user-61fb80a6f0cd9 pe 15 Februarie 2023 19:34
O alta propaganda a holo inexistent.
Cautati documentarul Europa the last battle. Il gasiti si pe bitchute.
Holo e la fel de real ca si coividul pt rumegatoare.

0 1
stricted pe 29 Mai 2018 00:13
Nu pot descrie filmul. Ce ecranizeaza, e mult peste limitele intelegerii situatiei. Nu e un film superb, datorita scenariului. Nu e un film ce trebuie odiat, datorita scenariului. E un mix ciudat. Sunt multe sentimente si trairi pe care filmul le acapareaza si le pune in antiteza cu realitatea vremurilor. Nota 10 pentru coloana sonora.
0 1
Iulidesprefilme pe 24 Noiembrie 2018 12:04
Partea întâi ar putea părea monotonă redând dificila acomodare a refugiaților în Anexă...Partea a doua începe să se tensioneze din cauza vicisitudinilor create de lupta pentru supraviețuire și odată cu verificările poliției naziste, cei ascunși fiind pe punctul de a fi descoperiți...Partea a treia e cea mai tulburătoare înfățișând trădarea, prinderea celor din Anexă, ororile deportării, selectării, traiului inuman din lagărele de concentrare unde își află cumplitul sfârșit toți eroii tragicei povești, unicul supraviețuitor fiind Otto Frank, tatăl celei care a fost Anne Frank, o adolescentă talentată, autoarea unui jurnal emoționant, cunoscut în toată lumea...jerfta ei pune în lumină absurditatea unui război feroce...Ben Kingsley - Otto Frank - joacă excepțional, secondat de ceilalți valoroși interpreți...
0 0
lili22 pe 16 Noiembrie 2018 23:00
Cunosc cartea si am mai vazut o ecranizare a sa.Aceasta nu mi s-a parut prea reusita.Foarte multa vorbarie.Pe deasupra filmul e si foarte lung si obositor.
Casa in care a locuit Anne Franck e muzeu si se poate vizita daca mergeti la Amsterdam.Eu nu am vizitat-o .
Sa stiti ca epoca in care au aparut cele mai multe carti despre Holocaust in Romania a fost si cea mai apasatoare si urata pentru cei care au trait-o.

0 0
Ghemot pe 19 Martie 2015 01:01
Capodoperă!
Pentru mine, acesta este tipul de capodoperă cinematografică! Un film care poate dura chiar și trei ore, fără nici o secundă de plictiseală, și un final de vreo zece minute, un sfert de oră, care îți face „pielea de găină”.
1 4
cristina uzun pe 27 Iunie 2006 07:36
stiu din biblie caevreii aveau de suferit dar o fetita de genul ei trebuia sa ofere mult mai mult..........penru caavea ce sa dea!!!!o admir de mica si o mentionez chiar in jurnalul meu nu ma cuvinte sa zic mai mult oricum ramine in sufletul multora dar pentru mine e un dar de la dumnezeu!!!!1
1 4
lavinia_dirlau pe 09 Mai 2014 17:39
UN FILM MINUNAT EMOTIONANT...PENTRU TOTII IUBITORII DE GENUL ASTA DE FILME MERITA VAZUT. DAR SI CEI CE NU STIU CE S-A INTAMPLAT IN PERIOADA CELUI DE-AL DOILEA RAZBOI. NAZISTII
1 3
cezarika21 pe 03 Iulie 2017 09:29
Viața chinuită a copilului fără copilărie
Nu știu câți români au citit ”Jurnalul Annei Frank”, dar sfătuiesc pe toată lumea să-l citească pentru a înțelege ceea ce a însemnat fascismul, rasismul sau intoleranța și care sunt pericolele care continuă să planeze asupra societății umane: lipsa de educație, răutatea, egoismul și indiferența față de semeni. Jurnalul ne va învăța cum să redevenim oameni și să luptăm pentru valorile universale.

Miniseria ABC intitulată ”Anne Frank” redă momentele semnificative ale vieții Annei Frank începând din 1939 (odată cu izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial) și până în 1945 (sfârșitul petrecut în lagărul Bergen-Belsen și recuperarea jurnalului de către tatăl ei). Unele neînțelegeri ivite în procesul de producție cu Fundația Anne Frank (deținătoarea la acea dată a drepturilor de autor asupra cărții) face ca… citeşte

3 0
SakuraBlack90 pe 24 August 2011 20:01
Nu am auzit lucruri bune despre evrei, nici nu cunosc evrei, dar un lucru stiu sigur - se pricep la povesti
4 9
Theodor2011 pe 11 Octombrie 2013 11:35
Review'ul contine SPOILER!
Un film biografic excelent si impresionant. Filmele cu evreii masacrati in timpul Holocaustului, imi ating la maxim latura sensibila. Membrii familiei de evrei Frank (Otto, Edith, Margot si Anne) au renuntat la cetatenia germana cand s-au stabilit in 1934 in Amsterdam (Olanda). Probabil daca nu renunta la cetatenia Germana mai traiau in continuare impreuna mult timp dupa cel de-al doilea razboi mondial. Dar ei n-aveau de unde sa stie ce urma sa-i astepte.

S-au ascuns de nazisti dupa ce si-au parasit locuinta din Amsterdam intr-o anexa de la etajul 1 al cladirii in care se afla biroul firmei conduse de Otto Frank. S-au instalat acolo, alaturandu-se dupa o saptamana (12 iulie 1942) si o alta familie de evrei, Van Pels, urmat de un alt prieten de familie, medic stomatolog, evreul Fritz Pfeffer. Un total de 8 persoane, cam aglomerat dar cat de cat confortabil.

8 4