Păreri Anna Karenina

(2012)

Anna Karenina

Ordonează după
grace_kelly pe 27 Decembrie 2012 16:59
lipsit de substanta
In incercarea de a scoate din tipare aceasta poveste de dragoste exceptionala (prin desfasurarea actiunii pe scena unui teatru), regizorul a omis un mic detaliu: tocmai dragostea imensa dintre personaje, care nu se regaseste pe nicaieri...
Pentru cel care nu a citit cartea sau nu a vazut o ecranizare anterioara, Anna Karenina interpretata de Keira este o femeie obisnuita, petrecareata, lipsita de moravuri, care isi paraseste sotul si copilul imediat ce "fantele" Vronin ii face cu ochiul.
Asa-zisa poveste de dragoste dintre cei doi nu transmite absolut nimic privitorului, in niciun moment al filmului nu reusesti sa simti emotia marii iubiri pe care Lev Tolstoi o transmite in roman. Avem parte chiar de scene erotice in acest film "vizionar", actul sexual si goliciunea nelipsind. In schimb, ceea ce lipseste cu desavarsire este laitmotivul romanului, cosmarul Annei Karenina,… citeşte

34 8
Marie_Antoinette pe 20 ianuarie 2013 21:05
in cu totul de acord.
Musa.del.Arte pe 7 iunie 2013 21:39
Mie mi-a placut foarte mult ideea teatrului. Dar la cinema, nu am mers cu speranta de a vedea roluri jucate ca la carte. Din acest punct de vedere, da, fanii lui Tolstoi, se pot simti tradati de Joe Wright. Iar Anna nu putea fi interpretata de altcineva, avand in vedere ca Knightley este muza amintitului regizor (el i-a regizat inclusiv reclama pentru Coco Mademoisele, so …).
Bmave pe 23 August 2012 01:20
Eu sunt dezamagit de cine interpreteaza rolul Annei, in roman Anna este descrisa ca o femeie frumoasa care iti incanta privirea la fiecare intalnire , Keira nu e o femeie urata dar nu e potrivita pentru acest rol. Nu am sperante foarte mari de la film , deoarece cartea e prea frumoasa si complexa .
34 26
Diutzza13 pe 22 octombrie 2012 23:26
Sunt întru totul de acord cu tine!
evanescence_ pe 5 noiembrie 2013 14:41
Asa este! Nu i s-a potrivit deloc rolul, ii lipseste acea sclipre, farmec care sa captiveze atentia.. Daca in " Mandrie si prejudecata", " Ducesa" sau "Doctor Zhivago" rolul i s-a potrivit ca o manusa , aici este total pe dinafara..Nici regizarea filmuli nu mi-a placut. O prefer de 100 de ori mai mult pe Sophie Marceau alaturi de Sean Bean, in varianta din 1997, cu toate detaliile care-i lipsesc , dar ei sunt de acolo. Daca regizorul n-ar omite atate lucruri, prezentandu-l mai mult ca pe un scurt metraj, ar fi fost cea mai reusita varianta, prin chimia dintre personaje. Dar cu toate acestea reuseste sa dea drumul imaginatiei tuturor celor care nu au citit cartea! http://www.youtube.com/watch?v=-nMpuZK9YZ4
andrada_cristina pe 02 Ianuarie 2013 16:28
O profanare a romanului lui Tolstoi!!!
Rezultatul este o secvență mecanică de evenimente, lipsite de orice profunzime a umanității și aproape clinic rece. Multe nuanțe ale relațiilor care nu sunt explicate deloc, de ex. toate aspectele socio-politice și ideologice care afectează Rusia, în secolul al 19-lea, precum și întrebările de umanitate, credință, religie și sensul vieții, sunt în mare măsură lăsate pe dinafară. Nu numai acest lucru accentuează calitatea ciudat plat al scenariului, dar, de asemenea, din cauza lipsei de context, face ca anumite scene (de exemplu, Levin în țară) sa fie ciudat independente.
Nu am putut simți aceeași dragoste pasională între Anna și Vronski în această adaptare cum am simtit anterior în citirea romanului.Accentul pe stilul cinematografic și suprarealism a intrerupt dorința mea de a retrăi și de a ma bucura de poveste. Mai mult, în… citeşte

18 6
CatalinaN pe 13 ianuarie 2013 18:37
Exact la asta m-am gandit dupa ce m-am straduit vreo 20 de minute ca sa urmaresc ceva ce parea mai degraba o piesa de teatru pusa foarte prost in scena...
kit pe 12 mai 2013 15:17
Foaie verde ca toporul, hai sa zica si poporul: "Multe nuanțe ale relațiilor care nu sunt explicate deloc, de ex. toate aspectele socio-politice și ideologice care afectează Rusia, în secolul al 19-lea, precum și întrebările de umanitate, credință, religie și sensul vieții, sunt în mare măsură lăsate pe dinafară. " Sa inteleg ca ar fi trebuit precedata (aceasta ecranizare) de o ampla descriere (si la fel de amanuntit explicat, pe intelesul celor mai viteji si mai drepti dintre traci, evident) a "tuturor aspectelor sociale, politice si ideologice ale Rusiei secolului 19" (care "aspecte", la randul lor, sunt strans legate de alte nenumarate aspecte, din nenumarate alte vremuri si spatii, sa le explice careva pe toate!); adica sa facem mai intai istoria lumii, sa ne ridicam nivelul cultural si abia apoi sa ne uitam la film, bine? Ceea ce nu e cazul dumitale, ca am observat ca deh, stii ceva-ceva de acele nenumarate "aspecte", plus ca ai observat ca Vronski nu-i destul de masculin, si ca inelele, si ca decorurile, si ca sala de bal, si ca valsul nu-i clasic, si ca lipsa de context... of! De ce nu s-or fi ocupat oamenii de toate detaliile, de ce aia si de ce cealalta? n-avem habar, dar o sa incercam sa transmitem realizatorilor (adica tuturor vinovatilor, incepand cu scenaristul si regizorul) nemultumirea dumitale, ca sa-si bage mintile-n cap si sa nu mai faca filme de doua ore, sa le faca pe toate lungi cat "Tanar si nelinistit", sa poata omu' sa gaseasca acolo, pe indelete, tot ce s-ar putea vedea+explica+relua+insista. Critici voi, ca flori desarte... Este doar un film, si nu istoria explicata a sufletului rus; slujba filmului este sa prezinte frumos (si suficient de inteligibil - ca putem citi destule comentarii pozitive) esenta povestii intr-un numar limitat de minute (si nu zic de o ora si jumatate sau dou, pot sa zic si de sase sau zece ore de film - tot n-ar si multumit pe cusurgiu); daca abordarea unei povesti frumoase este nonconformista, nu trebuie sa bocim lipsa detaliilor, ci (zic si eu, ca omu') sa ne bucuram de abundenta simbolurilor si sa nu uitam ca arta cu asa ceva se ocupa: condenseaza, sugereaza, uimeste, bucura.
Macabru pe 14 Decembrie 2012 19:50
O mare porcarie, din punctul de vedere al celor care nu agreeaza acest gen de filme. Parca-i o telenovela de pe Acasa Tv. PAS ! Hai cu dislike-urile.
18 16
icb1 pe 22 decembrie 2012 06:35
rrrub/// ...bish
Lani pe 22 ianuarie 2013 08:49
Eu ți-am dat like. Îl meriți.
tzutziana pe 17 Decembrie 2012 21:10
Cu toate "originalitatile" filmul n-a reusit sa descrie /surprinda patosul iubirii dintre cei doi. Ne-a fost prezentata o iubire gen facebook. N-a fost surprins sufletul rusesc. Pana la urma e o poveste de iubire dintre doi rusi. Restul e platitudine.
13 8
icb1 pe 22 decembrie 2012 06:37
Nu-i și o tragedie? Nu-i și povestirea unei mame care-și pierde copilul? Acești nobili ruși nu erau și ei oameni? 1
elli_0232 pe 4 noiembrie 2022 21:15
Ce bine ar fi sa citesti si cartea. ai intelege ce bataie de joc e filmul asta.
jude pe 24 Februarie 2012 14:35
Romanul lui Lev Tolstoi, ”Anna Karenina”, este un roman de referință în literatura universală. Este romanul meu preferat și posibil al multor persoane. Acest film cu o asemenea distribuție cu siguranța își va lăsa amprenta asupra cinematografiei la fel cum a făcut-o și romanul lui Tolstoi în literatură. Voi reveni cu un review după lansarea filmului.
12 6
MissBlossom01 pe 21 iunie 2012 16:56
De acord. Cine nu l-a citit.. ei bine, pacat. Cred ca o sa fie un film reusit, uitandu-ma la distributie si regizor.
AdrianPopescu pe 13 Septembrie 2012 01:15
Original
Un film regizat intr-un mod cu totul deosebit, scenele derululandu-se precum actele unei piese de teatru.
O pelicula neconventionala atat ca subiect cat si constructie.

12 12
elena.roteanu pe 21 noiembrie 2012 20:59
Dar unde l-ai vazut tu cu doua luni inainte sa apara? Eu astept "Now You See Me" si apare abia in iunie 2013. Poate il vad prin aprilie :D
elli_0232 pe 4 noiembrie 2022 21:18
Ai citit cartea, spectaculosule? Cititi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si comentam dupa.
Joanne97 pe 15 Decembrie 2012 22:27
Cel mai bun film 2012
Cel mai reuşit film al lui 2012.De la decoruri,costume,machiaj,până la echipa de producţie şi distribuţie.Un rol de epocă foarte frumos,ales parcă ca o mănuşă pentru tânăra Keira Knightley,care după cum bine ştiţi nu e la prima interpretare istorică sau de epocă.Ea a mai avut filme ca,,Ducesa''.Foarte bun şi acest film.În concluzie vi le recomand pe amândouă.Sper să vă bucuraţi.
10 16
elli_0232 pe 4 noiembrie 2022 21:19
atat te duce mintea. punct.
mathia22 pe 12 Ianuarie 2013 02:26
pfff...nu m-a dat pe spate!sau au fost asteptarile mele prea mari! E primul film in care nu-mi place Keira,parca nu i se potrivea.. Iar vis-a-vis de comm de mai sus despre Les Miserables ar fi fost fantastic daca nu il faceau un musical.. :( Mie nu-mi plac,e doar o parere..
8 0
her122122 pe 19 Ianuarie 2013 15:42
Dezamagit complet, nu mi-a placut. Sa fiu sincer este o insulta la adresa cartii lui Tolstoi. Nota 6, insa tras de coada.
Concluzia: nu merita vizionat la cinema.

8 1
AndreeaBBB pe 20 Decembrie 2011 10:57
Abia astept sa-l vad. Imi plac filmele de genul asta. Este o actrita foarte buna!!!!
8 7
Jenny_pisica pe 15 Decembrie 2012 02:02
Foarte fain !!!
Un film deosebit,o combinatie discreta dintr-o capodopera a literaturi universale si putina imaginatie, au creat un film original cu scene asemanatore unei piese de teatru; mediu se trasforma in gandurile si caraterele pe care Tolstoi le descrie cu acuratete in cele 1000 de pagini ale romanului.
8 9
MissBlossom01 pe 12 Ianuarie 2013 16:21
Nu a fost bun deloc. Niciunui actor nu i s-a potrivit personajul, poate doar Jude Law&Domhnall au jucat bine. Am luat-o pe mama mea la film, la sfarsit credea ca am dus-o la o parodie..
7 0
margott pe 02 Septembrie 2012 23:45
Cred ca e unul din cele mai asteptate filme ale lui 2012. Keirei i se potriveste rolul, a mai jucat roluri de epoca, dar pe Jude Law nu-l vad deloc in rolul lui Karenin, e mult prea tinerel.
7 10
cosmin742000 pe 16 Decembrie 2012 00:28
Eu am mari indoeli in ceea ce o priveste pe Keira (femeia scandura , fara forme) : nu mi-o pot imagina oricat efort as depune in pielea Annei Karenina.
4 5
Lani pe 22 ianuarie 2013 08:41
De acord! Nu numai lipsa formelor este o problemă, ci și fața. Este complet opusul personajului creat de Lev Tolstoi.
girlprinceton pe 30 Octombrie 2011 10:15
Abia astept!
Sper sa fie un film bun mai ales ca joaca Keira!:)
4 7
Alehanndra pe 22 Ianuarie 2013 01:36
O viziune foarte bolnava a cartii, banuiesc ca regizorul a vrut sa faca ceva original, dar din pacate i`a iesit o prostie, pacat de povestea originala, unele povesti clasice, ar trebui facute clasice.
3 0
alphas pe 06 Mai 2014 23:05
cea mai proasta regie
regizorul si-a batut joc de ...anna karenina? cea mai proasta regie pe care am vazut-o. ideea cu decorurile este buna, dar nu in acest context. sa faci dintr-un subiect atat de profund, o tragi-comedie, e de prost gust. nu recomand filmul in aceasta regie. cautati alte productii.
2 0
evanescence_ pe 05 Noiembrie 2013 14:50
Slab, plictisitor, lipsit de farmec!
Keirei Knightlei nu i s-a potrivit deloc rolul, ii lipseste acea sclipre, farmec care sa captiveze atentia.. Daca in " Mandrie si prejudecata", " Ducesa" sau "Doctor Zhivago" rolul i s-a potrivit ca o manusa , aici este total pe dinafara..Nici regizarea filmuli nu mi-a placut. O prefer de 100 de ori mai mult pe Sophie Marceau alaturi de Sean Bean, in varianta din 1997, cu toate detaliile care-i lipsesc , dar ei sunt de acolo. Daca regizorul n-ar omite atate lucruri, prezentandu-l mai mult ca pe un scurt metraj, ar fi fost cea mai reusita varianta, prin chimia dintre personaje. Dar cu toate acestea reuseste sa dea drumul imaginatiei tuturor celor care nu au citit cartea! In concluzie vizionati varianta din 1997 este mult mai reusita! http://www.youtube.com/watch?v=-nMpuZK9YZ4
2 0
catasmile17 pe 21 Iunie 2013 20:45
Un film care l-am asteptat de ceva vreme, dar m-a dezamagit....
2 0
diana7 pe 14 Iunie 2013 20:58
Anna Karenina
nu mi-a placut deloc filmul si nu inteleg pentru ce a fost nominalizat la oscar
2 0
ArjenRobben pe 09 Iunie 2013 15:37
Slab filmul in comparatie cu cartea.Ma asteptam la mult mai mult.
2 0
Ghemot pe 20 Februarie 2013 00:05
Momente bune, si atat!
Unu dintre filmele pe care le-am asteptat anul acesta si nu mi-a placut deloc!

2 0
mihaela20 pe 14 Februarie 2013 21:41
fara pasiune
Filmul asta este bun de vazut,doar in cazul in care ai citit cartea sau ai vazut o ecranizare anterioara.
Mi-a placut ideea filmului-teatru,dar mi-ar fi placut sa vad mai multa emotie,mai multa pasiune...sa ne faca chiar sa intelegem povestea de dragoste ,sa ne transmita sentimenetele Annei....din pacate Anna in film nu pare decat a fi o femeie usoarea,petrecareata si o mama denaturata iar Vronsky nu pare decat un simplu playboy ....si cat de frumos ar fi fost sa se redea in film,Rusia la acele vremuri....

2 0
Allexander pe 12 Februarie 2013 17:42
Nu m-a impresionat absolut deloc. Poate si din cauza faptului ca am citit cartea. Prea mult dramatism in toata ecranizarea, in carte se gaseau si pasaje mai putin dramatice. Cred ca problema a inceput de la distributie.
2 0
safi pe 07 Februarie 2013 20:58
Offf Anna Karenina
Personal nu am intalnit-o pe Anna Karenina in acest film! Am fost dezamagita! Am inceput sa citesc romanul lui Tolstoi acum o saptamana, iar filmul l-am vazut ieri! Inca nu l-am terminat de citit! Povestea o stiam "din auzite", dar citind cartea acum si vizionand filmul tot in acest timp, intr-adevar nu se compara! Pare o parodie mai degraba! Au pastrat detaliile neimportante si au facut din Anna o frivola de clasa intai! Nu pot spune ca nu mi-a placut filmul deloc, pur si simplu nu a conturat deloc povestea personajului principal, trairile sale interioare care au chinuit-o si iubirea fata de Vronski! In fine m-ai am de citit si va sfatuiesc sa cititi si cartea! Este de o mie de ori mai intensa povestea si in primul rand este adevarata poveste, adevarata Anna Karenina! Doar in romanul lui Tolstoi o puteti intalni "in carne si oase"!!!
2 0
ice_eyes pe 22 Ianuarie 2013 15:23
Nu este un film prost, dar este lipsit de substanta, pare un fond fara forma, un sir de evenimente care nu transmit nicio emotie.
2 0
dido pe 21 Ianuarie 2013 17:58
Drama si nu prea...
Anna Karenina...rusoaica frumoasa cu un sot mai in varsta si rigid,prinsa in rigorile inaltei societati din Rusia anilor 1800...cu un copil pe care il iubeste mai presus de orice...il intalneste pe mai tanarul si seducatorul Vronsky...acesta e romanul pe care il stim cu totii dar surpriza!Anna Karenina nu e foarte frumoasa si nici foarte virtuasa,Vronsky nu inspira nici un fel de pasiune,cat despre sot...Jude Law...ce regizor limitat crede ca o femeie cat de cat normala l-ar putea insela pe Jude Law?!Neinspirata alegere!S-au chinuit sa-l urateasca,mergea din plan indepartat dar oricum personajul nu este deloc cel pe care il stim,inflexibil si respingator...Deci nu e povestea pe care o stim e altceva...punerea in scena asemeni unei piese de teatru ne avertizeaza de la inceput ca nu e ceea ce stim noi!Filmul e destul de placut si mai ales ofera o noua perspectiva asupra romanului lui Lev… citeşte
2 0
Blog de Carte pe 05 Ianuarie 2013 09:14
Anna, fosta Karenina
[...] Ma conving de fiecare data ca nu este bine sa ai mari asteptari legate de un film. Nici macar cand filmul in cauza este Anna Karenina. [...] citeşte
2 0
EduardBarbu pe 01 Iunie 2013 14:45
Trei minute am stat. Am inceput sa sangerez gandindu-ma la Tolstoi. Si am inchis repede.

Deci, NU!

2 1
Filme, cărţi, optimism. pe 16 Ianuarie 2013 20:47
Anna Karenina (2012)
Paranteză: nu cred că există lipsă de respect mai mare decât vorbitul tare pe aproape tot parcursul unui film. Chiar trebuie să ai obrazul foarte gros să faci lucrul acesta la un film ca Anna Karenina; dacă era unul cu Nicolas Cage, Gerard Butler sau alți actori de duzină pe care îi întâlnești la fiecare [...] citeşte
2 2
Alex_S pe 16 Decembrie 2012 18:05
Anna Karenina
L-am vazut zilele trecute la cinema. Nu apucasem sa citesc cartea, dar dupa ce am vazut filmul chiar mi-a starnit interesul. Viziunea lui Joe Wright asupra romanului este una revolutionara din punctul meu de vedere. Faptul ca a pus romanul in scena unui teatru este ceva nou in lumea cinematografiei... adica bate legile cinematografiei. Filmul are o distributie de exceptie, o viziune de exceptie, un ritm alegoric care te mentine in tensiune si supans pe intreaga durata. Keira Knightley joaca probabil cu o eleganta un pic cam exagerata, dar Aaron Taylor-Johnson se transpune destul de bine in pielea personajului si isi joaca rolul foarte bine. Recomand cu drag tuturor sa il vizioneze... merita!!!
2 6
Lani pe 22 ianuarie 2013 08:48
Ar fi mai bine dacă ai face invers, de acum încolo : carte, apoi film.
Sebastian96 pe 09 Octombrie 2012 10:30
Eu am citit romanul ,dar mi-a luat ceva timp adica are in jur de 1000 de pagini si unele secvente erau foarte plictisitoare...doar celor ce le place literatura pot citi romane de genul acesta..!
2 14
blackmore pe 12 Decembrie 2019 20:40
Cea mai proasta ecranizare a romanului lui TolstoiKeira Knightely nu are nicio treaba cu personajul.
1 0
CINEFILUL DE SERVICIU pe 13 Septembrie 2013 03:42
Anna Karenina (2012) « Cinefilul de Serviciu
[...] Site: http://focusfeatures.com/anna_karenina/ Sites: IMDb Rotten Tomatoes Metacritic CinemaRX Cinemagia Like&Share Pin ItMai multEmailShare on TumblrPocketDiggPrintLike this:Like Încarc... By [...] citeşte
1 0
honeygiani pe 06 August 2013 15:40
Ce apreciez in ecranizarea de fata este ca sunt distribuiti actori cu varste reale ale personajelor, ce nu apreciez....ei bine, actrita din rolul principal. Keira poate fi frumoasa doar in pozitii inerte....altfel, e tot o grimasa, ranjet sau cum mai vreti sa-i spuneti, motiv pentru care rolul Annei e extrem de nepotrivit pt ea. Recomand tuturor sa urmareasca si alte ecranizari ale Annei Karenina, poate atunci vor intelege mai multi ca Keira Kneightley nu prea are ce cauta in cinematografie, cu atat mai putin in roluri complexe cum e cel de fata....
1 0
iu2llia pe 26 Ianuarie 2013 16:51
Din pacate e o slaba ecranizare a incredibilului roman... cel putin interpretarile actorilor pricipali le-am vazut fortate, fara implicare si cam ..... british. Prefer filmul din 1997 mult mai aproape de roman desi niciun regizor nu ar putea reda mai bine ca insusi autorul incredibila poveste de dragoste....si toate celelalte aspecte ce contureaza opera. Oricum... l-as fi vazut in roulul lui Vronski pe Jude Law. cel care de altfel a mai salvat cate ceva din peicula.. si ca sa nu mai vorbesc de rolul Annei care nu s-a pliat pe Keira.
1 0
Licurici75 pe 31 Ianuarie 2014 01:00
Ideea de scene teatrale este grozava
Regizorul a refuzat sa expuna subiectul amorului celor doi. El mai mult a vrut sa o contureze pe Ana ca fiind, asa cum a spus si sotul ei, o taratura. O persoana ipocrita, profitoare, egoista si fara prejudecata, care cere de zeci de ori iertare sotului si ea nici o clipita nu a vrut sa-i respecte dorintele. Nu a tinut cont nici de parerea mediului inconjurator. In acest film tinde mai mult ca sotul Anei sa fie eroul principal
1 1
ryco0984 pe 4 martie 2014 14:27
Pai si e altfel? Da, sa nu ne mai ferim de cuvinte, Anna este o taratura.
elmedico pe 15 Ianuarie 2013 15:58
O adaptare originala, foarte bine regizata! Un film cam subevaluat la nota!
1 3
ancutza200 pe 21 Decembrie 2012 15:23
Anna Karenina si Les Miserables =wow :X le-am vazut nam cuvinte.. si in primul rand ma dat pe spate DISTRIBUTIA filmelor :X
1 4
Dida pe 15 Decembrie 2012 13:26
Meh
Nici mie nu mi-a placut, trailerul a adunat partile frumoase, dar ca total, dezamagitor.
1 4
icb1 pe 22 Decembrie 2012 06:55
Un film deosebit, deși un remake, are un stil de prezentare cu totul nou și neconformist al tragediei clasice din romanul lui Leo Tolstoi
Cu toate abținerile inițiale, filmul este o realizare deosebită care te face să simți din nou drama ce se desfășoară treptat în roman. Spre deosebire de Julieta marelui Will, Anna marelui Leo simte mult mai mult decât iubitul ei care nu o înțelege, deși se pare că el a iubit-o în modul lui de a fi, superficial și trecător. Un Luceafăr inversat, în care ea va rămâne nemuritoare pe ecrane-- în ciuda sinuciderii ei, iar el doar ca o antiteză trecătoare care ar fi putut fi oricare nobil tânăr și atrăgător fizic. Interesant este și faptul că scenariștii s-au străduit în stilul de prezentare teatral să-l imite, cel puțin parțial, pe marele Will, dorind să-i implice mult mai mult pe spectatori în drama și tragedia finală a filmului. Deși povestirea n-a fost scrisă de Leo Tolstoi ca o piesă de teatru, ideea ar fi în acest film de cum ar arăta… citeşte
1 6
elli_0232 pe 4 noiembrie 2022 21:25
Mai biine cititi cartea. Cand niste neica nimani de regizori incearca sa gandeasca cu capul lor, si mai ales sa creada ca-s buni. Anna Kareninina este unul dintre cela mai bune romane clasice. Prostii si neavenitii nu inteleg ca ce e clasic ramane clasic. Nu-l pui pe traforaje. Clasicul e o bijuterie!
SORICA2012 pe 29 Noiembrie 2012 20:12
noi doi decembrie 2012
Zana, la noi finalul va fi altul decat in roman ori film, nu? Te iubesc!
1 6
icb1 pe 22 decembrie 2012 06:38
Cine-i Zana ?
user-61e70e426eb6d pe 01 Aprilie 2023 18:59
Nu transmite nimic acest film,o pune intr-o postura proasta pe Anna Karenina. Mult mai bun filmul din 1997. Pacat de actori…
0 0
elli_0232 pe 04 Noiembrie 2022 21:05
oribil
Mai biine cititi cartea. Cand niste neica nimani de regizori incearca sa gandeasca cu capul lor si mai ales sa creada ca-s buni.
Anna Kareninina este unul dintre cela mai bune romane clasice. Prostii si neavenitii nu inteleg ca, ce e clasic ramane clasic. Nu-l pui pe traforaje. Clasicul e o bijuterie!

0 0
GiulianoDirt pe 11 Decembrie 2021 20:52
Dostoievski se întoarce în mormânt. Filmul seamănă cu un muzical gay. Dacă cineva a vrut să facă o parodie proastă după roman, a reușit. Nota 1....din milă.Păcat de actori.
0 0
sanda_panda pe 11 Februarie 2019 16:08
exceptional
mi a placut tot, abordareA, jocul actorilor, costumele..MINUNAT!!!!!!
0 0
AmphitriteMermaid pe 24 Ianuarie 2019 16:48
Keira Knightley joaca bine. Si filmul e interesant si respecta destul de bine cartea. Nu mi-a placut tenta amuzanta care nu e la locul ei.
0 0
mitza2003ro pe 28 Martie 2018 12:53
Ecranizarea este una reusita dar m-a cam umplut de nervi privind depravarea acestei femei...Dragostea asta este de multe ori înțeleasă greșit...
0 0
ZHR_MHL pe 05 Aprilie 2015 17:42
...
...adevarul e ca au fost realizate atatea adaptari inaintea acesteia, incat ar fi trb sa fie cu adevarat deosebita ca sa-ti atraga atentia; din pacate, in opinia mea, nu e deosebita aceasta ecranizare, nu am avut rabdare sa urmaresc nici 1/2 de ora, regret...
0 0
elli_0232 pe 4 noiembrie 2022 21:23
Mai biine cititi cartea. Cand niste neica nimani de regizori incearca sa gandeasca cu capul lor, si mai ales sa creada ca-s buni. Anna Kareninina este unul dintre cela mai bune romane clasice. Prostii si neavenitii nu inteleg ca ce e clasic ramane clasic. Nu-l pui pe traforaje. Clasicul e o bijuterie!
Go1 2

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells