Biolan Gh. Liviu pe 12 Aprilie 2003 22:35
Sa traiti, maestre! Sa trecem peste introduceri cum ca sunteti cel mai bun, si asa si este, si va admir sincer de la primul film pe care l-am vazut cu dumneavoastra. Va pretuiesc spiritul patriot si lipsit de compromisuri (PENTRU MINE ESTE O EMOTIE SI CAND VA SCRIU, DAR DACA V-AS SI VEDEA in realitate sau as vorbi cu d-voastra). Si eu imi iubesc tara asa si cum ati demonstrat-o si dumneavoastra de atatea ori, adica stiu o mare parte din valorile din toate domeniile. VA DORESC DIN TOT INTERIORUL SA FACETI CAT MAI MULTE FILME SI MULTA SANATATE, FERICIRE SI SUCCESE PROFESIONALE. Eu sunt un tanar de 18 ani, poet aspirant si doar atat si stiu destule despre dumneavoastra din majoritatea aparitiilor la T.V. din ultimele luni. Mi-as dori foarte mult sa-mi raspundeti printr-un e-mail la vorbele adresate. Pe curand, maestre!
0 1
okkk pe 1 decembrie 2023 01:53
sunteti viu?
Lauriana Raicu pe 12 Aprilie 2003 22:35
Multa sanatate si viata cat mai lunga domnule Nicolaescu. Va apreciez, stimez si iubesc enorm de mult. Stiu ca aveti multi admiratori dar lasati-ma sa cred ca eu sunt unica care va iubeste din tot sufletul inca de copil (acum am 37 ani). Nu mi-a scapat nici un film de-al mariei voastre si am transmis aceasta pasiune si iubire fiului meu care acum v-a implini 12ani. Am in casa toate filmele ce au aparut in casete video si sunt foarte fericita. Dar imi lipsesc cartile ce le-ati publicat. Crede-ti ca ma puteti ajuta sa intru in posesia lor? Voi astepta un raspuns, va implor nu uitati de mine. LA MULTI ANI !
0 1
neanae pe 27 Aprilie 2003 00:33
daca s-ar inventa roboti care sa joace in filme, probabil ca stilul lor ar semana mult cu prestatiile lui nicolaescu. omu' nostru e incapabil sa exprime vreo emotie/traire pe ecran, vocea lui n-are nici o inflexiune, ci curge monoton si sacadat ca o rafala de mitraliera, iar replicile pe care le spune sunt in general sloganuri ale unei ere de care eu, unul, as vrea sa uit.
cand romanii vor inceta sa iubeasca filmele lui nicolaescu, voi sti ca s-a incheiat cu adevarat "epoca de aur".

22 32
AlexGo0d pe 21 decembrie 2012 19:04
inteleg ca ai ceva cu actorul Sergiu Nicolaescu...Dar cu regizorul Sergiu Nicolescu ce ai?
DAMME pe 15 iulie 2021 23:30
esti praf tata.
catallin pe 16 Mai 2003 21:29
La multi ani domnule Senator! As vrea sa imi exprim netarmurita mea dorinta sa aveti o pensie linistita, lipsita de emotii si de filmari. A fost destul de instructiva contributia dvs la faza de divertisment a copilariei noastre dar AJUNGE!!! Gata! E timpul sa lasati locul altora pentru catrebuie sa recunoasteti, RASMOLISMENTUL EXISTA SI FUNCTIONEAZA !
2 0
Sorina Gâlcã pe 18 Mai 2003 11:35
Multstimate Domnule SERGIU NICOLAESCU!
Am vizionat impreuna cu familia filmul "Oglinda" despre maresalul Antonescu. E ceva superb. Va multumim din tot sufletul, pentru acest omagiu, adus unui patriot roman adevarat! Acest film trebuie demonstrat si la televizor, trebuie sa-l vizioneze si elevii, pentru a întelege, cat era de greu sa faci o alegere si care sunt rezultatele tradarii. Stiti, sotul meu a plans de doua ori în viata, prima - la mormantul tatalui meu, a doua oara -cand viziona filmul Dv. Actorii au jucat exceptional. Va dorim sanatate si forta, pentru a aduce pe ecranele noastre tot ce e mai bun. SORINA, VALERU SI STEFANEL

3 3
crydead pe 18 Mai 2003 22:54
Frate de peste Prut,
La noi, in tara muma, s-a demonstrat oglinda la televizor si in general filmele lui nicolaescu se tot demonstreaza ba pe casete video, ba pe dvd.
Problema cu care ne lovim cand vrem sa demonstram filme d-astea la elevi e ca ei vor sa vada ceva mai nou, mai miscat, mai cool. Eu as propune ceva in genul antonescu era robot trimis din viitor si americanii s-au suparat ca s-a avansat singur maresal si au zis ca nici bustu' sa nu mai ramana din el. Si atunci au trimis niste comandouri de rromi care sa ciordeasca respectivele statui.

2 1
pssst pe 04 August 2003 11:44
un Regizor adevarat.

un om cu viziune.

un om cu suficient bun simt pentru a sti cind sa stea in fata si cind in spatele camerei.

1 1
tileaga rares pe 11 August 2003 21:18
Cred ca are dreptate "neanae". Intr-adevar, un mare defect are SN: acela de a excela in imaginea monumentala, de a o epuiza. Actorii de mare finete si complexitate precum Mircea Albulescu, Silviu Stanculescu, Amza Pellea (din "Pentru Patrie", sa zicem) se reduc la a se posta robotic, de a rosti "ca o rafala de mitralieara" replicile, de a evita gesturile si miscarile largi. Prea adesea sunt cadrele in care, aflati intr-o sala de palat, de pilda, avem statui, nu actori.Deci filmul apare ca o frumoasa si variata fresca, dar deloc plenara. "Am primit ordinul suprem de a sparge frontul", ori "Trebuie sa actionam numaidecat cu toate fortele prezente pentru a topi atacul inamic! Executarea" si alte asemenea replici apar ca niste caramizi de text. Eroarea e ca SN are darul picturilor, al imaginilor statice (vezi Nicolae Grigorescu). Totusi, toata stima pt un asa mare regizor al nostru. Va… citeşte
1 0
tileaga rares pe 11 August 2003 23:16
Am fost prea limitat in mesajul meu anterior, ii cer lui SN iertare, chiar daca anevoie l-ar putea vreodata citi...
Oricum, cred ca un regizor mare este acela care isi consacra in toate filmele sale o constanta, vizibila lesne. Unii regizori, sa zicem de moda americana, urmaresc sa repete, sub alt chip, aceleasi si aceleasi norme de intensitate dramatica ale filmului. In felul acesta ei se autoplagiaza. Le repeta fara nici o noima, caci majoritatea filmelor lor sunt "variatiuni pe aceeasi tema", vorba lu' Bach.
SN e "mare" pt ca acea constanta a sa este rodul unei pasiuni nestavilite pentru istorie - doar stiti prea bine. Graba dumnealui de a transpune caractere inalte (Mihai Viteazul, spre exemplu) are ceva onest si fraged in ea: totul pentru slava istoriei, pentru deshumarea atitudinilor pioase, stoice, vrednice oricand de lauda. Asimilarea acestor atitudini, de… citeşte

1 1
gabriela minca pe 07 Martie 2004 21:24
Domnule Sergiu Nicolaescu,sunteti cel mai bun ca:actor ,regizor si scenarist.Va felicit pentru lunga dumneavoastra cariera si va urez viata lunga,sanatate si multa putere sa mergeti inainte ca si pana acum.
CU STIMA SI DEOSEBIT RESPECT.
Gabriela Minca.
7 MARTIE 2004.

0 1
Nightwane pe 08 Martie 2004 14:35
plictisitor...
1 3
Nightwane pe 12 aprilie 2003 22:35
moshulica asta rablagit ma baga in sperieti!
klaudya_e pe 18 august 2010 17:10
a fost si el tanar candva, nu? toti imbatranim
Mihaela Rogalski pe 12 Martie 2004 17:55
Maestre,
Va mai aduceti aminte de Nora Vasilescu si Aurel Rogalski? Fiica ei si nepotul lui sint azi casatoriti la Lisabona de unde va trimet aprecierea lor pentru valorosul artist si cetatean ce sinteti. Primiti, de asemenea, urari de bine si sanatate, viata lunga si mereu rodnica. Noi ne mindrim cu dumneavoastra.

Mihaela si Mircea

4 0
marcu pe 23 Martie 2004 01:14
Un regizor/actor favorizat de regimul comunist. Un conjuncturist care a maculat cu o nesimtzire multilateral dezvoltata adevarul. Ce falsuri propagandistice sunt "epopeile" sale istorice! Dupa revolutzie a continuat sa faca aceeashi opera de manipulare, aflat de data aceasta in slujba "emanatzilor" democratzi. Un meseriash de 2 stele.
4 3
zizi pe 02 Aprilie 2004 22:16
lasa-neee, lasa-neeee....
2 2
Czifrak Iosif pe 15 Aprilie 2004 01:52
Maestre am pentru dumneata un titlu de film cum nu vei mai prinde curand, AL TREILEA TESTAMENT . Un scenariu in care veti gasi explicatii clare si stiintifice ale unor taine biblice,profetii si sfaturi foarte utile pentru sportivii de perfor- manta,ingineri,filozofi,artisti,psihologi,etc.. Informatiile din acest scenariu nu fac decat ce a facut si Isus,intaresc si mai mult mesajul lui Dumnezeu , sau altcumva spus, eu spun DA ISUSE TU VEI VENI,cum spune si Isus pe ultima pagina a Bibliei.Veti vedea cum totul se integreaza intr-o singura si mare logica, veti vedea toate informatiile se asambleaza ca un mare puzzle si inca la mare precizie.Tel. meu este 0723-833938.Sunati-ma si n-o sa va para rau.
0 1
Leonard Pyron pe 15 Aprilie 2004 11:28
Domule Gregorian Bivolaru, v-am recunoscut in ciuda pseudonimului cosmopolit. E foarte interesanta propuerea Dvs. Vreau scenariul sa-l citesc. Anexatzi si canistra de pishat ptr urinoterapie. Cum vine asta insa cu al treilea testament ? E cineva care moare de trei ori ?Avetzi si varianta pisiceasca, intitulata al 7-lea testament ? (Se stie ca ele au 7 vietzi)
0 1
Leonard Pyron pe 12 aprilie 2003 22:35
Laszlo Chiriac - ...si acum va aud vocea... VA RECOMAND UN CONTROL MEDICAL O.R.L.
ice_eyes pe 12 septembrie 2010 13:29
:)) tu nu esti pe creanga ta
Laszlo Chiriac pe 25 Aprilie 2004 12:07
Nici nu am cuvinte sa ma exprim, mereu v-am admirat, si acum va aud vocea, va doresc o viata plina de succese , bucurii, si mereu timpul sa fie in favoarea dumneavoastra,
cu drag, stima si deosebit respect
Laszlo.

1 1
Somlea Nicolae pe 02 Mai 2004 16:05
Tocmai am terminat de vizionat filmul "Revansa", si mi-a placut foarte mult, precum si celelalte filme in care dumneavoastra ati jucat.
Va doresc multa sanatate si numai bine.

1 1
NAN FLORIN pe 14 Mai 2004 14:27
Bine v-am gasit, domnule regizor Sergiu Nicolaescu !
Va rog sa-mi iertati indrazneala cu care i-mi permit sa va deranjez , dar nadajduiesc ca ma ve-ti intelege !
Numele meu este Florin Nan, am 31 de ani si sunt actor liber profesionist .
Am absolvit Universitate "Hyperion" , Facultatea de teatru , sectia Actorie la clasa prof. univ. Grigore Gonta , promotia 1995 cu rolul "Diccon" din spectacolul "Acul cumetrei Gurton " sustinut la Teatru National Bucuresti , sala Liviu Rebreanu ,si am obtinut diploma de licenta in cadrul U. A. T. C. Bucuresti in anul 1998.
Am colaborat cu:
- Teatrul National Craiova - piesa " Danaidele"- regia Silviu Purcarete
- Teatrul de Comedie Bucuresti - piesa " Lisistrata" - regia Grigore Gonta
- Fesativalul de teatru Budapesta - peisa " Notre Dame de Paris " - regia Beatrice Bleont
- roluri episodice in… citeşte

3 0
regedit pe 14 Mai 2004 15:39
Sergiule .... ia mai fa-o p'aia cu cabina telefonica ca-n matrix ..... bzzzzz
0 1
martin nela pe 27 Iunie 2004 13:16
este omul care nea adus bucurii si care ne-a descretit fruntile in anii cei m-ai negrii am un respect deosebit pentru realizarile dumnealui
1 1
Manole Mihaela pe 06 Iulie 2004 14:30
Va admir foarte mult, sunteti regizorul si actorul meu preferarat. Va doresc multa sanatate si numai bine!
1 1
Ionescu Theodor pe 07 Iulie 2004 05:09
Cel mai mare regizor român.Politica, regimul comunist in care care a lucrat ma intereseaza mai putin.Important e ca a lasat ceva important in urma lui.De apreciat este ca in ciuda regimului comunist am avut, si mai avem regizori buni.La multi ani, maestre.
1 1
Dan pe 16 Iulie 2004 23:08
Foarte bine te ti regizore!

Cateva filme care m-au lasat reci: Zile fierbinti etc...

Filme care m-au impresionat: nemuritorii, dacii, mircea si binenteles genul Miclovan al anilor 70.

Ce sa iti zic. Pacat ca ai fost si dumneata comunist si implicat social-politic in cinematografia Romana la fel ca mai toti. Ai fost comunist dar nu unul rau....adica ai facut ce ti s-a spus avand ca orgoliu o mare calitate: creatia de a fi regizor. De ce? Pt ca ai voce de actor si fata de "baiat cinstit". Ai avut calitati de la inceput...fara sau cu comunism, tot in actorie intrai. :) Nevasata-mea care nu e romanca cand te vede in filmele mai vechi zice ca semeni cu Colombo (Peter Falk) :) Intelegi ce zic eu...am onoarea sa te felicit si sa iti urez viata lunga !
dan - canada (2004, july 16) nascut in Pantelimon, Bucuresti acum 27 de ani.

:-)

2 0
Alin pe 14 Octombrie 2004 09:21
ba ce tembeli sunt p threadul asta.(si nu numai)
imi plac la nebunie retarzii care scriu pe forum in ideea ca oamenii astia or sa le citeasca mesajele lor pupincuriste.
cat despre sergiu, pana cand reprezentati ai epocii comuniste cum este el nu vor disparea cu totul, filmul romanesc isi merita soarta.

0 1
Narcis_1976 pe 25 aprilie 2012 21:04
bine mai capitalistule, a cui mama esti Aline !
nume pe 19 Octombrie 2004 23:54
Ma tem ca o sa ma repet , dar doresc maestrului bOMBARDEL sa i se gripeze camera pe veci! lasa-ne tata ca esti dus!!!! cica el n-a facut filme despre comunism, si ca eroii lui erau antiregim.:) a lins pana i-a venit rau altfel nu putea sa faca un film pe an, kiar 2 pe cand altii stateau pe bara.si inca ceva filmele lui n-o sa fie niciodata mai bune ca ale lui spieberg sau malick(asa cum declara), asta kiar daca nu sunt fanul acestora.sergiu e un regizor depasit de timp si evenimente , care se incapataneaza sa ne arda cu cate-o voma cinematografica in fiecare an! LA MULTI ANI MAESTRE SI LA MAI MARE!(CALIFICATIV -0) P.S/ Daca il dati sunteti tari!
17 19
nume pe 12 aprilie 2003 22:35
lili22 pe 5 aprilie 2015 11:32
am scapat de un impostor.
flori pe 02 Noiembrie 2004 12:16
Zilele trecute am vazut ATUNCI I-AM CONDAMNAT PE TOTI LA MOARTE si am fost foarte dezamagita de acest film.
Nuvela lui Titus Popovici este extraordinara, cu un copil corect varstei lui, 14 ani, caruia ii este mila de cei mari si prostia lor. O nuvela plina de umor, in care sunt pasaje intregi (ex compunerea in bataie de joc scrisa despre casa lui in comparatie cu ce-si imagina ca ar reprezenta caminul lui drag) din care reiese inocenta si inteligenta copilului.
Dvs ati surprins un film strict figura lui Ipu si ati insistat pe cina...copilul, figura centrala din nuvela, apare DELOC...ati ciopartit flagrant textul, dand impresia ca nu ati atins "miezul".

cam atat, voi reveni probabil

2 0
maggie, the cat pe 02 Decembrie 2004 12:52
dl sergiu, pt mine, e mai mult decat cel mai bun regizor al acestei tari. nu 1 idol, ci 1 model. pot declara cu toata mandria ca i-am vazut toate filmele (si documentarele) de cel putin 20 de ori si ca le revad mereu cu aceeasi emotie. evident omul nu e perfect si nu toate filmele facute de el sunt bune sau f bune. dar per total e cu mult deasupra celorlalti regizori din romania.
1 1
Alin pe 02 Decembrie 2004 15:50
maggie, deci tu-mi spui mie ca ai vazut filmele cu comisarul moldovan (printre altele) de cel putin 20 de ori?
1 0
Nae pe 03 Decembrie 2004 02:36
auoleu ce durere este omul asta.
unii oameni ar trebuiisa moara atunci cand le-a venit timpul... si timpul lui sergiulica a fost pana in '89... atunci, cand mai era gloria partidului comunist pe care il iubea, si epoca de aur a 'tanarului erou comunist'.

hai ca vin si eu in fan-club-ul sergiulica.

3 2