sabinalin pe 07 Aprilie 2019 18:50
Anul trecut cu ocazia Centenarului doua dintre institutiile nationale majore pe linie de cultura, TNB si TVR s-au gandit ca marele roman al lui Rebreanu e cel mai potrivit pentru celebrare, TNB s-a lasat pe mana lui Radu Afrim, cel mai inovativ regizor al tinerei generatii, spectacolul e foarte adulat si déjà a primit nominalizari majore la premiile Uniter, TVR l-a scos la inaintare pe experimentatul regizor de teatru si film de televiziune Dominic Dembinski, e foarte complicat sa vii cu ceva nou dupa capodopera din 1965 a lui Liviu Ciulei, e la fel de dificil sa il interpretezi pe Apostol Bologa in umbra gigantica a lui Victor Rebengiuc, iata insa ca a iesit neasteptat de bine, un film necesar ca aerul proaspat in peisajul uneori excesiv de mizerabilist si vulgar al cinematografiei dominate de valul douamiist, undeva la granita intre film si teatru, un pic artificial dar foarte bine… citeşte
1 0
lili22 pe 8 aprilie 2019 16:53
Ce fire pozitiva aveti , probabil sunteti medic. Am avut intotdeauna un adevarat cult pentru Liviu Ciulei, asa ca mi-ar fi greu sa vad acest film , sa il laud eventual...ca exista regizori care asta vor.Sa ii asezi alaturi de Tarkovski.Sa le spui ce vor ei sa auda. Pe mine sa nu conteze .
lili22 pe 14 aprilie 2019 06:16
Andreea Vasile , fata de la Big Brother, la aproape 40 anisori are rolul Ilonei.Rebreanu se rasuceste in mormant.
blackmore pe 03 Februarie 2019 11:36
Pacat de romanul lui Rebreanu ca a fost macelarit in asemenea hal.
1 2
eduard_stratan pe 21 noiembrie 2022 13:32
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
user-5a0b39f6ddffe pe 06 Ianuarie 2019 13:19
S-a spus despre acest film ca este o abordare mistica a romanului, total diferita de cea realista a lui L. Ciulei. Este foarte adevarat ! Dar romanul lui Rebreanu este atat de complex , incat aceasta noua viziune apare , pentru unii dintre spectatori, care cunosc bine romanul si care au vazut filmul de la inceput pana la sfarsit , ca fiind mai putin surprinzatoare. Explorarea acestei laturi a personajului Apostol Bologa este foarte inspirat sustinuta regizoral- este parerea unui spectator care a citit romanul si care a vazut ambele filme: al lui Ciulei si al lui Dembinski . Felicitari intregii echipe : actori- unii dintre ei nume ilustre, altii foarte tineri , dar talentati, scenografi, regizor, operator, producatori, tuturor celor care au contribuit la crearea acestui film.
2 0
dembinski pe 06 Ianuarie 2019 12:56
O problema ce tine de o anumită prestanța intelectuala este ca atât laudele cât și criticile ce pot viza orice opera in funcție de subiectivism și cultura este asumarea sentințelor și nu acoperirea lor cu pseudonime care descalifica orice judecată axiologică !
1 1
NuGaseamNumeLiber pe 30 Noiembrie 2018 18:53
Fooooarte prost interpretat. Incomparabil cu cel regizat de Liviu Ciulei.