StavaracheAlina pe 25 Aprilie 2005 19:18
The best
0 0
silvia pe 19 Septembrie 2005 22:12
parerea mea e ca este cel mai bun actor indio.are multa clasa.actoria o are in sange.cand sunt trista ma uit la un film cu el si imi trece...e foarte important ptr. mine.imi place ca actor, ca barbat si ca om.e cel mai bun.bravo shahrukh khan,meriti tot ce e mai bun.te iubesc si te respect ptr. ce esti.suces in continuare,desi ma indoiesc ca nu o sa il ai.
0 0
andreea pe 19 Septembrie 2005 22:12
parerea mea e ca este cel mai bun actor indio.are multa clasa.Actoria o are in sange.Cand sunt trista ma uit la un film cu el s-au ascult muzica lui si imi trece...E foarte important ptr. mine.Imi place ca actor, ca barbat si ca om.E cel mai bun.Bravo shahrukh khan,meriti tot ce e mai bun.Te iubesc si te respect ptr. ce esti.suces in continuare Y LOVE YOU
0 0
borosoiu andreea pe 02 Mai 2006 17:29
este un actor super imi place forte mult cum joaca mai ales in devdas mi-a placut mult de tot chiar daca a avut un final dramatic.E tare de tot.
0 0
Sclearenco Elena pe 29 Mai 2006 11:26
Pot spune doar un lucru E SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Il iubesc foarte mult, in realitate filmele undiene sunt slabiciunea mea!!!

0 0
Florentina pe 17 Iunie 2006 12:58
il consider probabil cel mai bun actor indian al momentului, alaturi de amitabh bachchan... am vazut cu el devdas, karan arjun, mohabbatein, asoka... si sunt doar cateva filme enumerate... este "the best"... un actor in toata puterea cuvantului...
0 0
Roman Luminita pe 30 Iunie 2006 15:33
Shah Rukh Khan este cel mai bun actor indian la ora actuala.Imi plac toate filmele cu el.Il iubesc foarte mult si ador!!
0 0
calin andreea pe 13 Iulie 2006 19:40
sunt opseda dupa el eram pe cale de ami pierde mintile dar prietena mea mia deschis ochii am peste 50 de filme cu el si 1894 de poze cu el.
0 0
andreea pe 13 Iulie 2006 20:49
shahrukh khan este unul din cei mai tari actori
0 0
Maschio Constanţa pe 15 Iulie 2006 18:54
Este cu 15 ani mai tinar decit mine dar, imi doresc din tot sufletul un sot ca el si tata la fetita mea Serena. Daca in viata reala este la fel ca eroii pe care ii interpreteaya atit de bine si natural, atunci este un OM adevarat si un BARBAT pe care orice femeie si l/ar dori. Ii doresc tot binele din lume si sa se bucure de copilasii lui. Nu am filme cu el dar imi doresc.
0 0
cristina pe 29 Iulie 2006 16:30
shahrukh khan este cel mai tare. ce pot sa spun...am 17 si sunt inebunita dupa el. este un actor si un om de nota 10. mor dupa filmele indiene imi place si de aiswarya rai,salman khan,prety zinta dar el este cel mai tare am vazut multe filme cu el si toate mi au placut as vrea mult sa vad filmul mohabbatein pacat ca nu se mai difuzeaza asa de mult ca inainte filmele indiene,si ca le tot repeta atunci cand le da. de un singur lucru imi pare rau ca am reusit sa merg in india. shasrukh khan tine o tot asa. si iti doresc multa fericire sanatate sa te poti bucura de sotia , copii tai si de fani tai. esti cel mai tare . esti numarul unu si cel mai mult mia placut cum ai jucat in veer zaara , devdas , chalte chalte si mai sunt o gramada . te pup dulce si te iubesc mult
0 0
julia pe 16 August 2006 20:25
esti nr unu. nu cred ca te intrec ni actorii de la holywood. el chiar pune suflet in ce face. toate filmele lui sunt bestiale.sunt filme la care te face sa razi dar sa si plangi. pacat ca exista doar 5 stele. eu i-as fi dat toate stelele din univers pt ca le merita.de 10 ani ne umple sufletele cu tot felul de filme. nimeni niciodata nu il va putea intrece chiar daca el la un moment dat va pleca dintre noi. ii felicit totodata si parintii pt ca au un baiat exeptional. inca o data felicitari Shahrukh Khan.
0 0
KRISS pe 23 August 2006 01:52
ESTE UN SUPER ACTOR.L-AM VAZUT IN VEER ZAARA;ASOKA;DEVDAS;RIVALI INDRAGOSTITI;CHALTE CHALTE;KABHI KHUSHI KABHI GHAM,KUCH KUCH HOTA HAI SI IN ALTE FILME.EXTRAORDINAR ACTOR...M-A FACUT SA PRIVESC INDIA CU ALTI OCHI(IN RIVALI INDRAGOSTITI),MI-AR PLACE SA MAI EXISTE OAMENI CREDINCIOSI CA IN VEER ZAARA,ISTORIE INDIANA IN ASOKA SI AM INTELES MAI MULT DESPRE DRAGOSTEA INTRE RUDE FOARTE APROPIATE(KHABI KHUSI KHABIE GHAM;KUCH KUCH HOTA HAI).
MI-AR PLACE SA VAD SWADES;PAHELI;KAL HO NAA HO;MOHABBATEIN;JOSH;PARDES;YES BOSS;RAM JAANE SI ALTELE.I-AM CITIT FILMOGRAFIA,BIOGRAFIA SI CE MAI !IL ADOR!

0 0
fox pe 30 Septembrie 2006 13:11
Parerea mea? Parerea mea e ca SRK este de departe cel mai talentat actor indian al generatiei sale. De asemenea consider ca nu s-ar pune problema sa nu faca fata la Hollywood, insa mi-e teama ca trecerea spre platoul american i-ar rapi din carisma si din farmec. Intr-adevar cel mai bun actor, deoarece este mult mai polivalent decat salman...in incheiere, consider Devdas si Veer/zaara cele mai frumoase filme vazute de mine vreodata (si-am vazut destule).
2 0
dana pe 30 Septembrie 2006 22:43
filmele indiene sunt super in general dar cele cu salman khan sunt suuuppppeer
0 0
veronika marya pe 05 Decembrie 2006 15:11
shahrukh you are the best!!you are number 1 in world!no in your country(india)!i think that salman hate you,because he whant to be the best but i like you more much like he!i don't want to look"craizy",but i think that all the people whant to be your friend because you have much funs and money too.i now how is all the people!all whant to have power in his country,much money...,etc.don't worry you must be happy!you know why?because you are the best and nowboby can be more good like you!ok and don't change your stile!you are verry nice how you are now!i have more quescions for you,but i have 1 special!when you come to romania,more exactically in sibiu-hermannstadt?pls came here much girls whant to see you!!i am 1 of them!!!answer me pls to my quescions i kiss you write my on mikutza_mea@yahoo.com!!!!ok by i kissss youuuu!!!!
0 0
fanull pe 07 Decembrie 2006 15:05
este un actor indio foarte bun si talentat si il admir foarte mult a castigat foarte multe premii si este foarte cunoscut in cinematograifa indio nu ca salman khan care nu a castigat niciun premiu pentru fm sale in scimb SHAHRUKH KHAN foarte cunoscut la hoollyud pentru fm sale
0 0
pervulovici ruxandra pe 29 Decembrie 2006 11:06
I like him movies and it's good
0 0
toni pe 12 Ianuarie 2007 16:28
este un actor talentat di eu sunt fanul lui nr 1 i love him his the bast nr1
0 0
dutu pe 12 Ianuarie 2007 16:28
este cel mai bun actor indio si are multa clasa si salman khan este dar shahrukh il intrece)))
0 0
dutu pe 12 Ianuarie 2007 16:28
2 0
ghita maria pe 06 Aprilie 2007 18:33
este cel mai tare la ora actuala super actor joaca foarte binesi e super kool
0 0
jurma ionella pe 13 Octombrie 2007 19:16
e cel ma frumos actor indian...din pacate nu prea am filme cu el...cine are va rog contactati-ma la id:dr33am_girl16...
0 0
gaby pe 18 Octombrie 2007 15:20
Simply the best...King Khan...un talent cum rar se naste,are harul de a da viata fiecarui personaj pe care il interpreteaza ceea ce la propulsat in varful ierarhiei actorilor din lumea intreag la ora actuala conform unui sondaj el fiind cel mai cunoscut actor de pe planeta cu o audienta de 3.6 miliarde.
0 0
deutza love pe 30 Octombrie 2007 18:00
imi place foatre mult de shahrukh khan,il ador.este cel mai bun actor de filme indiene.bravo esti cel mai tare
0 0
ANDREEA pe 14 Decembrie 2007 10:30
Y LOVE YOU SHAHRUKH.La 42 de ani ai lui este un actor "the best" cel m-ai bun actor indian la ora actuala, si cel m-ai frumos barbat indian, se tine bine la anii lui . De acia mor femeile dupa el .
i-mi plac toate filmele lui,am vazut o gramada de filme cu el, dar vreau sa vad filmele cele m-ai noi, Om Shanti Om, Heyy Babyy, Chak De!India, Jhoom Barabar Jhoom, nu de geaba i se spune khig khan este
nr.1 in topul actorilor indieni ce pot sa mai spun, e cel m-ai tare ,de aceea il iubesc cel m-ai mult.

0 0
laura pe 06 Ianuarie 2008 17:20
Intradevar Shahrukh khan este unul dintre cei mai buni actori si il admir nu numai pt munca sa ci si pentru tot ceea ce face numai k "inima mea bate pentru altcineva" iar acesta se numeste Salman Khan.De fapt eu sunt fana Salman Khan si nu mi se pare corect atunci cand se spune ca unul e mai bun decat altul pentru ca nu este asa.Amandoi sunt foarte buni actori ffffffffffff talentati care iubesc ceea ce fac.Si apropo premiile castigate nu conteaza ci faptul ca filmul lor merge bine este premiul cel mai mare pentru ei.poooop
0 0
ancutza pe 29 Ianuarie 2008 09:34
este cel mai tare actor pe care l-a vazut india si nu numai!imi place de el la nebunie
0 0
hermeziu oana pe 04 Februarie 2008 11:52
sharukh khan este unul din cei mai buni actori indieni.el face k toate filmele sa aiba si o parte haioasa:D.succes in continuare :*:*:*
0 0
popescu cristina pe 07 Martie 2008 19:15
Shah Rukh este cel mai bun actor indian si imi plac,cel mai mult,filmele cu el si kajol jucand impreuna(mi-ar fi placut sa formeze un cuplu si in viata de zi cu zi ca tare bine le sta impreuna).deci,in concluzie este SUPER!!!!
0 0