MikkaelWolfganger pe 30 Octombrie 2013 19:44
Just a little bit of gore and everyone freeks out.
Banuiesc ca face ce si-a propus.Socheaza, desi pe mine nu prea m-a incalzit manechinul ala regulat extrem de neconvingator.Depinde si de stomacul fiecaruia, desigur.Mai deranjante mi s-au parut pretentiile meditative ale filmului decat violenta grafica propriu-zisa.Ca impresie horror e ok, ca orice altceva...pas.
1 0
giselleee pe 19 Iunie 2012 19:17
mda...
hai sa fim seriosi, ce fel de oameni ar fi in stare sa faca asa ceva?? mie nu prea mi vine sa cred... adica dupa ce a ciopartit o p-aia, ii mai ia si inima si o duce acasa si i-o da cainelui preparata ca milkshake. ma mir ca n-a mancat o el. vai de lumea in care traim daca se intampla in realitate chestiile astea. naiba, tre' sa fii cel putin grav bolnav ca sa i-o tragi unui mort pe care culmea, l ai si taiat inainte si i ai scos creierul. suna putin a aberatie, mai ales ca eu n am vazut mort care sa sangereze, deci daca filmul s-ar fi bazat pe un caz real, daca au fi avut dovada clara ca e adevarat, atunci sigur ar fi stiut ca din mort nu curge sange. Nu este recomandat persoanelor in prag de moarte, ca poate se accelereaza procesul, Doamne fereste!
0 1
reivan pe 08 Aprilie 2012 13:23
ba esti nebun nu am cuvinte..doamne ce film :| i-am dat 3 doar pt calificativ filimul in esenta are o idee buna dar ooo domane...cat de ...vai...
1 0
crisalisa pe 07 Aprilie 2012 21:20
Acest film de scurt metraj prezinta in detaliu grafic micile secrete murdare ale serviciilor funerare. Mult de prea multe ori, cadavrele sunt mutilate si violate. O femeie moare intr-un tragic accident de masina, dar adevarata ei oroarea o asteapta dupa moarte. Ce se intampla cu corpul dupa ce spiritul a parasit cadavrul, acesta este la dispozitia anteprenorilor de la pompe funebre? Ce fel de creatura este cea care ne taie corpurile noastre in bucati numai pentru ca apoi sa-l puna la loc? Fie ca ne place sau nu, toti suntem la mila bisturiului medicului legist, si abuzurile si umilintele suferite sunt strict stiute numai de ei. Viziunea lui Nacho Cerda, dupa moarte culmineaza intr-un vicioasa caseta de prezentare a teroarii adevarate care a deranjat si respins telespectatorii din întreaga lume. Antreprenorul de pompe funebre ia acasa cateva suveniruri, poze pentru el insusi si o inima… citeşte
2 0
radu3455 pe 05 Aprilie 2012 21:23
trebuie sa fii cu adevarat nebun sa faci asa ceva,mai bine nu va uita-ti la el
0 2
arnoldroland pe 05 Aprilie 2012 20:06
Vai de capațana mea..... mai e si din caz adevarat! ...hmm, șocant, evident, mi-as fi dorit, poate , sa nu-l fi vazut, dar, mai bine sa regreti ca ai facut cv decat ca n-ai facut 8) ....Vizionare placuta, desi nu recomand, sa-l vada cine vrea :P
3 2
pharmakon pe 15 iulie 2012 05:07
E o vorba care spune ca, in timp, devii ceea ce muncesti. Esti psihiatru, o sa ajungi nebun, esti geolog, o sa fii sanatos precum o stanca, esti medic legist, o sa ajungi un cadavru, iar unui cadavru nu pot sa-i placa decat... cadavrele.:))
arnoldroland pe 18 iulie 2012 12:06
=))) super 8)
mvpsebi pe 11 Februarie 2012 22:20
M'am convins inca o data ca incinerarea e cea mai buna solutie. Bolnav!
1 4
Issabbella pe 28 Ianuarie 2012 15:28
fals
Daca tot intentionau sa faca un film socant bazat pe fapte reale cred ca se puteau documenta putin si atunci ar fi stiut ca , cadavrele nu sangereaza ..
0 2
xerses pe 01 Decembrie 2011 22:50
Nu cred ca un astfel de film ar fi trebuit facut si nici macar lansat.Oribil!
1 3
Hype pe 5 decembrie 2011 00:26
Ai vazut macar acest scurt metraj?Sau simpla descriere te-a oripilat? Gandeste-te ca si tu vei ajunge asa,toti vom ajunge asa,cadavrele fiindu-ne batjocorite,mutilate,violate.Acest film ne expune o realitate dura si revoltatoare,e inspirat din fapte reale,e realizat chiar foarte bine.Nimeni nu stie cu exactitate ce se va intampla cu trupul nostru dupa moarte,ramane la mana medicului legist,asistentilor sau chiar studentilor la medicina.
xerses pe 5 decembrie 2011 16:30
L-am vazut, si dincolo de soc, m-a pus intr-adevar pe ganduri daca asa ceva se poate intampla.