blacksea_rider pe 26 Ianuarie 2023 18:27
Deep Throut
Vizita in UK...Londra,la un moment dat caleasca regala trece pe langa un cinematograf,cred,cu un mare afis : "Deep Throut"...bine,prostul nu stia,dar Regina?...ehe,Democracy!...hilare momentele cu inotul,jocul de volei cu tzaranca in papuci...jegosul de "cosmin742000" sau "blackmore" a juisat de placere la vizionare!
1 0
GeorgiaNNN pe 10 Noiembrie 2021 20:16
Ne meritam soarta de acum! Ne am înnecat ca tiganu la mal, mai aveam puțin de îndurat și apoi eram poate nr 1 mondial
0 1
blackmore pe 01 Noiembrie 2019 21:47
Singurul film care prezinta cat de cat obiectiv viata celui mai bun lider pe care l-a avut vreodata aceasta tara.
0 2
eduard_stratan pe 23 iulie 2023 12:21
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
Ghemot pe 23 Decembrie 2018 23:42
Un film foarte bun. Deși nu am prins acea perioadă, cred că acest film ilustrează foarte bine ceea ce a făcut Nicolae Ceaușescu: și bune, și rele.
0 0
Rippa pe 08 Martie 2014 15:23
Un film la care m-am dus in ciuda reactiei de respingere fata de personajul cheie.. un film inteligent care spune multe chiar si prin tacere... poti observa foarte multe... trecerile...pasajele din viata lui Ceausescu fara ca sa fie nevoie de comentarii...
0 0
Claudynho pe 31 Ianuarie 2014 19:50
Un documentar foarte interesant care l-am vazut pe HBO....
0 0
cezarika21 pe 23 Mai 2013 07:09
Mulţi confundă utilitatea acestui demers cinematografic (pentru vechile generaţii nostalgice căzute în prostrare în faţa amintirii conducătorului iubit, dar şi pentru noile generaţii ignorante în ceea ce priveşte o epocă din care toţi trebuie să învăţăm ceva: că ea nu trebuie să se repete măcar timp de 500 de ani) cu calitatea lui. Am citit mai mult discuţii politice decât critică cinematografică. Că filmul e util asta n-o contestă, sper, nimeni, dar asta nu înseamnă că el este şi reuşit. Lipsa unui minim comentariu (eu am înţeles în mare parte despre ce era vorba şi ce s-a dorit să se sublinieze, dar ce au înţeles oare cei mai tineri?), neîmpărţirea imaginilor în capitole şi punerea la grămadă a secvenţelor din vizitele internaţionale cu cele în care Ceauşescu mergea pe câmp sau se bălăcea în mare mi s-a părut o lipsă de… citeşte
2 1
lili22 pe 29 Ianuarie 2013 14:32
filmul este prost de tot, la fel ca regizorul
Daca traia Ceausescu ar fi fost multumit ca i-ai dedicat un film.Pensie placuta, Ujica, esti un om terminat.
1 3
blackmore pe 1 noiembrie 2019 21:50
Bine ca esti tu desteapta , Era sa zic , ca patineaza musca pe creierul tau numai ca tu nu posezi organul respectiv
tonymaestrul pe 03 Septembrie 2012 16:24
Ma asteptam la altceva. Am crezut ca v-a vorbi cineva pe acest documentar si nu vor fi doar imagini unele fara sunet. La judecata foarte putine imagini si fara sa arate multimea . ce sa mai zis de executie care lipseste cu desavarsire. Slabut documentar .
Un singur comentariu mai am : Zoe a fost o fata extrem de frumoasa nu ca EBA :)

0 1
chemical pe 15 Mai 2012 17:36
M-a impresionat acest film pentru ca mi-a oferit ocazia sa vad o farama din ceea ce se intampla in regimul trecut in aceasta tara, devastata astazi de prea multa libertate. Consider ca fiecare persoana care nu face parte din generatia respectiva,indeosebi tinerii de astazi, ar trebui sa vizioneze acest film si sa cunoasca istoria patriei sale, timpurile cu adevarat grele prin care au trecut generatiile trecute. Trebuie sa invatam ceva din acest documentar, din aceasta istorie a noastra. Trebuie sa stim exact ceea ce s-a intamplat atunci pentru a nu mai repeta inca o data povestea:)
3 0
xerses pe 11 Mai 2012 14:05
Un documentar edificator despre ce a insemnat in mare viata parintilor si bunicilor mei, o parte si din copilaria mea, despre cum ne-a reprezentat acest presedinte atatia ani, despre mostenirea pe care ne-a lasat-o.Este un documentar ce inlocuieste minunat cateva ore plictistoare de istorie despre perioada comunista de la moartea lui Gheorghe Gheorghiu Dej pana la cea a tovarasului Ceausescu.
2 0
Manusa pe 02 Februarie 2012 19:22
Un film interesant. Oricum Ceausescu a avut si bune si rele, acum nu stiu ce a fost mai mult, rau sau bine, dar zilele in care traim sunt la fel de grele...
2 1
ciprian34 pe 10 Ianuarie 2012 22:45
Filmul asta, sau documentar ,sau ce o fi nu e nici rau nici bun.E bun pentru cei care n-au vazut documentare cu Ceausescu, e bun pentru cei care nu stiu nimic despre Ceausescu si acum l-au vazut prima oara.Acest documentar arata doar partile bune din lunga "domnie" a tiranului si a acolitei lui devenita academiciana.Trebuie sa vezi multe filme si documentare despre regimul comunist instaurat in Romania dupa 1945 ca sa-ti dai seama de intunericul in care a fost aruncata Romania de fratii nostrii de la rasarit in frunte cu tatuca Stalin. Pentru cei care n-au auzit de Raportul "Tismaneanu" acolo se prezinta adevarata fata a comunismului in Romania si printre ei il gasim si pe "mai draga" adica Iliescu care iata a dus pe cele mai inalte culmi progesele comunismului si socialismului in Romania inca 10-15 ani si deci democratia la noi nici nu stim daca a inceput sau traim intr-un fel de… citeşte
1 3
sabinalin pe 23 Decembrie 2011 06:40
22 de ani dupa 22
Cand elicopterul s-a ridicat, conducandu-i pe "odiosul dictator si sinistra sa sotie", pe ultimul drum, adica spre Targoviste acolo unde cei doi aveau sa fie impuscati precum niste caini dupa o judecata sumara, o tara s-a bucurat crezand ca a scapat de un tiran si va intra intr-o perioada de prosperitate, intr-o perioada in care oamenii cinstiti sa poata duce un trai decent. N-a fost sa fie si, la 22 de ani de la acele momente, ne dam seama ca Revolutia a fost confiscata de Lovitura de stat... Sunt multe voci care afirma ca acest montaj de trei ore este o capodopera in vreme ce vocea lucida a gazetarului CTP sustine ca nici pe departe. Inclin spre a doua varianta: filmul lui Andrei Ujica e absolut necesar dar, tinand cont de modul in care este realizat, nu e strabatut de scanteia geniului. Nu sunt un admirator al lui Nicolae Ceausescu, n-am cum sa fiu pentru a am prins cei mai negri ani… citeşte
4 0
cosmin742000 pe 25 Noiembrie 2011 11:35
Mie documentarul asta mi-a placut mult pentru faptul ca nu are pic de propaganda in el , te lasa pe tine sa gandesti ce si cum , spre deosebire de The King of Communism: The Pomp and Pageantry of Nicolae Ceausescu (2002) unde totul este propaganda capitalista , care , dupa mine , e mult mai periculoasa si mai nociva decat cea comunista, pt ca e mult mai subtila , si daca esti slab de inger te prinde.
3 3
eduard_stratan pe 23 iulie 2023 12:18
astroo00 pe 09 Septembrie 2011 13:17
sd
aaaaaaaaaasasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasfasfasfasfafssssssssssssssssssss
0 1
BaetuAndrei pe 19 Iunie 2011 12:03
ati observat ca si Ceausescu era mic de inaltime, la poza oficiala de (pe) la minutul 15. dar nu s-a ridicat pe varfuri ca Boc :))
0 2
Casy20 pe 13 Mai 2011 14:30
Nicolae Ceausescu ??????????????????????????????Auuuwww Woow:D
Naspa

0 2
ovize pe 01 Aprilie 2011 17:18
Interesant
Pentru noi, cei care ne-am născut după 89' ,este un bun prilej de a-l analiza pe cel care a fost ,,idolul'' părinților noștrii. Am vizionat cu plăcere.
0 1
marius_furdui pe 29 Martie 2011 21:09
toti
cred ca era mai bine era cu ceasescu decat cu base astai parerea mea sa nu va suparati
1 3
so1uffle2 pe 29 Martie 2011 11:56
Premiul GOPO 2011 pentru CEL MAI BUN FILM DOCUMENTAR !
Contest cu vehementa anumite pareri care m-au lovit efectiv in olfactiv.
Cu parere de rau si regret ca trebuie s-o scriu dar COMMUNISM IS DEAD DEMOCRACY IS DEAD LONG LIVE ANARCHY !

0 2
NmpN pe 27 Martie 2011 23:34
Destul de interesant ...am ramas placut surprins cum era primit N.Ceausescu prin alte tari .....As vrea sa se faca un film despre Ceasescu asemanator cu cel despre Hitler , ar fi mult mai interesant!
1 2
perfil.tudor pe 22 Martie 2011 19:02
Despre film
Îmi pare rău că v-aţi lăsaţi furaţi de patima socio-politică, uitând că este un film, fie el şi documentar. Despre film, nu este mai mult decât un montaj, aproximativ cronologic, al evenimentelor interne sau externe cu participarea lui Ceauşescu. Un comentariu imparţial sau câteva inserturi, dacă vreţi titrări, ar fi fost benefice pentru înţelegerea contextului şi semnificaţiilor fiecărei secvenţe în parte. De exemplu, foarte puţini ştiu că cel care l-a însoţit pe Ceauşescu aproape peste tot în spaţiu anglo-saxon a fost cel care avea să devină în 1990, consider eu, pe merit, ministru de externe al României, Sergiu Celac. Poate că sunt unii doresc să ştiu mai multe. Oricum, un documentar meritos prin compilarea atâtor documente cinematografice. Ştiaţi că realizatorul, Ujică este coautorul versurilor unor albume ale formaţiei Phoenix?
2 0
savvy pe 08 Martie 2011 20:41
...
e unul din putinele filme care are o nota mai mare pe IMDB decat pe CINEMAGIA...
0 1
cornellcc pe 26 Februarie 2011 16:19
Un non-documentar foarte prost
Am pierdut 3 ore din viata mea cu un asa zis documentar, unde contributia autorului este aproape inexistenta. Colajul de filme este unul arhicunoscut, mai putin scenele cu scaldatoarea cuplului sinistru in mare si cu chinezoaica artista care rupea pe romaneste o cantare. Dupa ce am vazut filmul, nu mai cred ca Sergiu Nicolaescu este cel mai penibil regizor la apus de cariera. Cei care nu ati vazut filmul, faceti o plimbare in parc!! E mai bine asa.
1 2
Cristi33a pe 03 Februarie 2011 10:22
Lipsete naratorul (parerea mea) oricum, obligatoriu de vazut.
1 1
dido pe 01 Februarie 2011 20:14
Obligatoriu de vazut de toti!
Personal am deschis gura pe la inceputul filmului si cred ca am uitat s-o inchid...uimitor....Eu m-am nascut cu Ceausescu,am crescut cu Ceausescu,nu-mi imaginam ca se poate altfel si marturisesc ca atunci cand am auzit,la ,,revolutie",ca a fugit m-am simtit dezechilibrata...Acum vazand imaginile absolut inedite pentru mine,de neinchipuit,a fost ca un soc...totusi erau si ei oameni...care jucau baschet,se stropeau cu apa,dansau etc....Absolut interesant pentru mine si cred ca nu numai!
1 1
elmedico pe 26 Ianuarie 2011 18:47
Un documentar super bun! Chiar daca a facut multe prostii, vreau sa vad un presedinte primit de Regina Elisabeta, si atunci o sa ma consider mandru de presedintele meu! Sau cel putin de China macar! Acum suntem zero, atunci eram ceva, eram vazuti altfel, chiar daca era acel nenorocit de sistem politic!
0 2
oldkid pe 26 Ianuarie 2011 18:21
DEZAMAGIRE!
Am asteptat filmul pana acum si dupa ce l-am vazut...ma intreb daca cel ce la facut a inteles ceva din ce a fost EPOCA CEAUSECU!
Cu cateva exceptii,impresia mea este ca s-a facut un colaj din emisiunile de TELEJURNAL si nimic mai mult.
Am prins din plin(din pacate) vremurile alea.
Nu imi ramane decat sa mai astept un alt film pe tema asta.

2 2
blackmore pe 1 noiembrie 2019 21:53
esti nazist
Caktus pe 30 aprilie 2020 13:43
Daca nu ii place filmul e nazist?
bloodthirst pe 17 Ianuarie 2011 01:38
...
Pt ce sa-i dau nota?Pt efortul depus de catre regizor de a pune o serie din activitatile ''Tovarasului'' in ordine cronologica?Prefer un documentar cu interviuri si analiza asupra subiectului... Daca doream imagini din ''epoca de aur'' gaseam o parte si pe youtube...
1 2