de maxim nota 6 hai 7 dar i-am dat aceasta nota pt toti desteptii care i-au dat nota 1, destepti care au notat filme ca Justice League sau Batman vs Superman cu 9 sau 10.Pentru cinefilii lu' peste, ce ati fi vrut de la filmul asta, sa fie o capodopera , fiti seriosi si tratati-l ca pe o chestie comerciala.Intradevar filmul este prea lung si plictiseste pe alocuri dar foarte putin, sunt si niste "glumite" destul de tampite care nu prea isi au rostul in film(Thor gras care se joaca cu Korg) , unele dialoguri cam idioate, chestia Time Travel(explicatii ambigue despre universuri paralele) evolutia stearsa a unor personaje importante(Hulk) dar sunt si faze superbe in film, Captain.A care devine vrednic si manuieste Mjolnir, aparitia avengerilor prin portalele facute de Dr Strange, Avengers Assemble, cand salveaza situatia Captain Marvel, lupta dintre Marvel, Scarlet Witch, Thor,… citeşte
0 4
AeroX pe 13 Mai 2019 19:02
Finally it's over (a little spoiler)
Avengers e modelul ala clasic de film blockbuster de consum a carui echipa de PR a platit toti criticii sa dea recenzii favorabile, in timp ce macelaresc filme ca Glass si Fantastic Beasts Crimes of Grindelwald pentru "convoluted" plot.
Prea multa actiune inutila si emotie artificiala in acest Avengers, la fel de bine cum au descoperit avengerii masina timpului fiind toba de fizica cuantica la fel de bine puteau face sa nu moara Tony Stark. Anyways, asta se intampla cand incerci sa fortezi sa nu-ti iasa happy ending dar lumea oricum observa si asta.

Pacat ca e o super masiva productie in ce priveste scenografia, sunetul, efectele (alea 3D nu prea mult), dar mai ales actorii - mare pacat de ei, dar povestea/actiunea e buna numai pentru aia care critica complexitatea din filmele lui J.K. Rowling, adica pentru kinderi. Si nu fac afirmatii absurde, chiar am vazut… citeşte

0 3
user-5aeee4cbe0e73 pe 25 Aprilie 2019 23:55
Sincer acuma pe o scara de la 1-10 as da un 8. Mi se par unele lucruri destul de ciudat facut. La unele parti nu s-au chinuit sa faca sa arate calumea si au pus efect ceva cc ca sa fie si gata. Personajele sunt amestecate. Spre exemplu sunt personaje cu alte arme pe parcurs. Se pune accent pe trecerea aceea de timp de cativa ani de la infinity war. Spoiler: E parte cu fortnite cu un gameplay de pe PS4 cu brite bomber ceea ce arata colaborarea dintre Epic Games si Marvel. Pun accent pe Brite Bomber deorece ala este tot in trailer-ul de la fortnite plus acel text cu "Whatever it takes". Sincer batalia a fost cam inutila dar sa fie acolo
0 3
user-5cfbf739c97e4 pe 08 Iunie 2019 21:49
Pentru toti cei ce au comentat cu privire la Endgame:
A fost un film superb. N-ai cum sa te plictisesti la el (doar daca nu esti cumva una dintre acele persoane care au mers sa-l vada dupa ce au vazut doar Infinity War, Thor Ragnarok si CA: Civil War). Daca stii toate filmele si toata actiunea din ultimii 11 ani n-ai cum sa nu apreciezi o asemenea capodopera.
Multi s-au plans de faptul ca toti sunt in depresie, ca Hulk nu mai e Hulk sau ca Thor e gras si beat. Dupa ce ti-ai pierdut familia, prietenii si majoritatea cunostintelor, nu vad cum s-ar putea cineva gandi ca ar trebui sa zambesti; e normal ca toti sa fie asa. Acelasi lucru e valabil si pentru Thor. Dupa ce nu reusesti sa salvezi jumatate din univers, nu cred ca cineva are chef sa iasa afara si sa se plimbe. Mi se pare complet normal ca Thor a ajuns in stadiul asta. Si, NU, nu cred ca ar fi trebuit sa-si revina pana… citeşte

0 2
Octaz pe 29 Mai 2019 14:24
Un final intens si profund! Cu toate ca observ ca finalul acestei serii nu a fost primit cu caldura de foarte multe persoane, eu totusi apreciez intentia producatorilor de a ne oferi in aceeasi masura emotie, actiune si chiar momente amuzante. Nu e usor sa inchei totusi cea mai profitabila si de succes serie de super-eroi din istoria cinematografiei, asa ca eu unul am fost multumit de final. Totusi, Infinity War parca a fost mai bun, mai intens si a scos la suprafata mai multe feeling-uri din mine. Nu mai conteaza atat de mult parerile noastre acum probabil. Endgame a devenit filmul cu cele mai mari incasari din istorie, asa ca lucrul acesta ar trebui sa fie suficient.
0 2
user-5a74a48447703 pe 29 Aprilie 2019 21:38
Un film foarte bun, dar ca să îl înțelegi, trebuie sa le vezi și pe cele dinainte. Foarte reușit si foarte emoționant !
0 2
ZalinaZix9 pe 29 Aprilie 2019 18:31
Este un link și pe youtube ca să-l pot descarca cu-n youtube downloader online pe laptop?
0 2
dp75 pe 9 mai 2019 07:13
esti cu capu' surioara?? tu crezi ca baga aia 400 mil.dolari in film,ca sa-l iei tu gratis de pe yotube,cand abia ce-a aparut in cinematografe?? :))))
user-5b2ebcc56801c pe 29 Decembrie 2019 01:07
Se pare că unii dintre actori au dorit să se pensioneze și au predat ștafeta. E absolut normal, în viața trebuie să experimentezi și altceva.
0 1
user-5e0793b510774 pe 28 Decembrie 2019 19:43
VOI ASTIA DE AICI NU VA MAI BALIGATI CA VACA NI STITI DE FILME ASA CA DUCETIVA LA CLUB SAU BETI O BERE
0 1
THE_Sorcerer pe 28 Decembrie 2019 12:35
"tare"
OMG they killed Black Widow
YOU BASTARD !

deci, no moar Black Widow, Iron Man SI Captain America, care e tras pe dreapta la 99 de ani sau cat are dupa ce s-a intors in trecut

cam LAME sa iti omori cele mai bune personaje, si sa pastrezi gardienii galaxiei care sunt amuzanti, dar cam penibili

0 1
user-5e035d5b72f0f pe 25 Decembrie 2019 15:01
Mi-a plăcut foarte mult!!este un film bun ca toata seria!!
0 1
mister_sir pe 31 Mai 2019 10:10
Ultima piatra de la temelia mormantului Marvel aka Disney
De ce am dat nota 1? Ca sa compensez lipsa de logica in acordarea notelor pentru acest film. Daca as putea da -10(MINUS) pentru aceasta mizerie as da insa lucram cu ce avem. Mentionez ca pentru Infinity War am acordat nota 10, fiind un film aproape perfect.
Inainte sa intru in modul rage tin sa va anunt ca este o parere subiectiva si lipsita de orice intentie de a insulta pe cineva. Daca cineva se simte vizat, ghinion!
Ne este prezentat o copie ieftina, corupta a ceea ce a fost Infinity War. Personajele sunt reduse la niste umbre meschine in cautarea unei solutii de un absurd copilaresc. Time travel. Pe bune?? Ce simplu, nici ca mi-ar fi trecut asa ceva prin minte. Da dom'le, asta era. Cat de simplu a fost. Gata. Time travel. Am rezolvat problema, toata lumea e fericita.
Inceputul este extrem de plictisitor, ne sunt prezentati "eroii" ramasi care fac fata cu greu celor… citeşte

0 1
GiulianoDirt pe 20 Martie 2022 20:02
Slăbuț.Maxim nota 6..... pentru efort.
Oricum,nu poți cere prea multe de la franciza Marvel in ultimul timp . Oricum,mai bun decât Black Panther ,care e la limita de jos

0 0
TitoJacksana pe 17 Martie 2022 11:21
Un film care a încheiat o perioada buna pentru filmele cu super eroi, probabil un film de asemenea amploare o sa mai avem peste 10 ani
0 0
user-60452232eb8d3 pe 07 Martie 2021 21:05
Este un film de nota 10!!!! Cei la care nu le plac filmul sunt TARE PROȘTI!!
0 0
LFa pe 07 Martie 2021 13:50
Părerea mea e greu de explicat simplist / direct, deoarece nu stiu cărui segment de public i se adresează acest film ..., ca mie, nu cu siguranța nuu....fiind un film total nerealist si nici imaginar (SF, VR,...), fapt ce tine sa îl atribui copilăriei,adolescenții timpurități. .....am întrebat copilul de 12 ani, care l-a urmărit cu mine și a zis ca nu l-a înțeles, in ciuda explicatiilor oferite nonstop și online!
Mi-a explicat ca nu crede ca exista așa ceva ciudat .....Cum sa fie si posibil asa ceva......Asa ca are nota 6/10 de la mine!

0 0
anonimflamingogreen pe 16 Ianuarie 2021 17:26
Un film FOARTE BUN! Nu înțeleg de ce unii spun că prima parte li s-a părut plictisitoare. Normal că a fost mai liniștitoare, ca să ne țină în suspans și să păstreze adrenalina pentru bătălia epică de la final. Un film excepțional, după părerea mea, cu excepția faptului că Iron Man moare. Este și va rămâne mereu personajul meu preferat din universul Marvel, iar faptul că el se sacrifică pentru a salva lumea ne arată cât de mult s-a schimbat acest caracter de la prima apariție, până acum. "I love you 3000!!!"
0 0
user-5ea70b3ded235 pe 22 August 2020 23:52
A fost un pic dezamăgitor,mă așteptam la ceva mai bun,dar asta nu înseamnă că filmul este nașpa,ai parte de efecte bune,caractere memorabile și un final emoționant,nota mea este 8/10
0 0
user-5e0d10d5e1d01 pe 07 Iulie 2020 22:32
Filmul este bun, mereu sunt pe același principiu, fiecare cu părerea lui, dar dacă nu îți place filmul asta ești prost
0 0
user-5b2197e3be945 pe 31 Mai 2020 17:29
De departe unul dintre cele mai bune filme văzute în ultimii ani, ăștia care zic că nu știu ce și nu știu cum nu au văzut mai mult ca sigur nicio parte din Avengers, uite așa s-a terminat încă o serie de succes...
0 0
user-5e62a779d5818 pe 13 Aprilie 2020 21:16
Și iată cum in două secunde, însă după mulți ani(de ce oare? nu se știe)..Tony face un fel de plasture de pus pe buca stângă și gata călătoria în timp. Ceva mai puțin original nu se putea. Dar atunci când nu contează decât efectele speciale nu mai e nevoie și de altceva. Atât s-a scremut din scenariștii lui pește. Acum ar trebui o continuare în care și urmașii lui Tania să se întoarcă la rândul lor în timp...și tot așa...bleah...
0 0
DedeLa pe 31 Martie 2020 03:30
Mă bucur că NU m-am grăbit să-l văd la cinema, sigur mă dădeau afară din sală. Măcar așa mi-au ascultat înjurăturile numai familia și vecinii ???? Ce să mai spun decât că mi-au fost înșelate toate așteptările în final, și am rămas profund dezamăgită...
0 0
user-5e073159c32a0 pe 28 Martie 2020 10:44
Dupa prima parte nu stiam la ce sa ma astept , dar acest film pot spune ca mi-a intrecut asteptrile cu mult. Actiunea buna ,povestea clara , actorii la fel de buni , iar efectele nici nu mai zic.
Este probabil cel mai lung film cu super eroi cea ce pe mine nu m-a deranjat
La filme Marvel , in topul meu , este probabil pe locul 1
Merita vazut , dar este necesar daca sa fi vazut Infinity war caci nu vei intelege. Am fost cu un prieten care nu-l vazuse si a avut lucruri pe care nu le-a inteles si a trebuit sa i le explic. Au mai avut legatura si la primul film Capitan America si Avengers .
Il recomand , ii ofer nota 10.

0 0
user-5e209011ecbf6 pe 08 Februarie 2020 10:22
Bun filmul dar cam lung, te tine foarte mult în suspans
0 0
user-5dd7cde740a66 pe 11 Decembrie 2019 15:32
Nu sunt prea mândru de acest film,atâta timp cât avengers 2012,avengers age of ultron și avengers infinity war sunt geniale,acest film este cel mai slab din franciză după părerea mea,pur și simplu,Thor Gras este foarte enervant,Hulk este doar un tocilar,Black Widow moare și Tony Stark,moare și el,oricum,nu mă așteptam ca Hulk să devină dintr-un monstru într-un tocilar mare și verde care poartă haine dar în orice caz,nici la world breaker hulk nu mă așteptam deoarece din Avengers age of ultron Hulk parcă devine tot mai slab,păi OKAY,la moartea lui Tony Stark mă așteptam,dar Black Widow? Am probabil singurul argument pro anume:Cgi de nota 10!! Dar filmul...Eh,Nota mea pentru film este 6/10
0 0
claudiu-daniel-lugoj pe 06 Octombrie 2019 17:02
claudiu-daniel-lugoj
Filmul mi-a placut,vad multi care spun ca a fost un film rau dar mie unul mi-a placut,acum gusturile nu se discuta.Parerea mea ca trebuie vazut acest film mai ales ca se pare ca e si ultima parte a seriei Capitan America.
0 0
Sorin87 pe 24 Septembrie 2019 21:49
Avengers: Endgame este pe departe cel mai emotionant dintre toate seriile Avengers