imi place ca nu se preface deloc.bravo lui

0 3
paul silean pe 02 Iunie 2006 13:06
esti un mare actor te urmaresc seara de seara si tineo tot asa
0 3
Parvu Viorica pe 16 Iunie 2006 22:29
Sa traiti Sergent " Marlanu".Ma numesc Viorica si am 25 de ani, fata care ati cunoscut-o azi 16.06.2006 cea mai vorbareata ( cred ca stiti cine sunt nu este nevoie sa spun mai multe, sau mai exact fata cu nr de tel.). Mi-a parut bine ca v-am cunoscut personal nu am parerea proasta nici despre dumneavoastra nici de restul colegilor dumneavoastra, va simpatizez si eu si fratiorul meu de 7 anisori si va urmarim mereu la televizor. Va multumesc pentru autograful dat a fost foarte bucuros fratiorul meu si eu binenteles de acele cuvinte. Multumesc ca ati adus un zambet pe fata unui copil si nu numai la televizor ci si personal.Multumesc mult.
1 2
Deceoare pe 10 iunie 2015 19:15
Sergent Ferdinand Mârlanu I (întâiul) - pe numele său complet .
yeNN pe 18 Noiembrie 2009 11:07
Sunt fanul tau
Miai placut de la inceput esti foarte bun actor...de cand jucai in "Trasniti in Nato" pana acum cand joci in "Trasnitii".... sper sa te vad vreodata personal si sa am un autograf:X
2 2
readyfile pe 09 August 2010 17:49
Imi place ce a postat Paparau Cristian. Da, nu se preface, este prost, incult si grobian, dupa cum este mentionat si in biografia de mai sus....Nu am cunoscut actori mai slabi si mai enervanti decit cei ce joaca in "Trasniti in NATO". Chiar ma mira ca nimeni de la PRIMA TV nu sesizeaza ca acest asa-zis "divertisment" este "de proasta factura, incult si grobian", ca si rolul serg. Toni Ionescu. Halal actor !!!!!. Dar ce sa faci, in vreme de criza, cind nu ai bani sa cumperi filme artistice ori seriale de calitate, esti nevoit sa oferi publicului emisiuni cu astfel de nulitati.
5 5
zeno.marin pe 30 decembrie 2012 15:36
Ha ha ha! Tocmai acelasi comentariu il remarcasem si eu. Abia dupa aceea am observat ca te-a amuza si pe tine. Eu i-am dat nota 2 (doi) acestui "actor", pentru ca nu a copiat pe nimeni. E el insusi. Daca ar fi imitat pe cineva, ii dadeam nota 1. Ai un "Like" de la mine :-)
RMarian pe 30 ianuarie 2014 19:32
ai perfecta dreptate cosmine!!
tonymaestrul pe 23 Ianuarie 2012 18:11
E foarte tare tipul. Tine-o tot asa marlaneeeeeeeeee
1 2
Manusa pe 04 Aprilie 2012 20:46
Un actor foarte bun si imi place cum joaca. In Traznitii joaca excelent.
1 2
cosmin742000 pe 05 Aprilie 2012 11:56
Mi se pare cel mai bun actor din trupa traznitilor..
4 3
narcisson pe 14 Aprilie 2012 14:38
Parerea mea e ca fara el ''Trasnitii'' nu ar mai avea acelasi farmec...
1 2
alex_il_fenomeno pe 27 Aprilie 2012 11:21
atractia principala a serialului "Trasniti din NATO" , care ii ofera o alta atmosfera , una atat de destinsa si de amuzanta ! fara el cred ca serialul in cauza nu ar exista !
4 2
Ovidiu239 pe 19 August 2012 21:17
Imi plac Trasnitii, iar Marlanu' se detaseaza de restul...
3 2
Tyybi1 pe 07 Septembrie 2012 18:45
Toni Ionescu
Cel mai bun actor din Trasnitii. Nota 10 pentru comedie.
2 2
zeno.marin pe 30 Decembrie 2012 15:33
" imi place ca nu se preface deloc.bravo lui"
Citeam un comentariu foarte elaborat undeva pe pagina asta: " imi place ca nu se preface deloc.bravo lui". Intr-adevar... Pai sigur, doar Isi joaca... propriul rol. Omul potrivit la locul potrivit. Badarania, grosolania si prostia nu sunt asa de greu de reprodus. N-eam umplut de "actori" din astia ca un ciumat de bube... Mitocania salveaza Romania (reloaded).
5 1
RMarian pe 30 ianuarie 2014 19:38
esti copil de mingi pe langa Toni Ionescu...asa cred..de-aia iti ascunzi fata in spatele avatarului....
zeno.marin pe 31 ianuarie 2014 12:08
Draga Marian, Daca chiar mori de curiozitate sa vezi cum arat de fapt, poti sa accesezi pagina mea de pe LinkedIN unde imi gasesti inclusiv CVul. Nu am ce ascunde, ba chiar mi-am folosit numele real (probabil ca si tine, lucru de apreciat inclusiv in cazul tau, poate singurul....). Din cate vei vedea, fac X ani in sptembrie si probabil ti-as putea fi tata. Tehnic desigur, pentru ca nu mi-as dori asa ceva (sper ca nu sunt tatal tau macar). Si alta data vorbeste cu respect si bun simt cu alti utilizatori de pe Cinemagia, asa cum fac si eu. Obraznicii din astea cu "copil de mingi" nu iti fac cinste si e pacat. "Succesuri" iti doresc.
ciprian34 pe 08 Ianuarie 2013 15:53
L-am vazut in serialul "Trasniti din Nato" unde s-a descurcat destul de bine
1 2
yulianu_619 pe 21 Aprilie 2013 16:22
yulianu
e bun ca actor nu numai in comedie si in general actiune Drama si altele
1 2
Ciure-DARIUS pe 24 Iunie 2013 15:43
Am vazut tot felu de comentarii si pe alte site.Si in majoritatea se spunea ca el e un "retard un handicapat un prost",dar nu e asa .Parerea mea este ca el este un actor de nota 10 deoarece el are un rol, sa nu va imaginati ca el e chiar asa in viata reala. El a facut o facultate iar voi poate nu aveti nimica si ii spuneti lui ca e prost.Rusina sa va fie, eu urmarest trasnitii de cand au aparut si nu m-au dezamagit .
1 2
Claudynho pe 06 Februarie 2014 21:18
Un actor tare amuzant !!! Cred ca este cel mai bun din serialul Trasnitii.