Un fillm bun dar parca regizorul s-a inspirat putin din "Marley & Me" , dar actorii , mai ales Jeff Bridges au fost foarte buni.
0 0
edinaa pe 18 Decembrie 2010 20:20
Un film foarte bun despre importanta unui animal ( in speta) in casa.
1 0
septick pe 08 Septembrie 2010 12:23
In viata lui Jon Katz (Jeff Bridges) ajunge un patrued, de origine canina, simpatic, nazdravan, dar deosebit de inteligent si afectuos, pe nume Devon. Avand alti doi caini, Stanley si Jules, lui Jon ii este destul de greu sa se descurce cu trei animale, cand te gandesti ca isi mai face timp si in a scrie. Cand Emmy il viziteaza, desi afirma constant ca se descurca cu cateii, devine oarecum usurat ca o parte din povara ii mai este luata dupa umeri.
In acest timp petrecut cu Devon, Jon realizeaza ca isi schimba comportamentul, devenind un om mai bun si mai amiabil, incercand sa se imprieteneasca si sa-si dreseze cainele.
Avem de a face cu o drama usoara, care cucereste pana si pe cel mai inchis om la suflet din sala de cinema.
De vazut impreuna cu familia. Eu l-am adorat!

2 0
silv_xd_tweety pe 09 Iulie 2010 16:26
UNEORI SCHIMBAREA VINE PE PATRU PICIOARE
Atentie ! Poate contine SPOILERE !!!

ADEVARATUL SINOPSIS AL FILMULUI : Jeff Bridges este Jon Katz , un scriitor singuratic (singurii lui prieteni sunt cei doi catei ai sai Stanley si Jules) , binevenita in casa lui era doar fetita lui Emmy .. Jon il intalneste pe Devon .. un catel foarte nebun , molestat, abuzat si batut de fostul stapan . El demonstreaza ca are calitati ascunse fiind extrem de inteligent , avand niste aptitudini de nebanuit , plin de energie si foarte ciudat , el il cucereste pe personajul lipsit de imaginatie interptretat cu sarguinta de Jeff , care hotaraste sa se mute cu chirie la o cabana la tara . Acolo hotaraste sa isi duca cainele la dresaj , iar cainele , isi regaseste spiritul orientarii , iar scriitorul nostru isi regaseste imaginatia .. Cainele devine din "catelul diavolului" , un caine cuminte .. Jon isi face prieteni si devine mai sociabil… citeşte

5 0