0 0
user-60dc5a443897d pe 30 Iunie 2021 14:52
Sincer...Chiar mi-a placut filmul. si am inteles ca a aparut si partea a doua. Abia astept sa il vad.....
0 0
777L pe 15 Ianuarie 2020 16:57
Note foarte mari aici
Daca subiectul nu ar fi fost deja abordat in Elysium si Altered Carbon (si chiar si Upside Down) , poate ar fi fost mai interesant... Aia bogati undeva sus in aer, sarantocii jos pe pamant. In rest, un film cyberpunk frumos si destul de "luminos".
1 1
aurel_antonio pe 14 Decembrie 2019 11:57
Trebuia sa fie si un purice aici caruia nu i-a placut.. (crome)
0 1
crome pe 26 Noiembrie 2019 14:09
Bine ca nu am dat banii la cinema sau pe dvd ,o porcarie de desene animate ,un fel de transformers ,ce mai ,facute pe calculator.
0 2
kasmyn pe 17 Noiembrie 2019 22:09
um film bun
un film sf mai pecial despre dragoste dintre om si robot!!oricum un film nou cu un scenariu original!!!
1 1
zuzulika pe 11 Noiembrie 2019 21:47
Chiar nu am.mai vazut de mult un film asa bun,asa captivant pina la final ! Recomand cu incredere!
0 1
Sorin87 pe 24 Iulie 2019 22:19
Un film foarte bun, mi-a placut povestea care te tine in fata ecranului pana la final
1 1
andystarx pe 24 Iulie 2019 17:51
Nota 7/10
La cate sf uri slabe am vazut in ultimii ani,acesta este unul mai bun,sa zicem mediocru,are o poveste ,merita o vizionare,daca vor fi continuari,nu este de bine,insa aveam asteptari ceva mai mari,tinand cont de buget si de faptul ca fost creat de marele Cameron !
1 1
carmen_angelus_romila pe 18 Iulie 2019 12:47
Pentru genul din care face parte, filmul prezentat are tinuta, caracteristica multora din productiile regizate de Robert Rodriguez, si destula actiune in stilul scenografiilor scrise de redutabilul James Cameron, care, alaturi de o interpretare remarcabila, merita aprecierile noastre.
1 1
Nelio pe 10 Iulie 2019 22:25
Superb, suspans, emoție, efectele speciale uriașe și o poveste minunata, care te ține fermecat în fața ecranului.
0 1
xerses pe 19 Iunie 2019 23:02
A fost o surpriza placuta, desi am ocolit acest film destul de mult timp....
1 1
devildear pe 11 Martie 2019 00:55
slab
Am pierdut 2h pentru un film animat, e bun de vizionat cu fam...
0 1
ColourNew pe 09 Martie 2019 23:30
Bun...Dar trebuie vazut numai la cinema , pentru efecte si sunet.
0 1
cruceru_vlad_andrei_v pe 09 Martie 2019 16:02
Chiar bun, l-am văzut de 3 ori deja :)) Cel mai anticapitalist film pe care l-am vizionat pana acum!
0 2
Exotic pe 26 Februarie 2019 22:42
N am mai vazut de ceva timp,un film atat de bun.Efectele superbe,cadrele foarte bune.M a prins total,am uitat de tot,pe parcursul filmului. Personajul principal este special si frumos conturat,ii iubesc puterea...sufletul...taria si corectitudinea. O alta capodoperă de James Cameron!
0 2
georgel_ilie pe 24 Februarie 2019 06:29
Superb în special pentru cei ce iubesc genul de film nota 10 cu felicitări,,,, iar părerile negative sant doar răutăți.
0 1
FunnyX pe 20 Februarie 2019 03:08
Un film bun, de efecte, actiune si suspans. Dragostea dintre un cyborg si un om a fost atat de bine redata!
Finalul nu e chiar cel asteptat pentru o productie de acest nivel si pregateste de fapt partea a 2-a. E clar ca va fi o continuare, sa vedem cand!

0 1
BogdanRT pe 18 Februarie 2019 23:18
L-am așteptat cu sufletul la gura, dar filmul nu merita nota 8, acesta este adevarul. Este un film cu multa actiune, dar dialogurile dintre personaje sunt simple și fără profunzime. Nici macar Christopher Waltz nu a putut să mai salveze ceva din film, replicile nu i-au dat șansa să-și dovedească talentul pe care l-a arătat în Inglorious bastards sau Django. Mi-a plăcut scena în care Alita își scosese inima pentru prietenului ei, pentru că aici și-a arătat inocenta și sacrificiul pe care îl dorea să-l facă pentru persoana iubita. In rest filmul a fost destul de banal, fără că vreo alta scena să-mi rămână memorată. Finalul a fost unul bunicel pentru că nu s-a terminat cu un happy ending.
Sper ca partea a doua să fie mai buna.

6 2
mihnea_aspru95 pe 24 februarie 2019 12:35
Thumbs up! Prin aceleași stări am cam trecut și io. Un scenariu pueril (cringe-fest). Am retușat mai sus recenzia mea (se pare că am așteptat mult, trecând prin atâtea amânări ca să vedem un film doar ok-ish, nimic prea inovator, dar aia e... a doua să fie altceva)
BogdanP. pe 18 Februarie 2019 22:13
De vazut la cinema !
James Cameron (care a facut Avatar, Titanic, Terminator, Aliens) nu m-a dezamagit nici acum . Recomand sa fie vazut la cinema , nu pe un ecran de laptop. Atat actiunea cu efecte si dinamica super (se apropie de Matrix) cat si ideea au fost foarte reusite, intrand asa in categoria de SF-uri bune (nu comerciale). Dar chiar asa , sa plangi la acest SF ? Da , niste tipe din sala in apropiere au plans la nste scene. In rol principal este si bine-cunoscutul actor Christoph Waltz. Filmul este cu mult peste asemanatorul film "Ghost In the Shell"(2017) , si mi-a placut ca actiunea nu e numai cateva scene care le-ai vazut deja in trailer, cum a fost in cazul "Ghost In the Shell"(2017) , la ALITA actinuea din trailer e doar o mica parte de pe la inceputul filmului , ce se va mai intampla ramane sa descoperiti .
0 1
parker26 pe 18 Februarie 2019 21:00
Destul de bun filmul ,actiune buna ,suspans ,merita vazut ,recomand
3 1
tul_nic71 pe 17 Februarie 2019 22:27
Un film fascinant, de 10,Alita intruchipeaza perfectiunea la care poate spera omul, un film centrat pe antiteza bine-rau, un film metafora, tehnologia dusa la extrem poate insemna si sfarsitul vietii.Un film despre un potential viitor urat si rece in care Alita e lumina, emotii pure, umanitate e ingerul razboinic care lupta pentru frumusetea vietii.Poate fi vazut de adolescenti dar si de adultii cu suflet de copil.Cred ca e mai bun ca Avatar si finalul pare a fi pt o continuare.
6 2
user-5ae43a25b6594 pe 17 Februarie 2019 09:24
Cea mai buna productie dupa un anime de pana acum, better than ghost in the shell, totusi putea sa iasa mult mai bine de atat, dialogurile slabute, personaje mult prea multe si fire narative, nu.mi place ideea asta de film care se opreste brusc si lasa cv pt o continuare, starnind interesul cica, putea sa aibe 2 ore jumatate si sa nu fie necesara o parte a 2-a,in rest nimic de obiectat, scenele de actiune si efectele vizuale extraordinare si ca de obicei e o placere sa il vezi pe christoph waltz, merita vazut la cinema, 8
1 1
user-5bbfc00e54c31 pe 16 Februarie 2019 20:21
Un film excellent, emotionant si pentru fata mea teen age si pentru adult, un film ce merita vazut, cu mult suspans si este mult superior lui Avatar. Alita are mult mai multa umanitate, emotie si spirit de sacrificiu, ceea ce nu prea mai exista in lumea reala. Consider ca rautacioase voit si lipsite de intelligenta comentariile unor useri, carora nu le_a placut filmul. Filmul este foarte buni si are efecte surprinzatoare, aminteste de Love Story, foarte reusita emotia de dragoste platonica transmisa intre human si android, / aminteste de Jack the Ripper, aminteste de Frankenstein, dintr_un anumit point of view, aminteste de Avatar, dar este mult mai bun, aminteste de anumit emotii umane, sterse din mentalul colectiv in Occident, maiales in ziua de azi, aminteste subtil de rai, iad, transplant de organe, transplant de nanotechnology via anul 2500, foarte aproape de anii secolui nostru, Nu… citeşte
3 0
cezarica98 pe 16 Februarie 2019 20:08
Film bun de acțiune!
Un film cu o aventură excelentă, intensă, un univers plin de viață, o poveste în centrul căruia se află o adolescentă cyborg cu un trecut interesant și misterios. Universul fascinant creat de Rodriquez, este magnific, Orașul de Fier creat într-un viitor postapocaliptic, scoate în evidență latura de regres a naturii umane, un viitor în care oamenii au descoperit o metodă de a-si prelungi viața, creierul uman este transpus în corpuri artificiale, atunci când cele biologice mor, sunt considerate slabe și grețoase, pur și simplu sunt reciclate. Alita este o războinică puternică, o combinație între feminism și brutalitate, are abilități pentru a salva prietenii și familia, pe cât este de naivă pe atât este de curajoasă. Prestația lui Christoph Waltz, impresionează, reușește să scoată din mine aceeasi emoție pe care am simțit-o când l-am auzit… citeşte
3 0
brando pe 15 Februarie 2019 20:03
Bunicel dar superficial ...
Din pacate filmul nu prea este in stilul lui Rodriguez cu care el nea obisnuit adica cu umor fin ,violenta sangeroasa si personaje unice. Aici Rodriguez doreste sa faca un film in stilul lui James Cameron dar nu prea reusesete... nu ca Cameron a facut cv calumea in ultima vreme ....Avatar a fost si ramane un gunoi de film... Ma refer la era de aur al lui Cameron cu filme ca T1,T2, Aliens, Titanic..! Rodriguez este un regizor in pur stil Tarantino find amandoi foarte buni prieteni si regizand cam acelasi stil de filme ala anii 70 explotation movies iar acuma Rodriguez vrea sa incerce ceva in still anii 80 amestecat cu anii 2000 Superhero Era, Avatar 3d style...dar pur si simplu nu prea reuseste..fiindca nu este de mentalitatea si stilul sau ! Efectele sunt ok dar nu ce nam vz si acum 10 ani... scenele de action sunt lipsite complect de violenta si sunt complect nesangeroase ca intrun… citeşte
4 5
cristina_patras pe 17 februarie 2019 12:09
Bine spus lucrurilor pe nume!!!