Nota sub 1 nu se poate,din pacate...groaznic film...oare daneliuc si-a dat seama?...nu cred...la pensie cu voi!
0 0
Cretzulynne pe 28 Martie 2017 21:26
Despre prizonierat si alte victime ale unui razboi ce nu ar fi trebuit sa aiba loc.
A unsprezecea poruncă - Ticăloși și inocenți (I)
by Magda Mihăilescu

Tulburătoare coincidență: imaginile ultimului film al lui Tarkovski, Sacrificiul, cădeau peste biblicul „la început a fost cuvântul”, șoptit după dezastru de un copil. Totul se petrecea la adăpostul unui copac, prea firav pentru a-i oferi umbră dar îndeajuns de puternic pentru ca în preajma lui să-și facă loc speranța că totul ar mai putea fi luat de la capăt. Primele imagini ale mult așteptatului film aI lui Mircea Daneliuc însoțesc și ele acel „la început a fost cuvântul” dar în prelungirea lui asistăm la masacrarea hulpavă a unui arbore. Vorba este, aici, instrumentul poruncii, al disoluției; capătul de drum al pierzaniei. Un creator îndurerat, sceptic dar și cinic — cinismul ca exorcizare a disperării — l-am numit pe cineast, aude parcă cum… citeşte

1 0
cosmin742000 pe 15 Martie 2017 10:36
Un film romanesc foarte slab , ca aproape toate cele facute imediat dupa involutie ,in care cica este vorba despre experimentul Pitesti.In realitate este vorba despre cativa oameni evadati dintr-o inchisoare comunista care pe tot parcursul filmului nu fac altceva decat sa dovedeasca ca locul lor daca nu era intr-o inchisoare , cel putin era intr-un spital de nebuni , sau ca exponate la o gradina zoologica.Bineinteles ca nu lipsesc scenele de sex si limbajull licentios , pentru a spori greata.
1 5
eduard_stratan pe 5 aprilie 2024 12:37
Cosmine,ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!